nowosci na ogrody.agrosan.pl

1. Data: 2000-03-11 11:22:38

Temat: nowosci na ogrody.agrosan.pl
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na uaktualnione strony grupy. Nowe zdjecie z ogrodu Jagody - tym
razem trojesc porastajaca strumyk, uaktualniony ranking gadatliwych z
notowaniami do konca lutego 2000 i galeria rozanecznikow z moimi zdjeciami.
W moim archiwum zdjeciowym doszedlem do "i" z obrobka zdjec, jesli bedzie
zainteresowanie, to wstawie i reszte.
http://ogrody.agrosan.pl
http://ogrody.agrosan.pl/ranking.html
http://ogrody.agrosan.pl/jagoda/jagoda.html
http://ogrody.agrosan.pl/rozaneczniki.html

Zapraszam.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-03-13 05:23:53

Temat: Re: nowosci na ogrody.agrosan.pl
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Zapraszam na uaktualnione strony grupy. [...]
> galeria rozanecznikow z moimi zdjeciami.
> http://ogrody.agrosan.pl/rozaneczniki.html

Czy to sa te rozaneczniki, ktore fotografowales zeszlej wiosny u twojego
sasiada?

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-03-13 09:44:05

Temat: Odp: nowosci na ogrody.agrosan.pl
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie w pelni, to one. Czy widziales wtedy jego rododendrony? Nie
pamietam, czy tam pojechalismy. Nie jest to moze arboretum, ale i tak
niecodzinny widok.

1. Data: 2000-03-13 09:52:40

Temat: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Zgadza sie w pelni, to one. Czy widziales wtedy jego rododendrony? Nie
> pamietam, czy tam pojechalismy. Nie jest to moze arboretum, ale i tak
> niecodzinny widok.

Widzialem. Niesamowicie efektowne byly te purpurowe. Pewnie je widac jak
mur chinski - z kosmosu :-)
Zdaje sie, ze to ich wlasciciel przesadzal duze okazy z matecznika? - to
tak a propos przesadzania.

1. Data: 2000-03-13 11:07:40

Temat: Odp: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie. Rododendrony mialy po 1,5 metra wysokosci. Musieli kopac w
"kilku chlopa".

1. Data: 2000-03-13 11:29:16

Temat: wyjasnienia
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych, a nie wtajemniczonych, dodam, ze wiosna zeszlego roku
Krzysiek przyjechal do mnie w celach zakupu pewnej ilosci wrzosow. Przy tej
okazji odwiedzilismy moich sasiadow, labolatorium kultur in-vitro, gdzie
rozmnazaja rozaneczniki. Ogladalismy ich ogrod, ktory raczej jest kolekcja
niz ogrodem, bo spelnia funkcje matecznikow ale i hobbystyczne - w sensie
zbierania wszelkich ciekawych odmian, nawet jesli ich nie mnoza. Pole
kwitnacych rododendronow i azalii robi wrazenie.

1. Data: 2000-03-13 11:32:36

Temat: Re: Odp: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Zgadza sie. Rododendrony mialy po 1,5 metra wysokosci. Musieli kopac w
> "kilku chlopa".

Potem jeszcze musieli przeniesc nad plotem. I w czym to posadzili? Czy
ja Ciebie musze tak ciagnac za jezyk? jeszcze ludziska gotowi pomyslec,
ze sobie we dwoch nakrecamy liczniki w rankingu :-)
Jednego tylko nie rozumiem - rododendrony tego faceta rosna w szczerym
polu, caly dzien pod pelnym sloncem, zero cienia ...

1. Data: 2000-03-13 17:05:57

Temat: Re: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przeciez rododendrony nie sa roslinami cieniolubnymi tylko
cienioznosnymi.Nic nie stoi na przeszkodzie aby rosly w pelnym sloncu jak
beda mialy odpowiednia wilgotnosc gleby i beda osloniete od wiatru.
Pozdrawiam,Boguslaw.

Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-13 17:57:08

Temat: Odp: Odp: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:-)) Tak, faktycznie, nic ze mnie nie mozna wyciagnac. Nie chcialem znowu
pisac o tym czystym torfie, zeby nie zanudzac innych i nie draznic Jerz'a
:-))) W rzeczy samej, wszystko, co sadza rosnie w czystym torfie. Dodaja do
tego Osmocote, raz na wiosne. Sciolkuja kora. Co roku na nowo. Efekty
uzyskuja znakomite. Wszystko rosnie w szczerym polu, choc posadzili juz
roznego rodzaju iglaste pomiedzy, ale zanim one podrosna, to jeszcze minie.
Slonce faktycznie (jak pisze Boguslaw) nie szkodzi tym roslinom za tak
bardzo, pod warunkiem, ze beda mialy wilgoc. Inna sprawa, ze gorzej sie
wtedy wybarwiaja kwiaty, sa bardziej podatne na przemarzanie itd, itd Prawie
wszystkie zdjecia rododendronow, jakie mam, robilem u nich w ogrodzie. Jak
widac rosliny dobrze sie tam czuja. Warto chyba tez powiedziec, ze oni
bardzo dbaja o nie. Ja nie mialbym tyle cierpliwosci

1. Data: 2000-03-14 16:17:28

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

donieś im o mojej metodzie,
pozdrawiam, jerz

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0_3z4.18032$S...@n...tpnet.pl...
> Zgadza sie. Rododendrony mialy po 1,5 metra wysokosci. Musieli kopac w
> [...]

krety
57,5 PLN
program o ogrodach
przycinanie drzewek