Smardze

91. Data: 2016-11-03 10:28:04

Temat: Re: Smardze
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Muszę o tym pomyśleć. A piszą też, kiedy najlepszy czas na zagrzybienie?
> Nawet planowałam trochę przyciąć dolne gałązki świerkowi (np. przy
> okazji najbliższych świąt), to i miejsce na grzyby by się zrobiło.

Skoro piszą, że smardzowanie może nastąpić wiosną następnego roku,
to wnioskuję z tego, że teraz czas jest niezły. Byle ochota była.

http://grzybyhobby.pl/index.php/instrukcje-uprawy/77
-smardz

Jarek

--
Weźmy czegoś parę kropel
A na drzwiach wywieśmy o tem

92. Data: 2016-11-03 15:17:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro piszą, że smardzowanie może nastąpić wiosną następnego roku,
> to wnioskuję z tego, że teraz czas jest niezły. Byle ochota była.

> [...]

Chęci to by się może i znalazły, gorzej z czasem. Od maja oprócz
koszenia trawy w naszym ogródku właściwie nic się nie dzieje.
Byle do wiosny! Może i te smardze same znów się pojawią...

Ewa

93. Data: 2016-11-03 16:18:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> koszenia trawy w naszym ogródku właściwie nic się nie dzieje.
> Byle do wiosny! Może i te smardze same znów się pojawią...

Czynności przy tym grzybodawaniu nie wydają mi się nadto absorbujące,
więc może się skuszę i spróbuję. Pociąga mnie ta nieprzewidywalność
grzybów, że nigdy nie wiadomo kiedy taki będzie miał fantazję wydać
owocnik. Czuję, że swój chłop, ten smardz czy podgrzybek, ja charakter
mam podobny.

W moim ogródku właśnie teraz coś się dzieje. Nakupiłem sobie w lidlu
prawie dwie setki cebulek hiacyntów, żonkili, tulipanów. I już któryś
tydzień w wolnych chwilach łażę od krzaczka do krzaczka i wtykam toto
w dziurki w ziemi. Staram się przy tym od razu zapomnieć gdzie co
posadziłem -- żeby na wiosne mieć większą frajdę, gdy niespodziewanie
niebywały wcześniej w tym miejscu kwiat wystawi z ziemi swą główkę.
Smardz by mnie też ucieszył.

Jarek

--
A poza tym nic na działkach się nie dzieje,
Co niedziela działkowiczów barwny tłum,

94. Data: 2016-11-03 21:39:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posadziłem -- żeby na wiosne mieć większą frajdę, gdy niespodziewanie
> niebywały wcześniej w tym miejscu kwiat wystawi z ziemi swą główkę.

Moje oko będą musiały cieszyć stare wsady cebulowe, których oczywiście
nie powyciągałam po wiośnie. Mam nadzieję, że zakwitną.

Ewa

Re: suszone pomidory
Pokrzywy
Co z goleni wołowej?