Rosliny do piekla

31. Data: 2004-05-20 00:50:06

Temat: Re: Rosliny do piekla
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:40A0AA93.1070408@gazeta.pl...

> Gdzie?????????????????

Zel w sklepie (pawilon przy AR) na Dabrowskiego, przy petli Ogrody, a ziemie
terracote w sklepie na Glogowskiej/Strusia. Ziemie z reszta widzialam w
wielu punktach w Poznaniu.

Elfir

32. Data: 2004-05-23 14:43:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Nie bardzo mam pojecie - tajemnica handlowa producenta, ale na oko wyglada
> mi to na drobno pokruszone wlokna kokosowe i mech.

Spodziewalem sie wprawdzie czegos innego niz wlokno kokosowe ale tak
myslalem, ze owy zel to nie bedzie.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: trzeba czasem zagladac do starych watkow, bo od czasu do czasu ktos (tu:
Elfir) je odswieza ;)

33. Data: 2004-05-24 18:55:45

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c8qgul$msf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Spodziewalem sie wprawdzie czegos innego niz wlokno kokosowe ale tak
> myslalem, ze owy zel to nie bedzie.

Zel tez jest, suchy, w postaci drobnego granulatu, do rozprowadzenia z
ziemia - kupilam opakowanie na 15l ziemi.
A ten torf i wlokna sa w gotowej mieszance podloza. Ale glowy nie dam, czy
tez producent nie dal czegos innego. Faktem jest, ze podlewa sie bardzo
rzadko.

Elfir

wYSIEW NASION (CFIETY)
łubin