Sorki..;) ale w Trójce ciekawy temat świąteczny

1. Data: 2002-12-19 20:27:54

Temat: Sorki..;) ale w Trójce ciekawy temat świąteczny
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam :)
E.

1. Data: 2002-12-19 20:41:25

Temat: Re: Sorki..;) ale w Trójce ciekawy temat świąteczny
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 21:27:54 +0100 user EvaTM napisał(a) newsa
<atta43$1et$1@news.tpi.pl> a ja na to:

no własnie mi powiedziano. ide włączyć normalne, klasyczne radio, bo mi
realplayer w kompie nie chce działac

miłego słuchania

mema

1. Data: 2002-12-19 20:47:48

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <atta43$1et$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. EvaTM pisze, ze:
[cos tam o -tfu- swietach gadaja]
swieta, swiat, choinka - PLONK!
;)

--
Marsel

1. Data: 2002-12-19 21:16:27

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> w art. <atta43$1et$1@news.tpi.pl>,
> szanowny kol. EvaTM pisze, ze:
> [cos tam o -tfu- swietach gadaja]
> swieta, swiat, choinka - PLONK!
> ;)

A plonkuj sobie, plonkuj :)).. Marselku :)
dyskusja była o tolerancji ;). Szkoda, że ta szwankuje
od dłuższego czasu. Mało na ten temat dyskusji publicznych,
jak choćby ta. Zbyt mało wyważonych redaktorów, zbyt mało
spokojnego dialogu. Nie o przekonywanie "drugiej, wrażej ;) strony"
chodzi.. Ale dziś to nic :). Nowicki był bomba! :))
E.

1. Data: 2002-12-19 22:02:11

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <attcve$jn7$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. EvaTM pisze, ze:

> [...]
> spokojnego dialogu. Nie o przekonywanie "drugiej, wrażej ;) strony"
> chodzi.. Ale dziś to nic :). Nowicki był bomba! :))

dyskusje powiadasz? tolerancja do swiat? Nowicki pewnei tez o swietach..
swiateczne rozklady jazdy, programy... analizy psychologiczne
mozna rozmawiac o politycznym aspekcie swiat..
swieta a sprawa polska w zjednoczonej europie..
czy mozna sie ubezpieczyc na wypadek nieudanych swiat?
pewnie tak

Nie macie wrazenia, ze przez te cala gadke przedswiateczna..
a takze przynerwawa celebre rytualnych zakupow z koledami juz od
listopada...
same swieta ulegaja ... rozwodnieniu?
W calej tej gadce.. czy chodzi o to zeby o nich rozmawic i przygotowywac
sie czy aby je przezywac.. moze juz nie umiemy (ja nie - stwierdzono
doswiadczalnie)

Za moich zlotych czasow, jeszcze wtedy kiedy zapowiadalem sie na
bohatera i odkrywce nieznaych swiatow, kiedy sniegi siegaly powyzej
kolan (a na psach mozna bylo jezdzic wierzchem, i juz nie tylko oczy ale
i podbrodek siegal wyzej stolu, co bylo wielce pozyteczna innowacja) w
wigilijny ranek dziadek wyruszal do lasu po choinke
babka od rana (ale dopiero od rana!) krzatala sie w kuchni pospiesznie
ale systematycznie i energicznie tak, ze nie daj bog pod sciere sie
wpasc.
dziatki snuly sie dyskretnie po katach podpatrujac co da sie uszczknac z
lakoci zanim przepadna w ciastach, ale nie na oczach by nie dac sie
wrobic w zadne prace karne...
...dopoki nie nadszedl czas na przyozdabianie dziadkowego lupu.
tu nastepowaly pierwsze orgie spontanicznej tworczosci, ale uwaznej i
precyzyjniejszej jak nawet prostowanie wygietej w jakims szalonym
rajdzie oski resoraka, wienczone tzw. szpicem nakladanym po walce z
konkurencja z ramion taty (przy okazji mozna bylo tryumfalnie dotknac
sufitu). kilka krokow w tyl i pierwsza dzika satysfakcja z dobrze
wykonego dziela. dobrze? doskonale! tu niecierpliwosc ostatecznie
przeistacza sie w obled. to od roziskrzonych oczu zapalaja sie
swiatelka.
poczym natychmast rozpoczynaly sie, z cala intesywnoscia zapachow
kolorow, smakow, i dzwiekow instrumentow stolowych i cieplych glosow, i
uczuc, dziecieca szczeroscia radosne znajomymi buziami wlasnie co
przybylych zmarznietych cioc, wujkow, wrednych kuzynek nawet widok byl
mily..
i trwaly w nocy i w dnie bez przerwy, pierwsza noc rozmumie sie samo
prze sie najmagiczniejsza. a i potem niezwykla, bo kto by tam usnal
glebiej kiedy chojne (wtedy nie znalem ortografii ale skojarzenia juz
mialem poprawne) drzewko niezmordowanie i dobrotliwie ale i natarczywie
mrugalo trylionami milionów chyba swiatelek wskazujac nienaturalnie
intesywnym zapachem nawet na wpol zaspanym osobnikom droge do raju
slodkosci i magii...magii przy jakim kolorowe sny po bajkach disneya
nawet blakly i opelzaly tlustymi plamami jak papierki z czekolady od
samej ciotki z mitycznych czech jakie sie po urodzinach zawieruszyly w
ksiazkach wywolujac za kazdym otwarciem orzechowe wspomnienia.. kto zyje
wspomnieniami kiedy prawdziwe zycie wlasnie igra akordem na wszystkich
naszych zmyslach..

Swieta wyraznie rozniace sie od zwyklych dni w roku, byc moze wlasnie
przez to ostre granice czasowe byly tak intensywne, rytualay byly
zwiazane z odpowiednia pora, niemal do minuty..

a teraz? woda, wszedzie woda.. swieta stopnialy jak snieg posypany sola
zeby lepiej sie krecilo w interesie, bez poslizgow..

--
Marsel

ps. nie, to nie czasy sie zmienily tak bardzo, jak ulegly rozwodnieu
coponiektore mozgi. d-:

1. Data: 2002-12-19 22:55:29

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dyskusje powiadasz? tolerancja do swiat? Nowicki pewnei tez o swietach..

Nie ;). Nowicki o tym jak żyć by po_czuć całą urodę życia..
I o dziadku i ojcu też mówił, jak Ty :) i o synu ;).
I nie tylko. O tym też, jak można i należy dobrze (po)żegnać ze "sceną" ;).

> [...]
> swieta a sprawa polska w zjednoczonej europie..
> czy mozna sie ubezpieczyc na wypadek nieudanych swiat?

No, od tego nie bardzo, choć można się starać z nimi jakoś
zbratać, jeśli ma się jeszcze jakiś "wrzorzec metra" ;)

A poza tym.. jak Ty pięknie opowiadasz, Marselu! :)
tak, tak właśnie było i tego mi żal. Nie "komuny", jak to niektórzy
usiłują widzieć za wszelką cenę ;).
I tej rzeczywistości nieplastikowej i Magii z babcią w tle..
Prawdziwej choinki tuż przed Wigilią i prawdziwych świec..
Prawdziwych kolęd.. i prawdziwego wyglądania pierwszej Gwiazdy..
Już wiem! :) Dziadkowie są do tego potrzebni!
Dziadkowie z prawdziwego zdarzenia..
Wnuków doczekać trzeba! :) ale czy po skończeniu kilku lat,
będą chciały jeszcze tego słuchać? ;)

E.

... ... ...

1. Data: 2002-12-19 23:17:06

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samej ciotki z mitycznych czech jakie sie po urodzinach zawieruszyly w
> ksiazkach wywolujac za kazdym otwarciem orzechowe wspomnienia..

Marsel, poopowiadaj jeszcze...
Jeżeli masz dzieci, to pewnie ci nie pozwalają wieczorem wyjść z sypialni...
A jeżeli nie masz, to cie to czeka...
Poopowiadaj jeszcze ...
...ciotka z mitycznych Czech... - pierniki z lukrem chyba psu oddam.

- Piotrek

1. Data: 2002-12-19 23:20:00

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" napisała:

> A poza tym.. jak Ty pięknie opowiadasz, Marselu! :)

To samo zauważyłem, ale się nie odważyłem... tego publicznie zauważyć. ;-)

> [...]
> Już wiem! :) Dziadkowie są do tego potrzebni!
> Dziadkowie z prawdziwego zdarzenia..
> Wnuków doczekać trzeba! :) ale czy po skończeniu kilku lat,

Zaniepokoiłaś mnie trochę - czy magia świąt nie wraca, gdy stajemy
się rodzicami - widząc po prostu magiczne zauroczenie w oczach
dzieci? Koniecznie trzeba zostać babcią czy dziadkiem? Może
ujawni się na grupie jakiś dziadek? ;-)

--
Sławek

1. Data: 2002-12-20 00:00:32

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <attk14$jjs$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. take5 pisze, ze:

> Marsel, poopowiadaj jeszcze...

zamknij oczki a zobaczysz wiecej. mowi ci, zobaczysz!
:)

--
Marsel

1. Data: 2002-12-20 10:50:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem wraży
:-))
Wygrałeś konkurs na:
"najdłuższy tost Marsela"
:0)
i jak piknie.

ett

zagubiony
Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Don Dratewka (cz.1) było: Re: Jak kochać piekną Pupę?!
chat !!!
Bardzo dla mnie ważne