Szczepionki czy ludobójstwo?

11. Data: 2009-11-19 09:05:52

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Red art" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:he3071$bv3$1@news.onet.pl...

> http://www.faceci.com.pl/subskrypcja61.html

Znalazlem orginal pdf:
http://www.autyzm-szczepienia.eu/uploads/List_do_wak
cynologow_poprawiony%5B3%5D%20adobe.pdf

oraz wywiad z Pania Profesor:

http://www.reedukacja.pl/default.aspx?action=view&it
em=327&subpage=0

Cytacik wybiórczy:

"- Czy mozna wymienic, jakie szczepionki dostepne w Polsce zawieraja
thimerosal?
- Oczywiscie. W Polsce obecnie jest dopuszczonych kilka szczepionek ze
znaczna zawartoscia thimerosalu (THIM): Euvax, Hepavax, Engerix B - przeciw
wirusowemu zapaleniu watroby B, szczepionka blonicza, bloniczo-tezcowa i
bloniczo-tezcowo-krztuscowa, szczepionki przeciw grypie. Polskie niemowle,
zaszczepione zgodnie z obowiazujacym kalendarzem, moze otrzymac do 7.
miesiaca zycia: 75 mikrogramów rteci w szczepionce przeciw wirusowemu
zapaleniu watroby typu B, 75 w skojarzonej bloniczo-tezcowo-krztuscowej, 25
w szczepionce przeciw grypie. Razem - 175 mikrogramów rteci. Do 18. miesiaca
zycia moze otrzymac dodatkowo 50 mikrogramów, razem 225 mikrogramów Hg.
Trzeba pamietac, ze rtec akumuluje sie w mózgu i pozostaje tam przez
miesiace, a nawet lata po szczepieniach.

- W Polsce jednak szczepienia sa obowiazkowe. W pierwszej dobie zycia,
czasem nawet 2 godziny po urodzeniu, podaje sie szczepionke przeciw gruzlicy
i wirusowemu zapaleniu watroby typu B. Czy to jest bezpieczne?
- Wiele wskazuje na to, ze szczepionki zawierajace thimerosal, szczególnie
Euvax, stanowia bardzo powazne zagrozenie dla zycia i zdrowia dziecka.
Dostarcza ona jednorazowo 25 mikrogramów rteci, co stanowi ok. 8,3
mikrogramów na 1 kg masy ciala. Ta ilosc jest 83 razy wieksza od uwazanej
przez EPA za bezpieczna dla doroslego czlowieka! Poniewaz u noworodka
bariera "krew - mózg" nie jest dobrze wyksztalcona, thimerosal wraz z
antygenami i substancjami pomocniczymi szczepionek (np. zwiazkami glinu,
które nasilaja toksyczne dzialanie rteci) latwo przedostaja sie do mózgu,
gdzie moga powodowac trwale uszkodzenia. Opublikowane niedawno amerykanskie
badanie pokazalo, ze chlopcy zaszczepieni trzykrotnie szczepionka przeciw
wirusowemu zapaleniu watroby typu B z thimerosalem (analogiczna do Euvaxu) 9
razy czesciej byli uposledzeni umyslowo niz niezaszczepieni."

12. Data: 2009-11-19 13:39:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:05:52 +0100, R e d a r t napisał(a):

> [...]
> wirusowemu zapaleniu watroby typu B z thimerosalem (analogiczna do Euvaxu) 9
> razy czesciej byli uposledzeni umyslowo niz niezaszczepieni."

W sumie na zdrowy rozum - każdy średnio wykształcony mógł dojść do
podobnych wniosków, oczywiście w ogólności, wiedząc, ze szczepionka to
białko, a białko cza czymś zakonserwować....
--

Ikselka.

13. Data: 2009-11-19 15:24:02

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie na zdrowy rozum - każdy średnio wykształcony mógł dojść do
> podobnych wniosków, oczywiście w ogólności, wiedząc, ze szczepionka to
> białko, a białko cza czymś zakonserwować....

Niby tak. No ale jest też i druga strona medalu:
http://modnebzdury.wordpress.com:80/2009/10/08/list-
prof-majewskiej-naukowcy-bez-cenzury-ukryta-prawda-c
zy-urojony-spisek/

Na górze się biją, a my tylko możemy sobie popatrzeć ... I robić swoje po
swojemu ;)
Ja w tym roku bojkotuję szczepienia ... I tak już 'coś paskudnego
przeszedłem' tydzień temu,
a przede mną cała rodzinka. W zeszłym roku się szczepiłem (jak przez wiele
lat) a miałem
wyjątkowo paskudne choróbsko. Chromolę to ... ;)

14. Data: 2009-11-19 15:49:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:24:02 +0100, R e d a r t napisał(a):

> [...]
> lat) a miałem
> wyjątkowo paskudne choróbsko. Chromolę to ... ;)

My się szczepiliśmy sumiennie parę lat temu, a i tak mieliśmy potem grypę z
9-dniową gorączką ok. 39-40, jdno po drugim, tylko najstarsza córka wtedy
nie chorowała.
--

Ikselka.

15. Data: 2009-11-19 18:37:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Red art pisze:

> przemysle farmaceutycznym, podeslal mi m.in. list
> Profesor Marii Doroty Majewskiej mówiacy o szkodliwosci
> szczepionek zawierajacych zwiazki rteci (zabezpieczanie thimerosalem)

O szkodliwych związkach rtęci, które mogą mieć wpływ na układ nerwowy
noworodków słyszałam/czytałam już kilka lat temu w różnych artykułach, a
więc żadne to novum.
Pani profesor Majewska, która początkowo zrobiła na mnie wrażenie w tym
śmiałym wystąpieniu: http://tiny.pl/hxgr1 ma jednak pewną "wadę" - otóż
ona nie jest lekarzem i w sumie nie podaje żadnych konkretów, same
domysły. Niedawno słuchałam w radiowej Jedynce dyskusji z jej udziałem
oraz dra. pediatry z 20-letnim doświadczeniem (nie pamiętam niestety
nazwiska), który był zdecydowanie bardziej przekonujący podając fakty,
liczby np. zachorowań dzieci, ich umieralności sprzed okresu
obowiązkowych szczepień ochronnych i po. Pani profesor posługiwała się
głównie językiem w stylu "wydaje się, jest wielce prawdopodobne, uważa
się, możliwe" itp. co w porównaniu z rzeczowością tamtego lekarza
wypadało niezwykle blado. Lekarz ów zwracał też uwagę na to, że
straszenie ludzi szczepieniami może pociągnąć za sobą zaniechanie przez
rodziców obowiązkowych szczepień dzieci, co może spowodować niejako
"odżycie" chorób takich jak np. Heinego-Medina, która, kiedyś częsta,
dziś należy do rzadkości właśnie dzięki szczepieniom.
Tak że ja bym była ostrożna z wydawaniem zdecydowanych jednoznacznych
osądów. Trzeba być uważnym, ale nie poddawać się panice.

Ewa

16. Data: 2009-11-19 21:45:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> zdecydowanych jednoznacznych
> osądów. Trzeba być uważnym, ale nie poddawać się panice.

To samo chciałem napisać, tylko że na później odłożyłem jej przydługi list.
Pomyślałem sobie, że jeśli nawet część naukowców - biologów i lekarzy
podziela jej zdanie będąc w opozycji do WHO i innych uznanych gremiów
medycznych - to gdzie nam laikom roztrzygać tu na grupie ten dylemat! :)

michał

17. Data: 2009-11-19 21:59:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:45:12 +0100, michal napisał(a):

> [...]
> podziela jej zdanie będąc w opozycji do WHO i innych uznanych gremiów
> medycznych - to gdzie nam laikom roztrzygać tu na grupie ten dylemat! :)

Za to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca
zbiera żniwo, nowotwory itp. Opłacało się zamienić siekierkę na kijek.
--

Ikselka.

18. Data: 2009-11-19 22:03:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Za to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca
> zbiera żniwo, nowotwory itp. Opłacało się zamienić siekierkę na kijek.

Jakieś dowody naukowe na poparcie tych tez?
Tylko nie takie co w 0,23 sek. wyświetlają 5 linków...

--

Paulinka

19. Data: 2009-11-19 22:04:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podziela jej zdanie będąc w opozycji do WHO i innych uznanych gremiów
> medycznych - to gdzie nam laikom roztrzygać tu na grupie ten dylemat! :)

Masz rację. Gdzie tam nam, lajkonikom cokolwiek rozstrzygać?
Każda_władza_bowiem_chce_dla_nas_dobrze. Musimy więc być jej wdzięczni.
DOZGONNIE.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

20. Data: 2009-11-19 22:11:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 23:03:08 +0100, Paulinka napisał(a):

> XL pisze:
to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca

> Jakieś dowody naukowe na poparcie tych tez?
> Tylko nie takie co w 0,23 sek. wyświetlają 5 linków...

A co Ty chcesz, żebym Ci tutaj na pstrykniecie laboratorium dała do
dyspozycji? Ja wiem, to i Ty możesz się dowiedzieć - poszukaj, poczytaj...
Nie piszę po to, aby mnie egzaminowano. Chcesz, wierz, nie chcesz, nie
wierz.
--

Ikselka.

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu