Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?

1. Data: 2002-12-20 10:52:53

Temat: Re: Spotkalem
Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris:

[nie odpisuj tak poważnie na pół-żarty :-)]

>Czas rzeczywiscie nas znieczula (zobojetnia).
>Ale czy to takie dobre?

Coś za coś. I u każdego na szczęście trochę inaczej. :)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-20 11:07:51

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki

> [nie odpisuj tak poważnie na pół-żarty :-)]

Ups! To ta prawica i lewica tak mnie zmylily :))

Tris

1. Data: 2002-12-20 11:12:37

Temat: Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" w news:atus79$b24$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Byla nauczycielka J.polskiego. Ale kiedys. A jakie imie
> masz na mysli ? :)

A takie na literke A ;)

> Haha, nie sadze... Ale takich kobiet nie brakuje.

Facetow tez. Tyle tylko, ze kobiety kobietami sie nie interesuja (pisze
teraz wylacznie o osobach hetero). Nie dostrzegaja wiec tego jakie one
moga byc i odnosza mylne wrazenie, ze to faceci tacy be i w ogole.
Niektorzy mezczyzni podobnie - dziwia sie dlaczego kobiety psiocza na
facetow kiedy ten konkretny mezczyzna zna siebie i wie jakie kobiety
spotkal. Ale z racji swojej heteroseksualnosci nie wie jacy inni faceci
potrafia byc :)

> mianownik takich kobiet czesto sprowadza sie do
> jednego: " ***** " !

Pieciogwiazdkowe? ;)

> Wiesz. Ja jej ofiarowalem cale serce. Nie mialem tajemic.

U mnie bylo podobnie. Nadziwic sie nie moglem, ze moge komus zaufac po tak
krotkim czasie (jakis tydzien lub dwa tygodnie znajomosci). Myslalem, ze
ona tez mi ufa. Nie bylo miedzy nami tematow tabu. Pozniej wyszlo na jaw
jej pierwsze klamstwo. Wtedy ucieszylem sie, ze mimo wszystko nie
przekroczylem tych granic. Dzieki temu ona nie mogla wina za wszystko
obarczyc mnie, nie mogla powiedziec, ze ja wykorzystalem i takie tam. Jak
sie pozniej okazalo i tak to zrobila, ale ja wiem, ze zarzuty sa
bezpodstawne wiec sie tylko z tego smieje :)

> A ja kochliwy strasznie jestem :(

Kto by pomyslal ;) Ale dobrze wiedziec. Moze nasze drogi sie skrzyzuja -
wtedy bede na Ciebie uwazac ;-P

> No to chyba jest jakies nawiedzenie :)
> Bylem w piekle. To bylo pieklo. Wiem jak jest w piekle!

Psinco wiesz - zawsze moze byc gorzej :)

> A ona nie moze byc wierna, bo jest opetana seksem. Bedzie
> zawsze zdradzac! Przejrzalem. To byla patologia...

Hmmm... Znasz moze takie pioseneczki jak Karramba - Szmata i Jaka Twoja Ce
na oraz jeszcze Persona - Powiedz Prawde? Mysle, ze przypadlyby Ci do
gustu. Jesli chcesz moge Ci je przeslac ;))

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-20 11:14:22

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tris von Bis" w news:atusiv$55e$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> [same 'bezy' ;)] (...) Ale czy to takie dobre?

Ja tam bezy lubie ;-D Z tym, ze te ktore sam sobie zrobie - sa lzejsze od
tych kupnych ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-20 11:17:51

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa :

> Dary się otrzymuje.

Dar od losu? 'Ofiara losu'? :)

> A, głównie, rozdaje się prezenty.

Rozniez upominki, podarki, suveniry
Mozna tez jalomuzne i ofiare (znowu?) :)

> Dar musi mieć wagę wielkiej wartości.
> Inaczej ma wartość odpustowego pierścionka
> cieszy, ale nic oprócz chwilowej przyjemności
> nie wnosi.

Chyba jeszcze obdarowywacz/rozdawacz cos znaczy.
Czesto odpustowy piersionek od odpowiedniego obdarowywacza ma zdecydowanie
wieksza wartosc niz brylant od nie odpowiedniego.

> Prezent czaruje,
> a dar oczarowuje.
> Niuanse.
> Inna moc.

Niech moc bedzie po naszej stronie :)

> Kobiety najchętniej używają - Tyran.

A 'bardziej'?

Tris

1. Data: 2002-12-20 11:23:18

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg
> Ja tam bezy lubie ;-D [...]

Bez bezy bez(nadziejnie) i bez(wzglednie) (nie)bez(piecznie) :)

Nie (bez) piecznie.
Nie piecz bez.
Pieczesz bezy?

Tris

1. Data: 2002-12-20 11:40:31

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tris von Bis" w news:atuuj6$aho$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> Bez bezy bez(nadziejnie) i bez(wzglednie) (nie)bez(piecznie) :)

Widze, ze jestes z tematem o[bez]nana :)

> Nie (bez) piecznie. Nie piecz bez. Pieczesz bezy?

