Skierowanie na badania hormonalne

21. Data: 2005-01-07 12:48:17

Temat: Re: Skierowanie na badania hormonalne
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:crlvra$9gc$1@inews.gazeta.pl...

> W jaki sposób ma być bardziej przydatne od określenia poziomu hormonów w
> surowicy krwi?

E ja juz nic nie kumam i chyba juz nawet nie chce.Wg mnie powinno sie z krwi
okreslic ile baba ma hormonow i jakich a pozniej dobierac prochy.No i teraz
to nawet nie wiem po co sie robi to badanie cytohormonalne,do czego sie to
przydaje.

Magda

22. Data: 2005-01-07 13:17:44

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie daje mi to spokoju.Skoro da sie okreslic poziom hormonow z krwi i
wiadomo babaka ma estrogenow tyle czegostam tyle.W prochach wiadomo ile
czego jest tak?To dlaczego nie mozna tego dopasowac?

Magda

23. Data: 2005-01-07 13:28:53

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie daje mi to spokoju.Skoro da sie okreslic poziom hormonow z krwi i
> wiadomo babaka ma estrogenow tyle czegostam tyle.W prochach wiadomo ile
> czego jest tak?To dlaczego nie mozna tego dopasowac?

Post Vlada przekonywujaco tlumaczy. Wejdz na www.groups.google.com i szukaj
po kluczu:

dynamicznie author:vlad group:pl.sci.medycyna

--
Olleo

24. Data: 2005-01-07 13:34:41

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Post Vlada przekonywujaco tlumaczy. Wejdz na www.groups.google.com i
szukaj
> po kluczu:
>
> dynamicznie author:vlad group:pl.sci.medycyna

Dziekuje :)
Teraz juz rozumiem,choc nie brzmi to optymistycznie.....

Magda

25. Data: 2005-01-07 14:06:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):
> [...]
> to nawet nie wiem po co sie robi to badanie cytohormonalne,do czego sie to

01.04.2003 vlad i dradam wszystko Ci dokładnie wyjaśnili i wydawałaś się
rozumieć, w każdym razie dałaś tego wyraz w w poście
<b6dt1f$aql$1@atlantis.news.tpi.pl>. Chyba że to jakaś inna Mrówka była... A
jeśli nawet, to wszystko jest w archiwum.

JoP

26. Data: 2005-01-07 16:58:51

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości