Sankcje

11. Data: 2014-07-31 18:02:46

Temat: Re: Sankcje
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

>Wszyscy są debilami oprócz ciebie. To możesz już wypierdalać:)

Misiu, zauważ, ze to cytat z Ciebie. Ile masz latek, dziecko?

Czwartek 18 a tobie przekliniak się jeszcze nie włączył, co jest?

12. Data: 2014-07-31 18:50:05

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2014 18:02, Ghost pisze:

> Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

> Misiu, zauważ, ze to cytat z Ciebie. Ile masz latek, dziecko?
>
> Czwartek 18 a tobie przekliniak się jeszcze nie włączył, co jest?

Idź się lecz...

13. Data: 2014-07-31 18:57:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i dobra weszły sankcje, a ruscy zrobiły embargo na polskie jabłka, nie kupują,
teraz w internecie jest postulat abyśmy jedli jabłek podwójnie..bo nam firmy
zbakrutują. Cha , ale fajne te sankcje , strzelają sobie w stopy.

14. Data: 2014-07-31 19:02:43

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 o 18:57, glob pisze:
> [...]
teraz w internecie jest postulat abyśmy jedli jabłek podwójnie..bo nam firmy
zbakrutują. Cha , ale fajne te sankcje , strzelają sobie w stopy.

:-D a globik sam do siebie
jeszcze tochu a ci 501 mięsień- szajbotrzeps ;)

15. Data: 2014-07-31 19:04:41

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 o 19:02, duma pisze:

> :-D a globik sam do siebie
> jeszcze tochu a ci 501 mięsień- szajbotrzeps ;)

urośnie oczywiście ;)

16. Data: 2014-07-31 19:04:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duma
Piszę pod wątek co mnie obchodzą idioci patrz:

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/158773
3,1,moskwa-naklada-embargo-na-polskie-jablka.read

17. Data: 2014-07-31 19:07:50

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 o 19:04, glob pisze:
> Duma
> Piszę pod wątek co mnie obchodzą idioci patrz:
>
> http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/158773
3,1,moskwa-naklada-embargo-na-polskie-jablka.read

nocotyniepowiesz?!?!? nie wiedziałam łał?!?!
paczcorobio no cochco :-D

18. Data: 2014-07-31 19:14:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dumna
Ja też się ciesze przez te sankcje wsi grozi wielki głód, już rolnicy klną na
pis...bo najbardziej domagał się sankcji. Ruskie burakom nakopali w dupska, sama
radość.:-D

19. Data: 2014-07-31 19:22:53

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ja też się ciesze przez te sankcje wsi grozi wielki głód

Znaczy gdy żywność zostaje rolnikom, to rolnicy głodują?

>Ruskie burakom nakopali w dupska, sama radość.:-D

Ciesz się.

20. Data: 2014-07-31 19:48:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
A samymi jabłkami się najesz?. Będą się pozbywali za grosze, o jabłka będą tanie, a i
tak większość zgnije, bo się nie da nagle zepchnąć takiej ilości przy takiej
konkurencji. Można powiedzieć, że Pis strzela do rolników, bo to pis tak...wojował
mocno o sankcje.:-D

Ja zawsze mam racje
Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?
"Kontrreformacja 2.1, czyli nowe przykazania katolika..."
To nam gozi?
No i co ja zawsze mam racje.