Czasem radze sobie tak z [bez]czynnoscia. [Bez]y moze nie sa [bez]bledne,
ale za to jak juz robie to jest ich [bez]liku. Dzieki temu zas, ze
wykonane samodzielnie, sa dla mnie [bez]cenne. Nie przeszkadza mi to
jednak w [bez]litosnym ich skonsumowaniu. Taki juz ze mnie [bez]dusznik,
[bez]boznik i [bez]czelny typ ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-20 11:57:42

Od: "Vetch" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał

> Tak. Na chacie... sex (!). Pieknie mowila, ja pieknie
> odpowiadalem. Tak sie poznalismy...

internet jest zdradliwy. Często można stać się
ofiarą własnej fascynacji wyobrażenia o człowieku,
a nie samym człowiekiem.
Sami sobie budujemy mity, i wierzymy w coś,
w co chcielibyśmy uwierzyć.
Rzeczywistość jednak weryfikuje nasze oczekiwania.

Z drugiej strony, może zabrakło trochę racjonalizmu.
To proste: nie możesz oczekiwać spotkania osób
kompletnie duchowych, na grupie związanej
z kultem ciała :-(

> TAK. ZE SIE ZMIENI. MOWILA O TYM! PISALA! MOWILA!
> O ZMIANIE! Rozumiesz?

Rozumiem.
Nie krzycz, nie tylko Ty to przeżyłeś :-)

> Mowila, na milosc boska bylo tyle slow!!!!!!!!!!!

masz czarno na białym; dowód że słowa to
nie wszystko.
Czyny. Na to zwracaj większą uwagę.

> Wiesz ile listow dostalem????

wiem :-)
I jest to dowód, iż jest szansa, że ona także potrzebuje
miłości, nie tylko seksu.

> Mnostwo! A jak ja poznalem osobiscie to... prawda powoli
> okazywala sie inna! Inna! Inna!!!!!!!!!!! A ona jest
> taka piekna (fizycznie!). Nauczycielka, STUDIUJE TEOLOGIE (!)
> (mowila ze na ta teologie dostala sie z przypadku. Z nudow),
> pomagala dzieciom... myslalem ze to aniol. A to demon!!!!!!

Spokojnie, nie nakręcaj się.
Każdy ma zadatki na diabełka.
Nawet Ty :-)

Tylko nie każdy ulega swoim pokusom.
A to wszysto zależy od chwili, aktualnego stanu duszy
i wielu innych czynników.
Tak więc, może nie wiesz do końca, co ją w życiu
spotkało i jakie dokładnie są głębsze motywy jej postępowania.
To może być coś z podświadomości, albo z przeszłości,
dlatego nie przekreślaj jej zbyt szybko.

> DEMON! Kolekcjonerka! Modliszka ktora wysysa i wyrzuca
> na smietnik! Rozumiesz? Szok! Prawda powoli okazywala
> sie inna! Wczesniej spala chyba z calym miastem! Mowila,
> ze to przeszlosc. Ze teraz bedzie inna. TAK MOWILA!

Może rzeczywiście jest złośliwa.
Ale może ona po prostu ma chorą duszę.
Może czyni to, czego nie chce, a nie ma dość sił,
żeby się z tego wyzwolić.
Podobnie przecież postępują np. nałogowcy alkoholicy.
Niektórzy mówią wyraźnie, że nie chcą już pić, ale
sami nie mogą sobie z tym poradzić.
Potrzebują pomocy, wsparcia, szczególnie duchowego
i miłości.
Sprawdź to. Bo jeśli od niej odejdziesz, a ona rzeczywiście
potrzebuje pomocy, to skażesz jej duszę na ciągłe cierpienie.
Jej zachowanie, może być przecież niekoniecznie chęcią
zranienia Ciebie, ale także okrzykiem rozpaczy.

> A na koniec powiedziala: "Chce byc taka. To wszystko
> klamstwo bylo!"

Nie wierz kobietom w pierwsze, wstrząsające słowo.
One mogą mieć czasem jakieś powody, żeby
chcieć kogoś odepchnąć.

> Wiem

zaciszkasz teraz zęby, ale nie użalaj się nad sobą,
bo to tylko Ci szkodzi.
Potrzebujesz siły, pewności siebie i wiary.

> Bog mi mial dac Aniola!
> Taka byla "umowa" z Bogiem !

Bóg uszanuje każdy Twój wybór, dlatego nie może
ingerować, jeśli Ty sam wybierasz.

> A to chyba szatan ja podeslal!

zdarza się...
Ale może zostałeś poddany próbie.
Może teraz ma się okazać, czy masz dość
sił żeby o nią walczyć.

> A ja chcialem pojsc za NIA DO PIEKLA NA PIECHOTE !!!!!!

uważaj, bo pomagając innym, samemu można szkodę
ponieść.
Tak więc miej oczy naookoło głowy.

> Boze drogi! Chcialem wydrzec jej dusze szatanowi!

hmm... ufając we własne siły, raczej byś tego nie dokonał.

