Rosół z kury

1. Data: 2005-03-20 23:37:13

Temat: Re: Rosół z kury
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:
> [...]
> ;))) " ???
> A przymrużenie oka było właśnie raczej sugestią, że przecyztałeś zbyt
> szybko i nie zrozumiałeś, o co pytam cherokee...
>
> W rozwinięciu i pełnym zdaniem moje pytanie do cherokee było proste i
> brzmiało tak: "Dlaczego _nie należy_ gotować rosół dłużej niż 3
> godziny?" Ty zaś odpowiedziałeś na pytanie "Dlaczego _należy_ rosół
> gotować dłużej niż 3 godziny?" - takiego pytania nikt nie zadał...
> stąd moja sugestia z " ;)))) ", żebyś przeczytał poprzedniego posta
> jeszcze raz... i gdzie tu oburzenie? ;)))
===
Ach, Bożena, Bożena... Jesteś naprawdę _miodzio_ dziewczyna. rotfl

waldek
===

1. Data: 2005-03-21 00:03:30

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" wrote in message news:d1l1gh$4ba$1@inews.gazeta.pl...

| ===
| Ach, Bożena, Bożena... Jesteś naprawdę _miodzio_ dziewczyna. rotfl
|
| waldek
| ===

Chyba przez te akta unijne, które wałkuję i wałkuję (żeby nie było OT) mi
się już komorki szare poprzękrecały... no ale za nic Cię nie rozumiem i
przez to czuje się nieco nie swojo... :(

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-21 10:42:51

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Gasiorek napisał(a):

> Mnnie, tylo czytelnikowi Waszej grupy, przypomniał się teraz (musiał
> utkwić w pamięci głeboko) post pewnej Pani Zaradnej, która zzieleniałą z
> lekka wędlinę radziła pod bieżącą wodą przemywać i jako świerzą
> swobodnie konsumować.

Nie wiem, czy chodzi Ci o to samo, bo ja pamiętam zalecenia naszej
Koleżanki odnośnie mycia wędlin w Ludwiku :) A skwaśniały rosół jak
znalazł jako baza do ogórkowej :).
--
Ania

1. Data: 2005-03-21 10:50:30

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> A skwaśniały rosół jak
> znalazł jako baza do ogórkowej :).

Może potraktujmy to jako trollowanie. Wyobrażasz sobie, ze po pierwszym
użyciu skwaśniałego rosołu do jakiejkolwiek zupy ktos zdecydowałby się na
taki eksperyment po raz drugi?
No chyba,ze ktoś lubi ciężkie zatrucia...

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-21 10:59:44

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
> taki eksperyment po raz drugi?
> No chyba,ze ktoś lubi ciężkie zatrucia...

Niektórzy mają tzw. "żołądek z kamienia" i byle skwaśniały rosołek ich
nie rusza...
--
Ania

1. Data: 2005-03-21 11:29:16

Od: "Jagna " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> Niestety chyba nie... mój rosół zawsze jest klarowny i piękny... może jakiś
> chemik albo technik zywności się odezwie i na nam naukowo wytłumaczy,
> dlaczego nie wolno długo gotować... :)

MOze nie dokładnie wyjaśnie ale tu chodzi o to co się z kości wygotowujei to
zdrowe nie jest. Ogólnie rosól zdrowy nie jest dla chorych (kiedyś zalecano
rosolek teraz sie od tego odchodzi). Właśnie chodzi o te kości ale nie umiem
tego sobie przypomnieć a zeszyty u rodziców zostały. Kiedyś ewentualnie jak
nie zapomnę to mogę zerknć.
AgaL, która rosół uwielbia mimo tego co sie wygotowuje:)

Ps> Ja goruję z indyka, kurczaka, i wołowiny. Cebulkę przypiekaną też daję.
Rewelka z ziemniarami:)

1. Data: 2005-03-21 21:24:51

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> no ale za nic Cię nie
> rozumiem i przez to czuje się nieco nie swojo... :(
===
To wszystko nieważne. Nie warto tracić życiowej energii na nieistotne
drobiazgi. Po prostu zauważyłem twoje słuszne zdziwienie tym, że rosołu nie
należy zbyt długo gotować i postanowiłem cię wspomóc odpowiednimi
odnośnikami. Mój błąd polegał na tym, że odpowiedziałem nie na wiadomość
cherokee lecz twoją. I tyle.

Dawno temu poradziłaś mi kisić kapustę z żurawiną. Zrobiłem. Jest miodzio.
Jak Ty. :-)

waldek

ps. złam pióro.
===

1. Data: 2005-03-21 21:30:09

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojti wrote:
> smaczny?
>
> To ja Wam jeszcze napisze, że mama mojej TŻ po pierwszym zabulganiu
> wywaru z mięsa i krótkim pogotowaniu wylewa go:), potem opłukuje
> mięsko pod bieżącą wodą i ponownie zagotowuje w czystej wodzie. A
> potem jarzynki i cała reszta... Ponoć ma mniej niezdrowego
> cholesterolu, nie ma nieestetycznych farfocli,nie jest jakiś mętny a
> w smaku nie ma różnicy. Jak ktoś nie wierzy, to jeszcze napisze, ze i
> oka tłuszczu pływają. O ! :)
===
Też tak przez wiele lat robiłem, bo... tak robiła moja babcia.
Ale od czasu, kiedy przekonałem się, że długie gotowanie daje znacznie
lepsze efekty smakowe i wizualne (pełna i czysta barwa), zmieniłem wiarę.
:-)

waldek
===

1. Data: 2005-03-21 21:58:52

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 21 mars 2005 ŕ 22:24:51, dans <d1ne4c$146$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> ===
> To wszystko nieważne. Nie warto tracić życiowej energii na nieistotne
> drobiazgi.

Dla ciebie.

--
Niesz

1. Data: 2005-03-22 13:35:16

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> Le lundi 21 mars 2005 ŕ 22:24:51, dans <d1ne4c$146$1@inews.gazeta.pl>
> vous écriviez :

> Dla ciebie.
===
A ty co tak, jak Filip z konopii?

waldek
===

Musztarda "Maille" w Geant (Wa-wa,Ursynów)
co jadacie na sniadanie wielkanocne?
zakąski z drobiu
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad