Re: żylaki - usuwanie

Data: 2003-07-16 19:22:05
Temat: Re: żylaki - usuwanie
Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

> Im szybciej tym lepiej!!! ( łatwo mówić przy maleńkich dzieciach)
> Nie jestem lekarzem, może coś więcej dowiesz się od Grupowiczów.
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Aga z dwoma małymi bąblami i niestety też szykująca się na zabieg - za
jakiś

Dzięki Agnieszko. No cóż chyba trochę źle wyraziłem sytuację mojej żony.
Jeszcze dziecka nie mamy. ale na 14 był termin. no i jakoś cisza :-(
A że żona jest w szpitalu, a ja już jakoś nie bardzo wiem co by to jeszcze w
tym domu przygotować to postanowiłem dowiedzieć się czegoś o tych żylakach.
A może jest ktoś na grupie kto miał robione jakieś zabiegi?
No cóż moja ciotka miała rok temu operację i teraz ma od nowa żylaki. Czy to
jest wogóle wyleczalne / usuwalne? Czy są jakieś sposoby, które
raz_na_zawsze wyeliminują żylaki?
Lioton stosowała ale na okres ciąży przestała. Zakładała sobie na nogę
opaski uciskowe, ale lekarz zabronil w czasie ciąży.....
pozdrawiam
PawełJ