> Chcialem dusze sprzedac!

w ten sposób odpychasz Boga.
Żądasz od Niego pomocy, jednocześnie kompletnie
nie ufając w Jego moc.
Kiedy wierzysz, że Bóg może wszystko, wierzysz też
że ma władzę nad złem.
Wtedy nie musisz targować się z szatanem, bo
wszystko leży w ręku Boga.

> Chcialem isc do piekla. I poszedlem.

Dokładnie tak.
Uwierzyłeś w siebie. Że masz moc pokonać diabła.
Niestety, on jest potężny, a jego celem jest zniszczyć
człowieka, który mu się poddaje.
Uważaj więc na siebie.

> Bylem w przedsionku piekla, a ona sie... smiała (?).
> Splywalo to po niej!

rozumiem, że chodzi Ci o własne poświęcenie i miłość ?
Ale spójrz na to inaczej; to nie ona się śmiała, ale
to zło, któremu się poddała.

> Utwardzony!

tak, ale to minie.
Nie jesteś kamiennego serca i raczej nie będziesz :-)

> [...]
>
> Chyba tak. Ale nie dopuszczalem mysli o tym.

z reguły ludzie się łudzą...

> I najgorsze jest to, gdyby ona zaczela prosic (nie sadze),
> ale gdyby zaczela prosic to moze bym pekl i znowu! I znowu...
> Co za duren ze mnie!

ech... więcej rozwagi i roztropności.
Tego nie można analizować pod wpływem emocji.
Widzisz jej osobę przez różowe okulary,
czas je zdjąć i wymienić wszystkie za i przeciw.
Obojętnym sercem ocenić fakty, tylko wtedy będziesz
obiektywny i znajdziesz rozwiązanie.

Nie można tylko dawać i oczekiwać że druga osoba
sama domyśli się Twoich potrzeb.
Masz potrzebę kochania, dlatego dajesz jej serce na tacy.
Ona w to serce wbija ci nóż. Ale to Twoja wina.
Po cholerę żeś jej to serce podał :-)

Musisz pamiętać o domniemanej niewinności.
Ona może nie być do końca świadoma, tego że rani.
Prawdziwa miłość może ją uleczyć, to czasem
się udaje, tak więc zawsze masz szanse.

> [...]
>
> Moze nigdy?????????????

może nigdy, a może kiedyś, a może wszystko
się ułoży.
Ona może dalej ranić następnych, a może też
zatrzymać się na Tobie i wyjść z tego... nałogu ?

> Pierwsze wspomnienia sa piekne, jak dojrzaly owoc
> na cudnej jabloni! Ale pozniej jest pieklo!

ziemia to nie raj...

> Czy ja wiem? Moze. Tylko glupiec popelnia blad
> dwa razy. Nie wiem, czy nie jestem takim glupcem...

nikt nie jest doskonały, więc nie wyrzucaj sobie.

> Pewnie tak. Patologiczna milosc.
> Sami sobie jestesmy rajem i pieklem.
> Czy jest taki ocean ktory ugasi ogien rozpaczy ??????????????

Jest.
Miłość.
Nowa, lub ta, która Cię teraz gnębi.
Jeśli naprawdę bardzo ją kochasz, możesz
przecież walczyć.
Nic siłą. Miłością. Możesz spróbować poruszyć
jej sumienie i wzbudzić w niej refleksje.
Wiedz, że każdy ma sumienie. Ty musisz jedynie
zburzyć mur wokół jej serca.
Zadaj sobie pytanie; czy masz dość sił ?
I nie poddawaj się niepowodzeniom.

--
Pozdrówka
Vetch

1. Data: 2002-12-20 12:04:27

Od: "Vetch" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał
> [...]
> P.S. Zarty sobie Neko robisz? Piszesz jak nawiedzony ;-P

czasem zakochani są jak szaleńcy, więc miej wyrozumiałość...

--
Pozdrówka
Vetch

1. Data: 2002-12-20 12:05:34

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vetch" w news:atv0jp$4m5$1@news.tpi.pl napisał(a):

> internet jest zdradliwy. Często można stać się
> ofiarą własnej fascynacji wyobrażenia o człowieku,
> a nie samym człowiekiem.
> Sami sobie budujemy mity, i wierzymy w coś,
> w co chcielibyśmy uwierzyć.

Bez przesady. Takie same zagrozenia istnieja w swiecie rzeczywistym. Nie
wierzysz? Rozejrzyj sie wokolo to pewnie znajdziesz pare przykladow.
Chocby dziewczyne, ktora chlopak leje, ze az milo. No ale on ja przeciez
kocha... to z milosci... Ofiara wlasnych wyobrazen mozna stac sie w sieci
i na ulicy. Mozna tez zarowna tam i tu zachowac zdrowe podejscie.

pozdrawiam
Greg

Sorki..;) ale w Trójce ciekawy temat świąteczny
zagubiony
Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Don Dratewka (cz.1) było: Re: Jak kochać piekną Pupę?!
chat !!!