Salatka z czerwonej soczewicy

1. Data: 2003-03-28 09:41:57

Temat: Salatka z czerwonej soczewicy
Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, naszla mnie ochota na salatke z czerwonej soczewicy, tylko
jakos brak mi konceptu... W archwiwum bylam, ale znalazlam tylko jedna,
z pomidorami, co mi akurat nie odpowiada.
Macie moze jakies pomysly? Czy znow skonczy sie jak zwykle na moich
eksperymentach? :-)

Maria

1. Data: 2003-03-29 18:21:09

Temat: Re: Salatka z czerwonej soczewicy
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:

> [...]
> z pomidorami, co mi akurat nie odpowiada.
> Macie moze jakies pomysly? Czy znow skonczy sie jak zwykle na moich

akurat gotowane z pomidorami jest (moim zdaniem) najlepsze. Można chyba też
zrobić podobnie jak i brązową soczewicę: ugotować, ale nie na ciapciato,
tylko z zębem. Do tego ogórek konserwowy na drobno, cebulkę, octu, limonki,
sól i pieprz. Jak jesteś mięsożerna, to można dodać pokrojonej kiełbasy.
Bym też trochę poeksperymentował z serami, np. feta (nie za słona) lub inny
owczy czy kozi ser. Koperek?

Waldek

1. Data: 2003-03-31 06:41:01

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote:
> [...]
> Bym też trochę poeksperymentował z serami, np. feta (nie za słona) lub inny

Dzieki za inspiracje! Wiadomosc moglam odczytac dopiero dzis, mysle, ze
jutro bede eksperymentowac. Powiedz mi tylko, czy chodzi Ci, zeby
gotowac soczewice z zabkiem czosnku?

Dziekuje i pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-03-31 06:51:02

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Maria:

> Dzieki za inspiracje! Wiadomosc moglam odczytac dopiero dzis, mysle, ze
> jutro bede eksperymentowac. Powiedz mi tylko, czy chodzi Ci, zeby
> gotowac soczewice z zabkiem czosnku?

nie, czostek daj potem.

Waldek

pszenica