Rządzi ten, kto mniej kocha...

141. Data: 2010-04-08 22:25:34

Temat: Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:44uxomy2dk9b.hxi1kbfea4os$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 8 Apr 2010 23:38:50 +0200, Chiron napisał(a):
>
> Chiron do P.
>

> Syndrom fałszywej pamięci.
>
> http://www.nauka.gov.pl/nauka/sukcesy-uczonych/sukce
sy-uczonych/artykul/prof-wrobel-swiadomosc-efektem-u
bocznym-rozwoju-mozgu/

Pewno tak...niestety.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

142. Data: 2010-04-08 22:29:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Pewno tak...niestety.

Brawo

--

Paulinka

143. Data: 2010-04-08 22:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Apr 2010 00:21:13 +0200, Ender napisał(a):

> Co za wazelina.
> Każda fascynacja kobietą prędzej czy później kończy się apatią,
> czyli stosunkiem do stosunku po stosunku ;-)

Kobieta świadoma swego seksapilu potrafi ten stosunek zmienić.
No ale taka "będąca zawsze sobą" to już niekoniecznie...

144. Data: 2010-04-08 22:32:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hplll3$hrm$8@node2.news.atman.pl...

> Wątek pod tytułem 'hetreomatrix'. Dlaczego usilnie wymuszasz na ludziach
> grzebania w odmętach archiwów, masz krótką pamięć, czy uważasz, że kłamię?

Uważam wytłumaczenie Ixi za słuszne: syndrom fałszywej pamięci. Przypisujesz
mi coś, co jest fałszywe- i nie potrafisz tego udokumentować (nie
skancelowałem żadnego swojego postu- poza tym jest serwer przechowujący
wszystkie posty). Nie uważam, żebyś kłamała- to wymaga świadomego głoszenia
fałszu. Jednak to, co piszesz- jest nieprawdą.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

145. Data: 2010-04-08 22:35:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hplm8g$hrm$9@node2.news.atman.pl...

> Brawo

Brawo? A co takiego zrobiłem, że zasłużyłem na brawa? Raczej mi przykro, że
usiłuję Ci udowodnić, że nie jestem wielbłądem, a Ty i tak wiesz swoje:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

146. Data: 2010-04-08 22:37:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kobieta świadoma swego seksapilu potrafi ten stosunek zmienić.
> No ale taka "będąca zawsze sobą" to już niekoniecznie...

Najlepiej być żoną swojego męża. Tak kiedyś nad tym myślałam, Ty w swoim
związku decydujesz o kolorze kafelków, całą resztę bierze na siebie Twój
TŚK. Zero samodzielnego myślenia i podejmowania decyzji. Nie lubimy
Żydów mówi TŚK- XL odpowiada - nie lubimy.
Chyba dlatego tak Cię mierżą feministki. Co ciekawe kobiet jako takich w
ogóle nie lubisz, bo są źródłem zazdrości i głupoty.
Nie chciałabym mieć męża, który decyduje o tym, co mam myśleć.

--

Paulinka

147. Data: 2010-04-08 22:39:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> serwer przechowujący wszystkie posty). Nie uważam, żebyś kłamała- to
> wymaga świadomego głoszenia fałszu. Jednak to, co piszesz- jest nieprawdą.

Chiron moja pamięć nie jest z gumy. Ok. poszukam, przytoczę, w końcu to
ja Ci coś zarzuciłam i do mnie należy udowodnienie zarzutu, ale wybacz
nie dzisiaj.

--

Paulinka

148. Data: 2010-04-08 22:40:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Globek ja to sama julae 1/2 nie wiem. Np namilae 1/2 tnie odwiedza mnie jedna pani
> lae 1/2 wiadek Jehowy. Zostawia mi tlae 1/2 'Stralae 1/2 niclae 1/2 ', ja
grzecznie biorlae 1/2 ,
> dzilae 1/2 kujlae 1/2 . Podziwiam, lae 1/2 e im silae 1/2 chce w imilae 1/2 wiary
dostawalae 1/2 cilae 1/2 gi. Ja
> jestem milae 1/2 a, a ile oslae 1/2 b trzalae 1/2 nie przed nimi drzwiami?
> Babcia w tym roku (mam katolicklae 1/2 rodzinlae 1/2 ) powiedzialae 1/2 a, lae 1/2
e proboszcz
> oglae 1/2 osilae 1/2 zbilae 1/2 rklae 1/2 pienilae 1/2 dzy dla pogorzelclae 1/2 w
z jakiejlae 1/2 olae 1/2 ciennej wioski,
> pienilae 1/2 dze mialae 1/2 a zbieralae 1/2 lae 1/2 ona solae 1/2 tysa. Pytam
silae 1/2 babci, co to za rodzina,
> babcia nie wie. Pytam, jak blae 1/2 dlae 1/2 przekazane te pienilae 1/2 dze,
babcia nie wie.
> Mlae 1/2 wilae 1/2 do niej, to trochlae 1/2 glae 1/2 upio, lae 1/2 e ksilae 1/2
dz takich formalnolae 1/2 ci nie
> dopelae 1/2 nilae 1/2 , a babcia na to:
> Paulinka ja w ludzi wierzlae 1/2 , tak mnie nauczyli moi dziadkowie, moi
> rodzice, dali mi wiarlae 1/2 . I silae 1/2 temat zamknlae 1/2 lae 1/2 , bo o czym
tu z babcilae 1/2
> dyskutowalae 1/2 ? Ona wierzy uczciwie, a nie na pokaz. I calae 1/2 ym swoim lae
1/2 yciem
> daje tego lae 1/2 wiadectwo.
>
> --
>
> Paulinka

W ludzi wierzyć tak, ale niektórzy ludzmi nie są, bo są nazistami,
katolkami i stalinowcami. Kk to jeden z systemu ucisku taki sam jak
stalinizm i faszyzm, a ludzie tacy jak komuniści, czyli beton partyjny
też krzyczeli, że europa to zniwalający imperializm, tylko odziwo to
oni niewolili a tam była wolność. Beton taki jak chiron i ikselka
postipuje dokładnie jak komuniści i sama widzisz, że tu ludzi
prześladują a tam bronią....a fobie się leczy...a nie tak jak chironek
sobie uzasadnia jakimś wariatem , że nie.

149. Data: 2010-04-08 22:41:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Kobieta świadoma swego seksapilu potrafi ten stosunek zmienić.
> No ale taka "będąca zawsze sobą" to już niekoniecznie...

No i Magda straciła sojuszniczkę :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

150. Data: 2010-04-08 22:41:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> Brawo? A co takiego zrobiłem, że zasłużyłem na brawa? Raczej mi przykro,
> że usiłuję Ci udowodnić, że nie jestem wielbłądem, a Ty i tak wiesz

Howgh, czołg i inne duperele, powinieneś się uśmiechnąć :)

--

Paulinka

Spagetti z mięsem (by cbnet)
Docencie wróbelki