Suknia szydełkowa.

11. Data: 2009-04-15 19:52:33

Temat: Re: Suknia szydełkowa.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 21:37:45 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dziś zamówiłam nici. Nie zieleń, bo nie ma już tej firmy, o której nici mi
> chodziło, ale ciemny grafit metaliczny będzie OK. W poniedziałek odbieram.

O, te:
http://kolorowymotek.pl/product_info.php?manufacture
rs_id=19&products_id=2304
Srebra w nich raczej mało, są tylko bardzo połyskliwe. Na tym zdjęciu zbyt
dominuje owo srebro - chyba z powodu oświetlenia, bo w rzeczywistości
włóczka mieni się tylko, a jest ciemnografitowa.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

12. Data: 2009-04-15 19:56:44

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]

O, powinne być w porządku. Nie są bawełniane - więc sukienka nie powinna się
zbytnio wypychać ani naciągać. No i posłuży dłużej niż do pierwszego prania -
nie rozwlecze się.

Ania

13. Data: 2009-04-15 20:08:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:56:44 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> [...]
> zbytnio wypychać ani naciągać. No i posłuży dłużej niż do pierwszego prania -

Przyda się jeszcze na Sylwestra :-)

14. Data: 2009-04-15 21:36:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:25:01 +0200, Theli napisał(a):

> Ja mam jeszcze inne zastrzezenie - fason tej sukienki idealnie nadaje
> sie do patyczakow bez biustu i bioder, bo te czesci beda wydawaly sie
> wieksze.

Obawiam sie, że ten długi, smukły i prosty fason sukienki raczej spowoduje
optyczny zanik posiadanych namiastek do zera :-)

> Obawiam sie, ze kobiete o choc troche kobiecej budowie bedzie
> niepotrzebnie dodatkowo zaokraglal i skracal (i wbrew pozorom nie jest
> to aluzja do XL)

Wręcz przeciwnie, zaręczam. Co innego gdyby to była krótka sukienka i w
dodatku ze szczegółami wzbogacającymi jej konstrukcje, typu zakładki,
kliny, poszerzenia wzoru itp. Sukienka ma fason opływający ciało i raczej
wysmukli figurę, zwłaszcza że będzie ciemna. Ciemna, miękka, pionowa linia
stoju bardzo wysmukla.

15. Data: 2009-04-15 21:37:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Obawiam sie, ze kobiete o choc troche kobiecej budowie bedzie
> niepotrzebnie dodatkowo zaokraglal i skracal (i wbrew pozorom nie jest

Ta kobieca budowa to nie aluzja do mnie? - ojej, to szkoda, bo zawsze
uważałam swoją figurę za wyjątkowo kobiecą ;-)

16. Data: 2009-04-16 15:20:37

Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dominuje owo srebro - chyba z powodu oświetlenia, bo w rzeczywistości
> włóczka mieni się tylko, a jest ciemnografitowa.

A ile zamówiłaś tych nici??

--
Pozdrawiam Ula

17. Data: 2009-04-16 21:02:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2009 17:20:37 +0200, Ula Głuszek napisał(a):

rs_id=19&products_id=2304

> A ile zamówiłaś tych nici??

Jak zawsze - z duuużym zapasem, czyli 1 kg. Na pewno zostanie sporo, wolę
mieć zapas. Najwyżej zrobię jakąś chustę wieczorową, bo bardzo ładne te
nici, a raczej cienka włóczka.
Tak a propos chust - jedną moją chustę czarną (i przy okazji zielone bikini
mojej córki) mam do pokazania w dziale "szydełko", tylko gdzie ja je
wszystkie wtryniłam...

18. Data: 2009-04-27 21:21:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 23:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jak zawsze - z duuużym zapasem, czyli 1 kg. Na pewno zostanie sporo, wolę
> mieć zapas. Najwyżej zrobię jakąś chustę wieczorową, bo bardzo ładne te
> nici, a raczej cienka włóczka.

No i dopiero dziś, po wielkich perturbacjach, mogłam ją odebrać: nie
mogli uzbierać po filiach w mieście tej sporej ilości, więc trwało. A
w necie mogłam sobie zamówić i byłoby bez kłopotu.
ROBIĘ :-)

19. Data: 2009-05-16 10:52:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:21:26 -0700 (PDT), i...@g...pl napisał(a):

> [...]
> mogli uzbierać po filiach w mieście tej sporej ilości, więc trwało. A
> w necie mogłam sobie zamówić i byłoby bez kłopotu.

...ale sprułam zaczętą na szydełku, bo jednak za mało finezyjnie wychodzi.
Robię na drutach, wzorem ażurowym. I juz myslę, jaką dać podszewkę pod
sukienkę (przypominam: czarna włoczka z dużą ilością srebrnego): cielistą
czy czarną? - dziurek jest sporo.

20. Data: 2009-05-16 12:30:43

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 11:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

>I juz myslę, jaką dać podszewkę pod
> sukienkę (przypominam: czarna włoczka z dużą ilością srebrnego): cielistą
> czy czarną? - dziurek jest sporo.

Cielistą! Tylko i wyłącznie cielistą!

- wydobędziesz urodę wzoru - jak już dłubać, to po to, żeby efekty
można było podziwiać! A zwłaszcza - na zdjęciach może być tak, że
sukienka na czarnej podszewce po prostu wyjdzie na nich czarna - i nie
będzie widać, że jest ręcznie robiona.
- zniknie problem długości podszewki - po prostu - nie widać, gdzie
kończy się cielista. Czarna - musiałaby koniecznie być długości
sukienki, jeśli miałoby być elegancko. To samo dzieje się na rękawach
i przy dekolcie.
- a odrobina pieprzu - nie zaszkodzi. W takiej sytuacji /tzn. gdy
podszewka jest cielista/ pierwsze co przychodzi na myśl - nic nie ma
pod spodem!

Ania

biżu-drucik miedziany
Szycie. Znowu się chwalę.
FAQ - zaproszenie do dyskusji
FAQ kolejny raz - zaproszenie do wniosków
warsztaty frywolitkowe w Krakowie