Swinka Morska

1. Data: 2000-11-09 12:03:30

Temat: Re: Swinka Morska
Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest bardzo zdrowe podejście... Podoba mi się...

:)) W koncu jakas bratnia dusza

> Kupiłam kiedyś kiełbasę z dzika i jelenia i wcale mi nie smakowało...
Jakieś
> ostre to mięso...

Mnie tylko raz Mama dala mieso, o ktorym mowila, ze to karkowka. Cos mi sie
to podejzane wydawalo, bo smak maminej karkowki znam doskonale, a to
smakowalo troche inaczej. Potem przyznala sie, ze to byla sarenka.... Nigdy
wiecej juz tego nie zrobila.... Sarenka, zdecydowanie, jest od tego, zeby
sobie po lesie biegac

> [...]
> wyjechałam na całe lato na wieś... Kupiłam sobie kury, żeby mieć jajeczka
> świeże od kur grzebiących dla synka... Wiedziałam, że przed wyjazdem
trzeba
> będzie je zabić i ugotować z nich rosołek... Rosołek podobno był pyszny,
ale
> nawet go nie spróbowałam... Nie potrafiłam zjeść czegoś co karmiłam i
> opiekowałam się tym przez trzy miesiące... Nie dotknęłam się też do
> przygotowywania tego jedzenia... Nie potrafiłam... Mimo to, że wiele razy
> wcześniej skubałam i patroszyłam kury...

Otoz to! Albo jak zabic karpia, ktory sobie najpierw bezpieczny plywa w
wannie? Brrrr

> Ale całkiem z mięska nie potrafię zrezygnować... Po prostu nie myślę o tym
> że jem zwierzątka tylko mięso...

No wlasnie:) Moze to troche hipokrytyczne, ale chyba nie ma innego wyjscia

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-11-09 12:10:27

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Ale całkiem z mięska nie potrafię zrezygnować... Po prostu nie myślę o tym
> że jem zwierzątka tylko mięso...

Nie rezygnuj na siłę, bez sensu. Mnie od około miesiąca po prostu
przestało smakować czerwone mięso i praktycznie nie mogę się zmusić,
żeby je przełknąć. Jestem trochę załamana, bo nie bardzo wiem jak jeść
wegetariańsko (no nie całkiem, białe mięso drobiowe i ryby jem nadal).
Może to chwilowe? Może ktoś przeszedł coś podobnego?

A z innej beczki mięsnej, jecie wołowinę, czy się boicie prionów?

Dorota

1. Data: 2000-11-09 12:11:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Szeliga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Może to chwilowe? Może ktoś przeszedł coś podobnego?
>
> A z innej beczki mięsnej, jecie wołowinę, czy się boicie prionów?

Dorotko!!!
A czy ja napisałam, że chcę zrezygnować z mięska?
Chyba mnie źle zrozumiałaś...
Jem męsko... męsko mniam niam....
A choroba wściekłych krów?
Znajomy weterynarz mówił, że priony mogą być we wszystkim, tylko o świniach
jeszcze nie ma afery...
Wołowinkę jadam, aczkolwiek był taki okres kiedy jadałam mniej...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-11-09 12:13:06

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z innej beczki mięsnej, jecie wołowinę, czy się boicie prionów?

A co to sa priony?

1. Data: 2000-11-09 12:22:38

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to sa priony?

:)) juz wiem - i odpowiadam: wszystko jest szkodliwe, szczegolnie zycie: w
100% smiertelne. Nie mozna dac sie zwariowac.
Magda

1. Data: 2000-11-09 12:24:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> napisał...
[... ciach]

> Otoz to! Albo jak zabic karpia, ktory sobie najpierw bezpieczny plywa w
> wannie? Brrrr

[... ciach]

Z karpiem "walczyłam" dwa razy w wigilię odkąd się po ślubie wyprowadziłam z
domku...
Raz na szczęście usnął po drodze ze sklepu do domu... Jakiś już w sklepie
widocznie był zamęczony, a zakupy się wtedy robiło dłuuugo...
Ale raz doniosłam żywego i wpuściłam do wanny...
Dzieci się z nim (albo nim bawiły)... Bardzo jakiś żywotny był... Mąż się z
nim rozprawił... To było straszne...
Od tego czasu kupuję karpia na wigilię w kawałkach... Dwa filety, oddzielnie
kręgosłup i łeb... Łeb i kręgosłup jest bardzo potrzebny, bo nie używam
żelatyny do galarety...
A przepisu na "karpia w galarecie a la Asia" jeszcze nie ma na mojej
stronie, ale będzie już niedługo... :)))
Pozdruffka

1. Data: 2000-11-09 12:28:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> napisał...

> :)) juz wiem - i odpowiadam: wszystko jest szkodliwe, szczegolnie zycie: w
> 100% smiertelne. Nie mozna dac sie zwariowac.
> Magda

Magda!!! :))
To też jest bardzo zdrowe podejście do życia :))))

1. Data: 2000-11-09 13:47:46

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przepisu na "karpia w galarecie a la Asia" jeszcze nie ma na mojej
> stronie, ale będzie już niedługo... :)))

Koniecznie go tam zamiesc:)
My na razie jezdzimy na wigilie do rodzicow, ale czasami robimy sobie
karpika tak poprostu, bo to smaczna rybka. Na przyszlosc juz zapowiedzialam
mezowi, ze nie bedziemy kupowali zywych...

Magda

1. Data: 2000-11-09 13:48:40

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magda!!! :))
> To też jest bardzo zdrowe podejście do życia :))))

:) No staram sie

1. Data: 2000-11-09 14:49:47

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Dorotko!!!
> A czy ja napisałam, że chcę zrezygnować z mięska?
> Chyba mnie źle zrozumiałaś...

Napisałaś że "nie potrafisz zrezygnować" więc trochę to tak zabrzmiało
jakbyś próbowała, ale nie potrafiła. Ale to nieistotne :-)

> Znajomy weterynarz mówił, że priony mogą być we wszystkim, tylko o świniach
> jeszcze nie ma afery...

To całkiem możliwe...

Dorota

Sery!!!