Spostrzeżenia

131. Data: 2002-05-29 10:16:05

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q>

> To jest standard
>
> - ja akurat wkładam do bagażnika (świadomie) i wyrzucam po dojeździe
> do miasta. (praktycznie tylko butelki i puszki - raz na miesiąc lub
> rzadziej)

Yyy... to znaczy, że nie chce Ci się płacić za wywóz śmieci i je komuś
podrzucasz?
Marta

132. Data: 2002-05-29 10:48:44

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Yyy... to znaczy, że nie chce Ci się płacić za wywóz śmieci i je
komuś
> podrzucasz?

Gdybym czekał aż do mnie podjadą (mam podpisaną umowę z ....) to bym
chyba zasypał dom śmieciami. A żeby było jeszcze śmieszniej to śmieci
zabierają ale żeby zapłacić (1zł50gr/1 wywóz) muszę jeździć ok.6km w
godz. 9 do 15 (pracuję 8-16).

A jak powiedziałem jest to jeden worek 60 l /miesiąc lub dwa.
Podrzucam na osiedlu teściów. Chociaż właściwie mógłbym od razu
zawozić do punktu skupu - no gdyby nie te butelki ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

133. Data: 2002-05-29 12:44:27

Temat: Re: Rozmiary :-) dp: Spostrzeżenia
Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GosiaH wrote:
> Cooooooooo?????????
> Przecież nie wyglądasz.
> No, chyba, że przez ostatni rok Ci przybyło.

Tak??? A ja bym powiedziała ,że ubyło...Ja też mam ok.100 cm,ale takich
dużych piersi jak Joasieńka to nie mam:-)))

Pozdrawiam roześmiana
Jola

134. Data: 2002-05-29 16:01:50

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]

A moja siostra wyszla z psem na dwor (z X piętra) i dopiero po powrocie
z dworu zauważyła, że ma tylko smycz, a pies zostal w domu

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

135. Data: 2002-05-29 16:04:18

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Joasienka" <w...@p...onet.pl> napisał
>
> Cooooooooo?????????
> Przecież nie wyglądasz.
> No, chyba, że przez ostatni rok Ci przybyło.

Wyglądać może nie wyglądam, ale mam tyle, kurcze, zaraz sprawdzę...
równiutko 101 cm.

--
Joasieńka, Włodek i Wiktor 2 lata, 3 mce
SOPOT gg 1489928

136. Data: 2002-05-31 04:18:48

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasienka" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A moja siostra wyszla z psem na dwor (z X piętra) i dopiero po powrocie
> z dworu zauważyła, że ma tylko smycz, a pies zostal w domu
Dobrze, że pies nie ukrył się w tym czasie gdzieś w domu, bo byłoby
wielogodzinne poszukiwanie go po okolicy. Wiesz-sąsiedzi, policja,
wojsko, helikoptery, i program w telewizji: najpierw w 997 a potem
w śmiechu warte. :-))))))))))))))))))))
Darek

137. Data: 2002-05-31 06:27:51

Temat: Odp: Spostrzeżenia
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad6ucj$n1j$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wielogodzinne poszukiwanie go po okolicy. Wiesz-sąsiedzi, policja,
> wojsko, helikoptery, i program w telewizji: najpierw w 997 a potem

Ojoj ale śmieszne :-))) Ja też zagadałam się z koleżanką przed domem i
zapomniałam,że miałam psa na dworze.Poszłam nawet spać a w nocy mnie
obudziło drapanie w drzwi,sapanie i wtedy dopiero horror.Myślałam,że ktoś
chce się włamać :-)
Sandra

138. Data: 2002-06-07 21:01:39

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Monika Gibes <i...@p...wp.pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| O, kurcze! To ile Ty masz "w klacie" (tzn. w biuście??)
|
| Monika (zaciekawiona, gdzie można kupować biustonosze na taki
wymiar, bo
| sama już przy F musiała bliżej zaprzyjaźnić się z gorseciarką)

Tutaj takie rzeczy piszą, a ja się głupi, próbuję uczyć :-)
Warunek mogłem brać a ten wątek czytać! :->

Pozdrawiam (czy wspominałem Ci już kiedyś o przyjaźni? ;->)
didziak :-))))))))

139. Data: 2002-06-07 21:33:46

Temat: Re: Re:[Bylo] Spostrzeżenia [jest OT]brudne skarpetki
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| Ano - taki klub turystyczny - Studenckie Koło Przewodników
Górskich.
| Ja już dawno skończyłam studia, ale w klubie ciągle jestem, bo
mam tam
| świetnych przyjaciół i ciągle coś wspólnie robimy.

A widziałem plakaty - dwa turnusy, Białoruś (czy Ukraina) i gdzieś
jeszcze :-) Wymagana: kondycja fizyczna i pogodne nastawienie do
życia - czy jakoś tak :-)
Ale to zdjęcie denne - wrzuć na priva duże i ładne, to zamieszczę
na www i wszyscy popodziwiają :-)

Pozdrawiam serdecznie,
didziak :-)))

wakacje?