Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?

1. Data: 2002-12-20 09:28:30

Temat: Re: Spotkalem
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neko wrote:
| Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał

| Dar???????
|
| Musze sie wyzbyc wszystkiego. Spopielić! Nawet pieklo
| ugasic, ale musze to zrobic! Nie wiem, czy obojetnosc
| to dar. Obojetnosc to jedyne lekarstwo! Nie ma innego wyjscia.
|
| Za chwile, zaczne nienawidziec, wiec wole obojetnosc
| od nienawisci! I staje sie obojetny... powoli... coraz latwiej
| mi...

E tam "powoli"... widzę, że błyskawicznie ;DDD

P.

1. Data: 2002-12-20 09:28:30

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-20 09:34:00

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trish von Bish pisze:

>Paweł Niezbecki:
>[...]
>
>Dary sa po to aby je darowac (komus).
>Czy mozna podarowac obojetnosc?

Myślę, że można:-) (czyż nie rozdajemy jej codziennie garściami:) - w dodatku
nie wiedząc o tym. Nie wie prawica, ile obojętności rozdała lewica)

Ale tutaj chodzi o obojętność w darze od tzw. czasu :-)

P.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-20 10:07:36

Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał

> E tam "powoli"... widzę, że błyskawicznie ;DDD

Wystarczy mocno dostac w leb, aby blyskawicznie wrocic
do pionu.

Taki kubel zimnej wody. Ze wspomnieniami nalezy nauczyc
sie zyc - to prawda. Ale zycie trwa nadal - nie mozna
sie dreczyc - trzeba byc twardy :)

Ech.........

Neko

1. Data: 2002-12-20 10:14:20

Temat: Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?
Od: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

20.12.02 Neko wrote in <atu04j$kea$1@news.tpi.pl>:

> Spotkaliscie sie z czyms takim?

Tak. Dziewczyna czternaście lat, bardzo ładna i śmiała, miała już kilkaset
chłopaków. Ja jestem dla niej kimś więcej (przyjacielem), i dlatego wiem,
że ona na nich eksperymentuje. I powiem Ci że to nie jest płaska dziewczyna
bez problemów, bo ma je jak każdy, a podrywanie chłopaków uskutecznia tylko
dla sportu. Powiedziałem jej co o tym myślę (najczęściej mnie słucha jako
kogoś starszego, bardziej doświadczonego, ale nie `spierniczałego', bo
najczęściej wychodzi na moje), ale to jej decyzja...

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33

1. Data: 2002-12-20 10:14:31

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote in message

Oj Neko, zejdz na ziemie: odsniez wjazd do garazu, schody,
na wiosne skop ogrodek, zrob zakupy.
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-12-20 10:15:01

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" w news:atu04j$kea$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Witam po raz pierwszy (chyba).

Czesc :)

> Ano spotkalem kiedys kobiete. Mowila pieknie jak
> potrzebuje przyjaciela. Jaka jest samotna. Mowila o
> "chorobie". Mowila, ze potrzebuje "lekarstwa". Byla (jest)
> opetana.

:)

> Okazalo sie, ze przyjazn jest tylko, jesli widziala "cel".
> "Cel" to kolejny facet, kolejny sex, kolejna zdobycz do
> kolekcji!

:))

> A przeciez mowila, zanim sie spotkalismy: "Jestem
> opetana sexem".

:-D

> Spotkaliscie sie z czyms takim?

Neko... my z tych samych rejonow, wiec to by bylo mozliwe... czy jej imie
zaczyna sie na... a nie - wlasnie doczytalem, ze ona jest nauczycielka
wiec to na pewno nie ta sama ;-P No chyba, ze Ci kit wcisnela ;-P

Z tym, ze ja sie nie przejmuje. Od poczatku trzymalem ja na dystans i nie
przekraczalem pewnych granic :) Skoro Ty sobie pozwoliles to teraz nie
mozesz obwiniac tylko jej :)

pozdrawiam
Greg

P.S. Zarty sobie Neko robisz? Piszesz jak nawiedzony ;-P

1. Data: 2002-12-20 10:42:19

Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał

> Czesc :)

:))

> Neko... my z tych samych rejonow, wiec to by bylo mozliwe... czy jej imie
> zaczyna sie na... a nie - wlasnie doczytalem, ze ona jest nauczycielka
> wiec to na pewno nie ta sama ;-P No chyba, ze Ci kit wcisnela ;-P

Byla nauczycielka J.polskiego. Ale kiedys. A jakie imie masz na mysli ? :)
Haha, nie sadze... Ale takich kobiet nie brakuje. Czy sie nazywala Anna,
czy Basia, Karolina, Iwona czy Kasia - to malo istotne - wspolny
mianownik takich kobiet czesto sprowadza sie
do jednego: " ***** " !

> Z tym, ze ja sie nie przejmuje. Od poczatku trzymalem ja na dystans i nie
> przekraczalem pewnych granic :) Skoro Ty sobie pozwoliles to teraz nie
> mozesz obwiniac tylko jej :)

To prawda. Pozwolilem. Wiesz. Ja jej ofiarowalem cale serce.
Nie mialem tajemic. To troche trwalo. Robilismy wszystko... Za duzo!
A ja kochliwy strasznie jestem :(

> P.S. Zarty sobie Neko robisz? Piszesz jak nawiedzony ;-P

No to chyba jest jakies nawiedzenie :)
Bylem w piekle. To bylo pieklo. Wiem jak jest w piekle!
Ale juz chyba sie uwolnilem. Najbardziej boje sie zdrady.
A ona nie moze byc wierna, bo jest opetana seksem. Bedzie
zawsze zdradzac! Przejrzalem. To byla patologia...

Neko

1. Data: 2002-12-20 10:47:16

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tris von Bis"

| Dary sa po to aby je darowac (komus).
| Czy mozna podarowac obojetnosc?

???????
Dary się otrzymuje.
A, głównie, rozdaje się prezenty.
Dar musi mieć wagę wielkiej wartości.
Inaczej ma wartość odpustowego pierścionka
cieszy, ale nic oprócz chwilowej przyjemności
nie wnosi.
Prezent czaruje,
a dar oczarowuje.
Niuanse.
Inna moc.

| Tris
|
| Ps Jaki jest meski odpowiednik 'modliszki'?
| Modliszek? Modlisiek? Modli-sie-k? :)

Kobiety najchętniej używają - Tyran.
:-))
A to, to, tożsame.

pozdry
ett

1. Data: 2002-12-20 10:49:03

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:

> Myślę, że można:-) (czyż nie rozdajemy jej codziennie garściami:) - w
dodatku nie wiedząc o tym. Nie wie prawica, ile obojętności rozdała lewica)

A ja sadze wrecz przeciwnie :) Obojetnosc to brak zdolnosci dawania
czegokolwiek. Nieistotne czy czegos pozytywnego czy negatywnego. Jesli
jestesmy obojetni - podchodzimy do czegos/kogos zupelnie bez emocji, bez
zaangazowania, bez duszy, bez serca. [same 'bezy' ;)]

A my nie rozdajemy obojetnosci - raczej zabieramy sobie (i innym) mozliwosc
dania czegokolwiek ;)(garsciami, nie wiedzac o tym)

> Ale tutaj chodzi o obojętność w darze od tzw. czasu :-)

Czas rzeczywiscie nas znieczula (zobojetnia).
Ale czy to takie dobre?

Tris

Sorki..;) ale w Trójce ciekawy temat świąteczny
zagubiony
Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Don Dratewka (cz.1) było: Re: Jak kochać piekną Pupę?!
chat !!!