Rozrywkowo...

71. Data: 2017-06-18 21:26:07

Temat: Re: Wcale nie rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
news:oi64r3$26r$3@node2.news.atman.pl...

> Trzeba całość brać a nie tylko te cytaty co się podobają, a piekło jest
> też (a nawet zwłaszcza) a Nowym Testamencie.

Gdzie? Zacytuj, proszę...

72. Data: 2017-06-18 21:28:29

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Takie?
> http://tinyurl.com/y8pbb5s7
>
> Czy starsze?

No co Ty, w tamtych rejonach świata to w tym
wieku już miałaby 4 dzieci... za stara na dziewicę.

73. Data: 2017-06-18 21:29:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 21:02, Pszemol pisze:
> co to jest śmierć: odejście bez powrotu, koniec życia.
> Jest to najbardziej intensywny powód do strachu ludzi
> na przestrzeni wieków. Dlatego Kościół w teologii

co jest strasznego w niebycie? Piekło - to dopiero straszne!

74. Data: 2017-06-18 21:30:36

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> A co pisała?

To trzeba samemu przeczytać. Kiedyś sobie ściągnąłem Dzienniczek- a także
słuchałem (w miarę możliwości) odcinków Dzienniczka w RM.

--
Chiron

75. Data: 2017-06-18 21:33:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 21:28, Pszemol pisze:
> No co Ty, w tamtych rejonach świata to w tym
> wieku już miałaby 4 dzieci... za stara na dziewicę.

Allah oferuje 33-letnie dziewice
"Their colour will be white and their eyes painted with collyrium. They
will be youths of 33 years of age."

76. Data: 2017-06-18 22:02:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 21:30, Chiron pisze:

> To trzeba samemu przeczytać. Kiedyś sobie ściągnąłem Dzienniczek- a
> także słuchałem (w miarę możliwości) odcinków Dzienniczka w RM.

A gdzie szukać konkretnie tego tematu?

77. Data: 2017-06-18 22:12:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie szukać konkretnie tego tematu?

Wiesz co- nie pamiętam dokładnie nawet słów, których użyła. Opowiadała, ze
zrozumiała tę różnicę pomiędzy sprawiedliwością ale i surowością Boga Ojca a
nieskończoną wszystko wybaczającą miłością Syna Bożego. Jednak trzeba
przeczytać cały ten fragment, żeby wyłapać kontekst.

--
Chiron

78. Data: 2017-06-18 22:20:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> co jest strasznego w niebycie?

To, że ten niebyt, o którym mówią tzw racjonaliści, niekoniecznie istnieje
:-)

> Piekło - to dopiero straszne!

Myślę, że właśnie Piekło to prawdziwy niebyt...

79. Data: 2017-06-18 22:20:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2017-06-18 22:41:24

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-18 o 21:16, Pszemol pisze:
> No to poczciwy i miłosierny czy jednak sprawiedliwy i surowy?
> Bo nie może być i taki i taki - to dwie sprzeczne charakterystyki.

Dla np ciebie będzie sprawiedliwy i surowy, natomiast dla ludzi
miłujących Go i przestrzegających Jego przykazań będzie
miłosierny i litościwy.

> (...)
> Koranu nie czytałem, nie wiem co tam o Jezusie napisali, ale
> jeśli Arabowie wyznali się na tych sztuczkach i tak samo je
> interpretują jak czary-mary dla gamonii to jestem pełen uznania.

Uznanie wobec głupoty i ciemnoty?

Sura 4:157 (wg Bielawskiego):
"(...) powiedzieli: "zabiliśmy Mesjasza, Jezusa, syna Marii, posłańca
Boga" - podczas gdy oni ani Go nie zabili, ani Go nie ukrzyżowali,
tylko im się tak zdawało; (...)"

Przeczytaj se resztę Koranu, może zmienisz zdanie.

> No ale to Jezus jest kłamcą.

Bredzisz.

> Mówił że umarł - nie umarł.

Mówił, że umrze i umarł na krzyżu.
Po zmartwychwstaniu objawił się św Janowi:

"Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków
i mam klucze śmierci i Otchłani."
- Ap 1,18

> Mówił że wróci za życia swoich słuchaczy - nie wrócił.
> (...)

Coś sobie ubzdurałeś. Tanie farmazony, świadczące,
że nie masz większego pojęcia na temat na który się
wypowiadasz. A jeżeli celowo kłamiesz, to masz
miejsce kaźni przygotowane i tylko czekać aż
dołączysz do reszty pomiotu szatańskiego, razem
z islamskimi kamikadze których tak uwielbiasz.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia