Skierowanie na badania hormonalne

11. Data: 2005-01-07 11:14:52

Temat: Re: Skierowanie na badania hormonalne
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:crlqju$2m5$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Ale tak właśnie się praktykuje na całym świecie. I nie z powodu
> oszczędności.
> Znajomy ginekolog mawia: "można zrobić i sto tysięcy badań, pytanie
tylko -
> po co?"

No ale przeciez tak jak pisalam kobieta miewa rozne poziomy hormonow,wiec
jak mozna dowalic jej wiecej w prochach nie wiedzac czy przypadkiem nie
bedzie miala ich za duzo.

Magda

12. Data: 2005-01-07 11:21:08

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vlad to już nie raz wyjaśniał, RTFArchiwum.

Ale wiecej razy wyjasnial, ze po 2-3 razach ma dosc i niech szuka w
archiwum. Efektem jest kilkadziesiat watkow, w ktorych sie wspomina
archiwum, a b. malo konkretow.
Dlatego: jesli kogos odsyla sie do archiwum, to dolacza sie do rady slowa
kluczowe, po ktorych szybko sie dojdzie do konkretnego posta.
--
Olleo

13. Data: 2005-01-07 11:24:59

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

btw. szukajac po kluczu:
"badania hormonalne author:vlad group:pl.sci.medycyna"
znajduje sie 4 posty, po kluczu:
"badania hormonow author:vlad group:pl.sci.medycyna"
cale 2 posty (w tym 1 powtorzony), po kluczu:
"badania hormonów author:vlad group:pl.sci.medycyna"
cale 3 posty, (2 powtorzone).
--
Olleo

14. Data: 2005-01-07 11:31:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olleo <o...@c...tlen.pl> napisał(a):

> Oceniasz tylko na podstawie jednego stwierdzenia bez podania powodow? =)

Było podać więcej. Wróżki to na pl.sci.paranauki.

>Jesli przepisuje Diane-35 bez zastanowienia i badan?

A jak to się ma Diane-35 do stwierdzenia "badanie hormonalne przed wypisaniem
recepty na pigulki antykoncepcyjne w celu dobrania wlasciwych"? Bo nie widzę
związku.

JoP

15. Data: 2005-01-07 11:33:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):

> No ale przeciez tak jak pisalam kobieta miewa rozne poziomy hormonow,wiec
> jak mozna dowalic jej wiecej w prochach nie wiedzac czy przypadkiem nie
> bedzie miala ich za duzo.

Nie ma badania pozwalającego stwierdzić, jaki skład tabletek będzie dla
kobiety obiektywnie najlepszy.

JoP

16. Data: 2005-01-07 11:35:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olleo <o...@c...tlen.pl> napisał(a):

> Ale wiecej razy wyjasnial, ze po 2-3 razach ma dosc i niech szuka w
> archiwum. Efektem jest kilkadziesiat watkow, w ktorych sie wspomina
> archiwum, a b. malo konkretow.

Ależ wszystko jest podane otwartym tekstem w jednym poście.

> Dlatego: jesli kogos odsyla sie do archiwum, to dolacza sie do rady slowa
> kluczowe, po ktorych szybko sie dojdzie do konkretnego posta.

Proszę bardzo: "dynamicznie".

JoP

JoP

17. Data: 2005-01-07 11:37:04

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):

> No to chyba nie dowiem sie o co chodzi bo jeszcze sie nie nauczylam
> korzystac z archiwum:)

To już nie wina redakcji.

> Dla mnie troche to nielogiczne,aby na czuja dobierac kobietom prochy.

Może jednak poczytaj o tym, jak i dlaczego się to robi, i dlaczego inaczej
nie ma większego sensu.

JoP

18. Data: 2005-01-07 11:44:13

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo: "dynamicznie".

Dziekuje, ten klucz zadzialal.
--
Olleo

19. Data: 2005-01-07 12:06:18

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma badania pozwalającego stwierdzić, jaki skład tabletek będzie dla
> kobiety obiektywnie najlepszy.

Nie ma badania ktore pozwoli stwierdzic jaki poziom hormonow ma kobieta?
A badanie cytohormonalne?
Badanie cytohormonalne - badanie rozmazu np. komórek z pochwy w celu
określenia stanu hormonalnego kobiety.

Magda

20. Data: 2005-01-07 12:38:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):

> Nie ma badania ktore pozwoli stwierdzic jaki poziom hormonow ma kobieta?

Mrówka, czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem w stopniu minimalnym?

> A badanie cytohormonalne?
> Badanie cytohormonalne - badanie rozmazu np. komórek z pochwy w celu
> określenia stanu hormonalnego kobiety.

W jaki sposób ma być bardziej przydatne od określenia poziomu hormonów w
surowicy krwi?

JoP

Zastrzyk przeciwtężcowy
Krotko