Szymborska nie żyje.

81. Data: 2012-02-02 09:15:59

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 01:20, glob pisze:

> Ikselka jest służebnicą watykanu a Szymborska i Miłosz krytykowali kk
> z poziomu patryjotyzmu. Komunizm w początkowej fazie przyniósł rozwój
> Polski i oni go poparli bo wyciągał polskę ze szkód które zrobił kk.
> Gdy zaczął się kompromitować i szkodzić to oni odeszli i byli
> antykomunistami i antykościół, czyli byli neutralni i zależało im na
> polsce. Tatuś Ikselki służył temu szkodliwemu komunizmowi i tak
> wychowali Ikselcie że teraz ta sprzedała się watykanowi i z jego
> ramieni atakuje tych twórców, bo byli na bakier z kk.

Iksi ma tak głębokie zrozumienie dla trudnych wyborów swojego
ojca, że w hołdzie dla jego Wielkości kładzie na ołtarzu cokolwiek,
w tym także swoją zdolność rozumienia innych ludzi i innych wyborów.
Szymborska i Miłosz prawie idealnie się tu nadają na ten ołtarz.
Ich wadą jest to, że się zmieniali, ale to nie problem, można
im to przypisać za wadę i jest cacy.
Ojciec śpi udobruchany, twardym, partyjnym, wiecznym snem.

82. Data: 2012-02-02 09:21:13

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 01:31, Ikselka pisze:
> Tylko Herbert, głupi jeden, został :->

Czasem mam wrażenie, że podstawowa różnica
między Herbertem a Miłoszem dla Ciebie jest taka,
że Herbert mówił/myślał o Bogu pozytywnie, a Miłosz
o pozytywnie myślał o braku Boga.

Reszta to już jakieś Twoje doróbki i racjonalizacje.
Z Szymborską sprawa ma się podobnie.

Mieści Ci się w głowie, że są wartościowi ludzie,
którym nie jest po drodze ani z komunistami,
ani z chrześcijaństwem ? Że wybór miedzy kościołem
a komunizmem pachnie i pachniał dla nich zgnilizną ?

83. Data: 2012-02-02 09:29:03

Temat: Re: największa z naszych intelektualistek Szymborska nie żyje.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 02:31, Ikselka pisze:

> Ależ brał.

> Chyba ciut przekłamane...
>

> I tak dalej.

Nie ma to jak dosłowność w czytaniu poezji ...
Ja pierdzielę, Iksi, rozczarowujesz mnie, naprawdę.
Bała nauczycielka ? A może bardziej nauczy-cielaka ?

84. Data: 2012-02-02 09:32:31

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 07:13, J-23 pisze:

> [...]
> czasach PRL-u wybudowano 1000 szkol na tysiaclecie Panstwa Polskiego,
> a teraz te szkoly sie zamyka. Weryfikacja postaw i zachowan ludzi
> zyjacych w czasach odleglych, bez zrozumienia roznych uwarunkowan
> ksztaltujacych ich mentalnosc jest delikatnie mowiac niestosowna. Bo
> sugeruje po pierwsze brak empatii o osoby oceniajacej, a po drugie
> wskazuje na okreslone niedobory edukacyjne. W okresie mlodosci
> W.Szymborskiej niemal wszyscy intelektualisci mieli poglady lewicowe.
> A w okresie dwudziestolecia miedzywojennego lewicowosc byl wrecz

Ikselka, podobnie jak Bóg, wybaczyła, ale pamięć ma nie tylko dobrą,
ale również wybiórczą. Czy Bóg również tak jednostronnie odczytuje
Szymborską ?

85. Data: 2012-02-02 09:35:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Iksi ma tak g��bokie zrozumienie dla trudnych wybor�w swojego
> ojca, �e w ho�dzie dla jego Wielko�ci k�adzie na o�tarzu cokolwiek,
> w tym tak�e swoj� zdolno�� rozumienia innych ludzi i innych wybor�w.
> Szymborska i Mi�osz prawie idealnie si� tu nadaj� na ten o�tarz.
> Ich wad� jest to, �e si� zmieniali, ale to nie problem, mo�na
> im to przypisaďż˝ za wadďż˝ i jest cacy.
> Ojciec �pi udobruchany, twardym, partyjnym, wiecznym snem.

E tam, to był betonowy kloc bez godności, bo w tym przypadku wycofanie
się z komunizmu to oznaka godności gdy się wie że system jest do
niczego. Więcej takich tatuśków a komunizm by nam do tej pory nad
głowami fruwał i byśmy go oglądali z pozycji rynsztoka. A dzieciaków
to wychowali na odpady społeczne, co to zawsze muszą mieć tatusia. Raz
czerwonego raz czarnego . Wogóle mnie to dziwi jak Ikselci tatuś był
podobny do Kaczyńskiego tatusia, o którym kaczka nie chce mówić, ale
dzięki niemu żyli bardzo dostatnio, w filmach występowali i teraz te
jakby kalekie dzieci nam patologię społeczną zafundowały....znaczy
lepszy ustrój, jedyny najlepszy, o jedynej prawdzie. Jak nie czerwony
Stalinek, to czarny Stalinek i jak wiaterek zawieje byle by był
Stalinek. Dzieci jak dyktatorzy, narcystyczni, nekrofilni, betonowi,
oderwani, egocentryczni, pyszni, urojeniowi. Ja pierdziulę, się nie
dziwię że starszy brat kolegi powiedział, że dzieci nie, nie w
komuniźmie.

86. Data: 2012-02-02 09:47:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 07:47, glob <r...@g...com> wrote:

> Znaczy że im bardziej będziemy mówili że Ikselcia jest niefajna, tym
> bardziej będzie religijna.? No niedobrze, bardzo niedobrze:))))
> Znaczy że uważasz iż Ikselcia uważa, że Bóg ją też podziwia, o
> rany. ?:))))

nie ma wyjscia, jak kazdy z nas. iksia to absolut doskonalosci

87. Data: 2012-02-02 09:54:11

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 07:52, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> W dniu 2012-02-02 00:21, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> hehe, przeciez ty debilu nawet nie rozumiesz tych slow wypowiadanych w
> akcie skruchy. Odpuszczamy tym, ktorzy tego aktu dopelnili, jako i my, a
> nie kazdemu skurwysynowi bez wzgledu na jego stosunek do swej winy.

spadaj chamie!

88. Data: 2012-02-02 09:57:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> nie ma wyjscia, jak kazdy z nas. iksia to absolut doskonalosci

I nawet Bozia ją podziwia, byt doskonały, no skąd mogliśmy wiedzieć,
jesteśmy ludźmi tylko, omylni, niedoskonali, nie możemy konkurować z
czymś tak wyjątkowym jak Ikselcia, wzbudzająca nawet podziw Bozi. Ale
czasem Bozia mógłby je zafundować klapsa, aby nie skakała z chmurki na
chmurkę.;))

89. Data: 2012-02-02 10:16:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 10:57, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> czymś tak wyjątkowym jak Ikselcia, wzbudzająca nawet podziw Bozi. Ale
> czasem Bozia mógłby je zafundować klapsa, aby nie skakała z chmurki na

nawet nie wiemy jakie to szczescie ze oddychamy tym samym powietrzem
co ona

90. Data: 2012-02-02 11:00:27

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi, hi, to jest niezłe.
"Zaproszenie do rozmowy" w stylu KK:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wielokopolskie-
grozby-ksiedza-nie-przyjeli-go-po-k,1,5015290,region
-wiadomosc.html

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności