Szymborska nie żyje.

101. Data: 2012-02-02 12:36:26

Temat: Re: największa z naszych intelektualistek Szymborska nie żyje.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 13:05, Qrczak pisze:

> Wypraszam sobie. Oddycham innym.
>
> Qra, pozdrowienia z helu

To pewnie moim oddychasz :), chucham w kierunku, oddalony kilka kilometrów.

102. Data: 2012-02-02 13:04:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> To pewnie moim oddychasz :), chucham w kierunku, oddalony kilka kilometr�w.

A wiedziałeś że ten samolot który lądował bez wysuniętego podwozia
został uratowany.......przez papcia znaczy Papieża Jana 2, Cud ,
wielki Cud...następnym razem pilot powinien puścić stery, bo po co ma
się pocić.............

Relikwie Jana Pawła II były na pokładzie Boeinga767 lecącego z USA do
Polski, który wczoraj, w dniu Wszystkich Świętych lądował awaryjnie w
Warszawie. Relikwie błogosławionego papieża miał przy sobie
redemptorysta ojciec Piotr Chyła.
- Całą podróż zawierzyłem Janowi Pawłowi II. Za jego wstawiennictwem
modliłem się gdy pilot poinformował
nas, że będzie lądował awaryjnie - opowiada duchowny. - Myślę, że ręka
Jana Pawła II była z nami - podkreśla redemptorysta.

103. Data: 2012-02-02 13:24:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> To pewnie moim oddychasz :), chucham w kierunku, oddalony kilka kilometr�w.

Słyszałem teraz w radio że na życzenie Szymborskiej będzie pochowana
na cmentarzu na Rakowieckiej i pogrzeb ma mieć charakter świecki.

104. Data: 2012-02-02 13:34:22

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:49:55 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ja jestem innym pokoleniem, tacy jak ja mają siebie i innych ,
> nie mają potrzeby kochać Tatusiów raz czerwonego a raz czarnego.

Tacy jak Ty nie potrafią zdobyć się na odwagę, odcięcie się jawne i
zdecydowane - i po prostu ukrywają, że mieli tego czy innego dziadka w
Wehrmachcie.

105. Data: 2012-02-02 13:35:03

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 14:24, glob pisze:

> Słyszałem teraz w radio że na życzenie Szymborskiej będzie pochowana
> na cmentarzu na Rakowieckiej i pogrzeb ma mieć charakter świecki.

I to jest to, co Iksi boli najbardziej - że WS nie ugnie karku
przed Czarnymi nawet po śmierci.
Ojciec Iksi zapewne pochowan tradycyjnie po katolicku.

106. Data: 2012-02-02 13:42:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> I to jest to, co Iksi boli najbardziej - �e WS nie ugnie karku
> przed Czarnymi nawet po �mierci.
> Ojciec Iksi zapewne pochowan tradycyjnie po katolicku.

No podziwiam tą kobietę. Ale im pokazała bydlakom. Cały świat będzie
oglądał pogrzeb świecki jako sprzeciw do Kościoła, ale wywaliła numer.

107. Data: 2012-02-02 13:44:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 20:52:05 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> to jest to samo. Sam _fakt_ pisania zle a nie _co_ sie pisze. Ludzie pisali
> co osobiscie mysleli o Pansli, nic nie wymyslali.

Wymyślali i na to też są dowody. I to wymyślanie jest złe, bo bezpodstawne.
Nie poparte niczym, to tylko pomówienia.
Pomawianie zmarłego jest SZCZEGÓLNĄ podłością - bo on nie może się bronić.

> Ty jak zwykle jestes hipokrytka.

Nie piszę, co osobiście myślę o Szymborskiej - ale też nie pomawiam o nic,
przytaczam surowe fakty z jej własnego życia, potwierdzone obiektywnie. Nic
z tego nie przepadło, bo dowody są na piśmie - verba volant, scripta
manent.
To nie ja robię tutaj coś ŹLE - to ZŁE fakty z życia noblistki
przeszkadzają w tworzeniu jej POZORNEGO WYIMAGINOWANEGO IDEALNEGO
CUKIERKOWEGO ZYCZENIOWEGO wizerunku dla pokolenia, które nie wie nic o jej
przeszłości.
Należy im o tym mówić - i to jest dobre.

Bo człowiek, który ma w swej przeszłości ciemne plamy a chce wieszczyć
narodowi, ma do tego prawo, ALE ma najpierw obowiązek rozliczenia się z
tych plam. Szymborska tego nigdy nie zrobiła.

108. Data: 2012-02-02 13:45:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:49:55 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Tacy jak Ty nie potrafi� zdoby� si� na odwag�, odci�cie si� jawne i
> zdecydowane - i po prostu ukrywaj�, �e mieli tego czy innego dziadka w
> Wehrmachcie.

Schlałaś się?

109. Data: 2012-02-02 13:47:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 20:52:38 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> pisalam o Szymborskiej.....

A, o niej.
A no to sobie poczytaj wątek "Największa z naszych intelektualistek
Szymborska nie żyje" - moje posty z dzisiejszej nocy.
Mnie wolno ją oceniać, wszak m.in. DLA MNI(jako czytelnika) zostawiła w
spuściźnie kulturalnej swoje wiersze z lat 50-tych. Mam tylko biernie je
czytać, ale gębę na kłódkę?

Masz próbkę owej "poezji" w ww wątku.

110. Data: 2012-02-02 13:52:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 21:58, Ikselka pisze:
> Takie długie, udane życie - a jednak nie zechciała rozliczyć się z
> przeszłością...
> http://tiny.pl/hj89z
>

> Mimo to świeć Panie nad jej duszą.

Znasz jeden fakt z życia Sz. i wałkujesz go do zajechania przy każdej
okazji.
Niemniej jednak TĘ okazję mogłaś sobie odpuścić.

Ewa

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności