Skrzyp polny

1. Data: 2007-04-13 08:03:31

Temat: Skrzyp polny
Od: "tomy5" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Mam problem ze skrzypen. W zeszłym roku pryskałem go dwa razy, raz randapem
a po kilku tygodniach mieszanką randapu z zhwastoksem. Ten ostatni zabieg
wykonany we wrześniu rokował całkiem dobrze (wszysko uschło). Niestety w tej
chwili na działce nie rośnie nic więcej tylko skrzyp. Jak się go pozbyć.
Pomocy.

Tomek

2. Data: 2007-04-13 08:37:47

Temat: Re: Skrzyp polny
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomy5 napisał(a):
> [...]
> chwili na działce nie rośnie nic więcej tylko skrzyp. Jak się go pozbyć.

Tylko widły, piwko dla orzeźwienia i wolny weekend. A za jakiś miesiąc
następny, żeby wybrać to co zostało.

Pozdrawiam
Ania L.

---
www.duzy-biust.pl

3. Data: 2007-04-13 18:24:10

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

tomy5 wrote:

> [...]
> chwili na działce nie rośnie nic więcej tylko skrzyp. Jak się go pozbyć.

Jak juz znajdziesz ten sposob, to sie nim podziel. A Roundupu nie
uzywaj, ani innych swinstw, bo zatrujesz siebie, swoja ziemie i wode.

Mozesz rowniez skrzyp pokochac - jak rosnie taka wielka polacia, to
ladnie wyglada. Wiem, bo pol mojego pola wlasnie kwitnie skrzypowymi
palkami i za chwile bedzie zielona dzungla. Jak rowniez skrzyp rosnie
przez asfalt. Jak tylko ziemia podeschnie, skrzyp znika.

MB

4. Data: 2007-04-13 20:00:42

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:131vimclm04laad@corp.supernews.com...

>Jak tylko ziemia podeschnie, skrzyp znika.

Moze amerykański tak, ale polski nie ma zamiaru znikać w czasie suszy.

Pozdrawia Kaśka + zaskrzypiony ogród :(

5. Data: 2007-04-13 20:15:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
> wiadomości news:131vimclm04laad@corp.supernews.com...

> Moze amerykański tak, ale polski nie ma zamiaru znikać w czasie suszy.

U nas jest sucho przez 3-4 miesiace, i wtedy znika, ale w miejscach,
gdzie podlewam, wschodzi od nowa. Pod czarna agrowloknina plozy sie pod
powierzchnia i wylazi w najmniejszych nacieciach.

Ja pale niektore chwasty zniczem na gas z butli, i jak sie pali stojaca
choinke skrzypu, z powodu ilosci (Michale, silica?) ona zachowuje
ksztalt po spaleniu, i cala sie jarzy, jak sie plomien na niej trzyma.
Jest to wrecz piekne.

MB

6. Data: 2007-04-13 20:31:35

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:
> [...]
> choinke skrzypu, z powodu ilosci (Michale, silica?) ona zachowuje
> ksztalt po spaleniu, i cala sie jarzy, jak sie plomien na niej trzyma.

Krzemu ma dużo :-)

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-04-13 20:40:20

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Krzemu ma dużo :-)
>
> Pozdrawiam, Barbara

Pamiec mam dobra, ale z poslizgiem. Tez wlasnie mi sie przypomnialo, ale
mnie ubieglas :)

MB

8. Data: 2007-04-13 20:42:44

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

tomy5 wrote:
> Mam problem ze skrzypen.
Zmierz pH i zwapnuj. Rodzaj wapna i dawka zależy od rodzaju gleby i
zmierzonego pH.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

9. Data: 2007-04-13 20:51:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl napisał(a):
> Zmierz pH i zwapnuj. Rodzaj wapna i dawka zależy od rodzaju gleby i
> zmierzonego pH.

Założycielowi [ukłony] tej grupy skrzyp wyrastał na stercie wapna.
;-)))
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-04-13 21:01:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmierz pH i zwapnuj. Rodzaj wapna i dawka zależy od rodzaju gleby i
> zmierzonego pH.

I poczekaj około stu lat,aż wapno dojdzie do korzeni, które sięgają
w głąb ponad dwa metry-głębiej nie kopałem.
Pozdrawiam.Mirzan

brzoza
Klon czerwonolistny i fastigiata???
Ziemia do ogrodu