związki

471. Data: 2009-08-10 18:48:01

Temat: Re: związki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> JA?

Tak to jest, jak się udaje, że się ma kaefa włączonego. Potem się
odpowiada bessęsu :>

> Ten, kto wspomina o rżnięciu dyplomaty, wywołuje jednoznaczne
> skojarzenia, jako wszystkim tu wiadomy pornopisarczyk.

Że się zautoplagiatuję:

--
Pozdrawiam - Aicha

472. Data: 2009-08-10 18:55:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:29:45 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> A dlaczego Ciebie nurtuje, skąd ona wie?
>
> pozdrawiam
>
> Chiron

Ją nurtuje WSZYSTKO, co wiem i nawet to, czego nie wiem, bylebym tylko to
była JA :-D
Hobby ma takie.

473. Data: 2009-08-10 18:56:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:42:34 +0200, Chiron napisał(a):

> To co innego. Michał pisze o strefach zastrzeżonych: chce czy nie- i tak nie
> wlizie:-)

:-DDD

474. Data: 2009-08-10 18:57:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:48:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Ano nic. Nie raz zona porządkowała moje papiery, albo mówiła mi, jakiego i
> od kogo dostałem sms-a. I na odwrót. A jakiż to problem? A jeśli by poczuła
> chęć "pomyszkowania" w moich rzeczach- to przecież nie mam niczego do
> ukrycia.Nie kłamię- nie muszę więc pamiętać, co nazmyślałem. naprawdę- nie
> widzę problemu. przecież nie spodziewam się sms-a od kochanki, ani czegoś w

Howgh^n. Mamy z TŻ to samo.

475. Data: 2009-08-10 18:58:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A niby dlaczego ma mi się nie podobać?...Skądeś to wziął?:-)

Bo okazywanie zaufania to jest uznawanie i szanowanie strefy intymnej
partnera.

> Podaj konkretne- SENSOWNE przykłady. Jeśli niemówienie o czymś- ta
> "szara sterfa" ma dotyczyć wyłącznie defekacji- to ja się zgadzam

Nawet to trzeba Ci było pokazać palcem.
Inne sensowne przykłady będziesz miał jak na talerzu, kiedy jakieś kłopoty
(odpukać w niemalowane!) się zaczną i Wasza stuprocentowa sielanka się
zachwieje. Wcale nie muszą to być sprawy seksu, zdrad czy innych podobnych
sprzeniewierzeń.
I nie to, żebym Ci coś złego życzył - ale nie mieści mi się w głowie, żeby
dorosły człowiek w Twoim wieku, był tak naiwny i nieprzygotowany do
wspólnego z kimś życia. Człowieku, jakbyś sobie różowo tego nie wyobrażał,
dwoje ludzi to swa światy. Im prędzej to zrozumiesz, tym bardziej będziesz
bezpieczny razem z Twoją partnerką.
Sorry, ale trochę się wkurzyłem Twoim dyletanctwem.
Już jestem spokojny. :)

michał

476. Data: 2009-08-10 19:01:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:53:31 +0200, michal napisał(a):

> Tak jest, zaufanie buduje się i pielęgnuje. Jednak moim zdaniem nie przez
> Prawdę przez "P", tylko przez: lojalność, szczerość, troskę, ciepło
> rodzinne, o k a z y w a n i e zaufania (to jest to, co Ci się nie podoba).

Okazywać można wszystko. Tylko skąd adresat ma mieć pewność autentyczności
owego "wszystkiego"? - ano, sama pielęgnacja i ciepło to za mało, tu trzeba
Prawdy weryfikowanej na bieżąco faktami, tylko one są obserwowalne, żadne
deklaracje nie czynią niczego, jesli w ślad za nimi nie idzie konsekwencja
w samo-weryfikowalnej w dowolnym momencie Prawdzie.

477. Data: 2009-08-10 19:02:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:58:38 +0200, michal napisał(a):

> Podejrzewałem, że jesteś pod kontrolą, ale że trzeba Cię tresować, to nie
> wiedziałem.

Pieprzysz w morele.

> Na razie muszę kończyć... Żona wraca.

Chyba wyślę Ci smsa.

478. Data: 2009-08-10 19:03:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 18:42:20 +0200, Aicha napisał(a):

> A temu, że zwykle jej "wiedzenie" na temat innych grupowiczów to jakieś
> mętne halucynacje i prowokacje. W tym przypadku może mieć słuszność, ale
> nie wiem skąd w niej pewność. Sprawdzała osobiście? :P

Głupia cipa. Należy Ci się to określenie, bo nią myślisz...

479. Data: 2009-08-10 19:06:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 20:48:01 +0200, Aicha napisał(a):

> Tak to jest, jak się udaje, że się ma kaefa włączonego. Potem się
> odpowiada bessęsu :>

> Że się zautoplagiatuję:

Zaszczytem Cię kopnęłam, że mi za przyzwoleniem z mentalnego KFa
wylazłaś...

480. Data: 2009-08-10 19:08:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 20:58:29 +0200, michal napisał(a):

> Bo okazywanie zaufania to jest uznawanie i szanowanie strefy intymnej
> partnera.

Jedyną moją strefą intymną wobec zaufanego partnera jest WC. Nie mam
innych.

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/