Sklepowe ogórki...

21. Data: 2012-08-16 10:35:32

Temat: Re: Sklepowe ogórki...
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.08.2012 18:36, Aicha pisze:
> małosolne, a właściwie zerosolne - czy jest jakaś szansa, żeby je
> doprowadzić do stanu oczekiwanego domowymi metodami?
> Tzn. włożyć do czegoś (czego?), poczekać 2-3 dni i wyjąć takie jak
> trzeba. W chwili obecnej tylko w skórce czuje się smaczek, reszta jest
> normalnym, zielonym ogórkiem.

Prościej chyba zrobić se swoje od początku do końca, wtedy przynajmniej
masz jakiś wpływ na efekt końcowy... a co wyjdzie z
ratowanych/nieudanych trudno wyczuć.

Swoją szosą... zdarzyło mi się w ostatni łikend stołować w knajpie
"Jaśkowa izba nocą" w Karpaczu - tak obrzydliwych kiszonych, podanych do
ruskich pierogów O_o (też bez rewelacji) dawno nie jadłam. Zdecydowanie
nie polecam :/

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

22. Data: 2012-08-16 22:12:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-14 21:01, Trybun pisze:

> Nie, to raczej ja nie wzniosłem się na jej wyżyny.

> Świetna sprawa (pamiętam Jarocin). Jednak nie u siebie w domu, no
> przynajmniej nie na co dzień..

:)

23. Data: 2012-08-17 18:40:33

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-16 12:35, Anai pisze:
> [...]
> "Jaśkowa izba nocą" w Karpaczu - tak obrzydliwych kiszonych, podanych
> do ruskich pierogów O_o (też bez rewelacji) dawno nie jadłam.

Miał ktoś fantazję z tymi ogórkami do ruskich.. Ale to jeszcze nic w
porównaniu do pewnego "mistrza patelni" który w TV podawał przepis na...
flądrę gotowaną, podaną z makaronem i ogórkiem kwaszonym.

24. Data: 2012-08-17 18:41:19

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-17 00:12, Aicha pisze:

> :)

Starość nie radość, mimo że nigdy nie stroniłem od imprezek, to jednak
ostatnio zaczynam coraz częściej znajdować upodobanie w spokoju. :-[

25. Data: 2012-08-17 18:51:48

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> Miał ktoś fantazję z tymi ogórkami do ruskich.. Ale to jeszcze nic w
> porównaniu do pewnego "mistrza patelni" który w TV podawał przepis na...
> flądrę gotowaną, podaną z makaronem i ogórkiem kwaszonym.

Podczas mojego pierwszego pobytu kolonijnego w Jastrzębiej Górze w lipcu
1960 roku zajadaliśmy się świeżo wędzoną, jeszcze ciepłą flądrą z
własnoręcznie robionym budyniem waniliowym (błyskawicznym, bez gotowania)
Dobra Bozia czuwała nad głupkami...
pozdr
Stefan

26. Data: 2012-08-17 19:02:13

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-17 20:51, Stefan pisze:

> [...]
> z własnoręcznie robionym budyniem waniliowym (błyskawicznym, bez
> gotowania) Dobra Bozia czuwała nad głupkami...
:-D . Jakby na to nie patrzeć producenci przetworzonych artykułów
spożywczych to obecnie idioci bez poczucia smaku. Obejdę cały market w
poszukiwaniu mojego przysmaku - śledzia opiekanego w zalewie octowej, no
i nie ma mowy żebym znalazł takiego który nie jest zrobiony na słodko..
Co tym durniom każe robić śledzia z dodatkiem cukru, albo miodu.?

27. Data: 2012-08-17 20:25:19

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2012 21:02, Trybun pisze:

> [...]
> i nie ma mowy żebym znalazł takiego który nie jest zrobiony na słodko..
> Co tym durniom każe robić śledzia z dodatkiem cukru, albo miodu.?
Żeby to był chociaż cukier a to jakies aspartamy i inne tym podobne... bleee

A wyżej wspomniane ogórki (pomijam fakt, że do ruskich) nie pachniały
jak kiszone tylko starą skarpeta, i były co najwyżej skisłe a nie
ukiszone :/

28. Data: 2012-08-18 06:42:10

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-17 22:25, Anai pisze:

> [...]
>
> A wyżej wspomniane ogórki (pomijam fakt, że do ruskich) nie pachniały
> jak kiszone tylko starą skarpeta, i były co najwyżej skisłe a nie

Pewnie i do nich dołożono coś ekstra, - jakiś słodzik, czy coś w tym
stylu. ;-)

Mam Pytanie!!!
Chińszczyzna
Domowy jogurt - jakość mleka