Szczepionki czy ludobójstwo?

21. Data: 2009-11-19 22:17:09

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca
>
> A co Ty chcesz, żebym Ci tutaj na pstrykniecie laboratorium dała do
> dyspozycji? Ja wiem, to i Ty możesz się dowiedzieć - poszukaj, poczytaj...
> Nie piszę po to, aby mnie egzaminowano. Chcesz, wierz, nie chcesz, nie
> wierz.

Nie wierzę, bo interesuję się tym tematem, a o Twoich rewelacjach nie
słyszałam.
Widzę, że zimny prysznic na p.s.d. wywołuje u Ciebie niepotrzebną agresję.

--

Paulinka

22. Data: 2009-11-19 22:19:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 23:04:35 +0100, Chiron napisał(a):

michał:

> Masz rację. Gdzie tam nam, lajkonikom cokolwiek rozstrzygać?
> Każda_władza_bowiem_chce_dla_nas_dobrze. Musimy więc być jej wdzięczni.
> DOZGONNIE.

...chyba, że zanim dojdzie do zgonu, zdążymy jednak trochę pomyśleć .
--

Ikselka.

23. Data: 2009-11-19 22:27:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 23:17:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie wierzę, bo interesuję się tym tematem, a o Twoich rewelacjach nie
> słyszałam.
> Widzę, że zimny prysznic na p.s.d. wywołuje u Ciebie niepotrzebną agresję.

Odmowa to agresja? - jesteś jak dziecko, tupnij, krzyknij, rozedrzyj się,
może zareaguję ostrzej.
--

Ikselka.

24. Data: 2009-11-19 22:33:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Odmowa to agresja? - jesteś jak dziecko, tupnij, krzyknij, rozedrzyj się,
> może zareaguję ostrzej.

http://www.kochamniekrzycze.pl/
Bardzo mądra kampania.
Jestem ciekawa tych rewelacji, bo jestem matką dzieci, które jeszcze są
szczepione.
A ostrzej to Ty sobie jutro obiad możesz doprawić.
--

Paulinka

25. Data: 2009-11-19 23:17:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 23:33:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> szczepione.
> A ostrzej to Ty sobie jutro obiad możesz doprawić.

No, mogę, bo będzie ryba po grecku, a Ty sobie poszukaj o szczepionkach i
ich zwiazkach z chorobami zupelnie odmiennymi od tych, przeciw którym się
szczepi. Ja już tutaj (lub na psd)kiedyś o tym zamieszczałam teksty, a pod
ręką nie trzymam - może kronikarki pomogą choć raz w zbożnym celu...
--

Ikselka.

26. Data: 2009-11-19 23:23:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> szczepi. Ja już tutaj (lub na psd)kiedyś o tym zamieszczałam teksty, a pod
> ręką nie trzymam - może kronikarki pomogą choć raz w zbożnym celu...

Dziękuję za pomoc.
--

Paulinka

27. Data: 2009-11-19 23:32:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:23:04 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dziękuję za pomoc.

Jeśli serio Cię to interesuje, to owszem, poszukam, ale nie przechowuję
linków, więc po prostu muszę od początku. Potrwa. I na pewno nie są to
zlinkowane laboratoria i wyniki badań, któr sa tajne, tylko artykuly "na
temat".
--

Ikselka.

28. Data: 2009-11-19 23:40:34

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> linków, więc po prostu muszę od początku. Potrwa. I na pewno nie są to
> zlinkowane laboratoria i wyniki badań, któr sa tajne, tylko artykuly "na

A wzięłaś teraz pod uwagę, że to, co w świat wysyłasz jako teorie,
badania etc. ma wpływ na czyjeś życie? Na moje np ma, bo te linki
sprawdzam i czytam. Często dzięki temu, że czytam i się interesuję,
uniknęłam sytuacji, o których mnie lekarz nie poinformował.

--

Paulinka

29. Data: 2009-11-19 23:41:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Za to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca
> dziecięca zbiera żniwo, nowotwory itp. Opłacało się zamienić
> siekierkę na kijek.

No nie, nie opłacało się, pani doktor.
Ale cóż. Przymocuję żyłkę i pójdę na ryby. Drewna narąbałem wcześniej. :)

michał

30. Data: 2009-11-19 23:43:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:40:34 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> sprawdzam i czytam. Często dzięki temu, że czytam i się interesuję,
> uniknęłam sytuacji, o których mnie lekarz nie poinformował.

No ale czemu sama na nie nie trafiasz? Miałabys sama wpływ na swoje życie,
a nie ja.
--

Ikselka.

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu