związki

191. Data: 2009-08-08 05:22:52

Temat: Re: związki
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:874ea5f3-7838-4735-8190-fef8418e03b1@f33g2000vb
m.googlegroups.com...

> Jung badając psyche

I tak kolejny pojebaniec będzie przepisywał bez zrozumienia, co
przepisuje... idzi w pizdu i zacznij pisać coś od siebie... tylko żeby było
logicznie, gramatycznie i ortograficznie, sklad tekstu ostatecznie też
świadczy o piszącym... wtedy może zobaczysz, jakim... a... do ślepego ch*
przecież mówię, to co się będę rozpisywał...

Pzdr
Paweł

192. Data: 2009-08-08 05:27:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> W żadnym wypadku nie proponowałem ani Tobie- ani nikomu na tej grupie
> kopiowanie mojego związku. Właściwie to nawet o nim nie pisałem. Skąd ten
> pomysł?

Sam z siebie nie przypełznął.
Chcesz, aby wszyscy żyli w _Prawdzie_ i się _Kochali_ A może niektórzy lubią
swoje poszarpane życie i _niePrawdziwe_ związki?

Qra, uczulona na kaznodziejstwo

193. Data: 2009-08-08 05:30:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> To dlatego używasz tu na grupie! ;)

Ano używam... sobie

Qra

194. Data: 2009-08-08 05:34:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> On się stara utrzymać czystość, ja nie. On lubi porządek, ja nie. Dlaczego
> jego opcja działa na moją niekorzyść wg Ciebie?
> IMO wypastowana podłoga nie jest sensem życia. Jak jest brudna jest więcej
> czasu na inne hedonistyczne doznania.

No nie mów! Pastowowanie podłóg to wybitnie hedonistyczne działanie.
Ewentualnie wąchanie butaprenu.

Qra, narkomanka

195. Data: 2009-08-08 05:37:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h5i8aq$5gc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Siedziałem na "tacieżyńskim" i nie dawałem żadnej ani "zadręczynowego"
> ani obrączki. Obrączka w starozytnym Rzymie z imieniem pana była noszona
> przez niewolników. Gdy złapano niewolnika bez obrączki zabijano bez
> pardonu.

Weź no mnie nie strasz!

Qra, bez obrączki

196. Data: 2009-08-08 05:39:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Wszelkiduchpanabogachwali! Przestraszyłaś mnie! Na moim czytniku
> wystąpiłaś na czerwono!

Źle nie jest, przeszła już w czerń.

Qra

197. Data: 2009-08-08 05:41:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> zauważasz... że w ogóle do pewnych osób tutaj piszę zupełnie
> niemerytorycznie, lecz negatywnie emocjonalnie - i to własnie świadczy

Wymienieni! Kolejno! Odlicz!

> Ja donikąd nie zapraszam.

Tak. I o psach też pamiętamy.

> [...]
> zarobiona, nie ma czasu ani na sen, ani na jedzenie, ani na pisanie
> tutaj. Dziwne, prawda? ja zawsze mam odwrotnie, niż wszyscy -

To się musiałaś zapewne zmęczyć. Usiądź i odpocznij.

Qra

198. Data: 2009-08-08 06:07:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, uczulona na kaznodziejstwo

Młot-baba na czarodziejów...

199. Data: 2009-08-08 06:10:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

l.googlegroups.com...

[...]

Kiszenie ogórów?

200. Data: 2009-08-08 06:11:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Z innymi?... Inne już przecież dawno poszły!
> Niebieskiej nocy! :D

A dzień dobry, dzień dobry!

Qra

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/