Rezonans magnetyczny czy tomografia - co lepsze?

21. Data: 2003-01-14 12:53:55

Temat: Re: Rezonans magnetyczny czy tomografia - co lepsze?
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mich wrote:
> [...]

Nie znasz całej tej śmiesznej historii, dlatego Ci wybaczam ;-).

Pozdrawiam, andrzej

22. Data: 2003-01-14 13:05:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nigdzie nie powiedziałem, że jakiekolwiek badanie diagnostyczne jest
lepsze
> od innego.

Zacytuję:
"Podsumowując, w Twoim przypadku
lepszą metodą wydaje się być rezonans magnetyczny."
Odrobina wiedzy z dydaktyki i już wiesz, że to właśnie zdanie zostanie przez
czytającą osobę najlepiej zapamiętane...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

23. Data: 2003-01-14 13:22:49

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> czytającą osobę najlepiej zapamiętane...

W danym przypadku lepsza nie znaczy lepsza zawsze.

Pozdrawiam, andrzej

24. Data: 2003-01-14 15:33:32

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki w wiadomości <b0130g$7se$1@news.onet.pl> napisał/a:

> przez
> >

> W danym przypadku lepsza nie znaczy lepsza zawsze.

Zlecałeś kiedyś lub interpretowałeś wyniki takich badań?
Porównywałeś wyniki obydwu badań wykonanych w przypadku jednego
schorzenia u tego samego pacjenta?
Pytam tak sobie z ciekawości - wydajesz się być bardzo pewnym swojego
zdania na tematy wokół których wciąż trwa dyskusja specjalistów.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

25. Data: 2003-01-14 16:01:49

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.
> Normalną więc wydaje się krytka jakiej podlegają lekarze i trener

Jeśli Cię to interesuje, to mam w domu zdjęcia zarówno oryginalne jak i
bardzo dokładne ilustracje w książkach - z komentarzami specjalistów. Poza
tym, bardzo wiele materiałów na temat diagnostyki można znaleźć w sieci.
Widzę, że dobrze zrobiłem umieszczając linki do niektórych z nich, ponieważ
najwyraźniej, w tym zakresie wiedzy, masz poważne braki. Twierdzę tak,
ponieważ to, co napisałem, nie jest żadnym odkryciem, to są oczywiste fakty.

Twój post, to kolejny przykład bzdurnych zarzutów lekarza, które nic nie
wnoszą merytorycznego do wątku. Jedynym ich celem jest ślepe i głupie
przyłączenie się do krytyki. Masz coś do dodania do istniejących odpowiedzi,
to dodaj a pytający będzie Ci za to wdzięczny. Jeśli nie masz nic do
dodania, a chcesz tylko udowodnić swoją wyższość, to daruj to sobie. Żadnemu
pytającemu nie jest to potrzebne.

Pozdrawiam, andrzej

26. Data: 2003-01-14 16:39:35

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki w wiadomości <b01cav$18v$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Twój post, to kolejny przykład bzdurnych zarzutów lekarza, które nic nie
> wnoszą merytorycznego do wątku. Jedynym ich celem jest ślepe i głupie
> przyłączenie się do krytyki.

To było pytanie, które widać pozstało bez odpowiedzi.
Ale jak widać "Adam Słodowy polskiej medycyny" nie ma żadnej praktycznej
wiedzy i jest tylko marnym trollem.
Szkoda tylko, że taki troll może swoim głupim postępowianiem próbować
podważyć autorytet ludzi, których wypowiedzi w przeciwieństwie do
wypowiedzi trolla mogą mieć dużą wartość dla ogółu ( akurat nie mam na
myśli siebie :-P )
Jeśli Andrzej G. tak bardzo chce być pomocnym jak bardzo stara się nam
to wmówić, niech wyniesie się z tej grupy zanim zmęczy swoimi wypocinami
bardziej wartościowych dyskutantów.

27. Data: 2003-01-14 18:09:48

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Yellow Peril" <yellow_peril@wytnij_to.op.pl>
> [...]

W przeciwieństwie do Ciebie wiem, co to jest tolerancja i nikt a to oznacza,
że również i Ty, mi na tej grupie nie przeszkadza, dopóki nie łamie pewnych
norm społecznych. Tolerancja, to między innymi poszanowanie prawa każdego
człowieka do swobodnego wypowiadania się, to akceptacja poglądów, z którymi
się nie zgadzamy. Jednakże tolerancja ma zawsze swoje granice i żadne
społeczeństwo - także i internetowe - nie toleruje żadnej formy
prześladowania innych, co Ty niestety nagminnie czynisz.

Ja, jestem na tej grupie pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
Zjawiłem się tu po to, aby pomagać ludziom i czynię to najlepiej jak umiem.
Jestem w stosunku do wszystkich życzliwy i uprzejmy. Oczywiście nigdy Ciebie
nie zaczepiłem. Natomiast Ty, ukrywając się za pseudonimem, systematycznie
inicjujesz niemerytoryczne dyskusje, które mają wyłącznie na celu
wyśmiewanie innych. Jest to już swego rodzaju prześladowanie i nie ma to nic
wspólnego z tolerancją. Poza tym, wszystkich tych, którzy mają odmienne
opinie od Twoich i nie są z Tobą w komitywie, nazywasz trollami. To jest
delikatnie mówiąc mało poważne i całkowicie nie przystoi człowiekowi z
dyplomem lekarza. Przyjmij do wiadomości, że nie życzę sobie abyś tak mnie
więcej nazywał.
" Problem w tym, że ukrywanie się pod pseudonimem związane jest z reguły z
większą niż zazwyczaj dawką agresji w dyskusjach, z epitetami i wycieczkami
osobistymi, z wypowiedziami pełnymi nienawiści w sprawach rasowych,
religijnych czy politycznych, z pogardą dla dyskutantów. Anonim czuje się
bezkarny: nikt nie wie kim on jest, więc na wiele sobie pozwala. Nie czuje
sie odpowiedzialny za swoje wypowiedzi. Sprawia to, że doświadczeni
użytkownicy Usenetu traktują z rezerwą takie osoby i niezbyt często
podejmują z nimi dyskusję."
Fragment Etykiety (Źródło: http://www.winter.pl/netykieta.html)

Pozdrawiam, andrzej

28. Data: 2003-01-14 18:41:27

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał/a

> Ja, jestem na tej grupie pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
> Zjawiłem się tu po to, aby pomagać ludziom i czynię to najlepiej jak
> umiem. Jestem w stosunku do wszystkich życzliwy i uprzejmy. Oczywiście

Jak nie umiesz, to też "pomagasz", a jak ktoś chce Ci zwrócić uwagę, że
powiedziałeś coś źle, to zamiast powiedzieć: "ok, nikt nie jest nieomylny,
może rzeczywiście nie miałem racji" -- Ty cały czas odwracasz kota ogonem.
W całym tym wątku nie chodzi o napadanie na Andrzeja Głowackiego, tylko o
wytłumaczenie Andrzejowi Głowackiemu, że coś źle napisał.

Yellow zapytał -- ilu pacjentów diagnozowałeś i wysłałeś na TK lub MRI --
mnie też to interesuje, więc -- ilu?

> [...]
> wypowiedzi. Sprawia to, że doświadczeni użytkownicy Usenetu traktują z
> rezerwą takie osoby i niezbyt często podejmują z nimi dyskusję."

Ile razy jeszcze zaśmiecisz grupę tym cytatem? Choćbyś sie tu podpisał
nazwiskiej panieńskim matki nie uczyni Cię to bardziej wiarygodnym.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

29. Data: 2003-01-14 19:05:06

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ciągle te same pseudonimy i ciągle nic na temat, tylko absurdalne
strofowanie innych.

30. Data: 2003-01-14 19:18:03

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich - popełniłem błąd - karmiłem trolla.
To się więcej nie powtórzy.

--

Jak myślicie?
Rezonans magnetyczny jamy brzusznej