TVN Style

1. Data: 2004-08-03 06:54:07

Temat: Re: TVN Style
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej oklepanymi i walkowanymi do znudzenia.....
przeciez nikt nie każe ci tego oglądac

> No prosze ja was: ile mozna? Przeciez one wszystkie co chwile na okladkach
> tych tantetnych pisemek wystepuja.....

z czegos zyć trzeba a ty nie musisz kupowac i czytac ,oglądac tych
"tantetnych "pisemek

> Normalna tapeta jednym slowem, tyle ze drozsza........

tu akurat sie zgadzam ,ktos wpadł na dobry pomysł jak wyciagnąc kase od
bogatych bufonowatych starych "dam" .
pzdr
p.

1. Data: 2004-08-03 11:10:49

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emka" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Podobno juz ruszył ten kanał. Czy będzie on dostępny w kablówkach? A może
> ktoś juz go odbiera?

Ja mam Cyfra+ i nie mam :(

Sandra

1. Data: 2004-08-03 12:05:40

Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzis u siebie poszukalam i mam :) fajny nawet ale one chyba tak gledza
przez caly dzien i po godzinie stwierdzilam ze caly dzien moze tak zleciec
przed tym TV :)

Mam zwykla kablowke "multimedia", a TVN Style jest u mnie zaraz przed
zwyklym TVN.

Ciekaw czy jest jakis staly rozklad programu...

B*U*R*S*Z*T*Y*N*K*A

1. Data: 2004-08-03 12:26:50

Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam przy okazji pelne namiary ale pisza ze trzeba miec duuuza antene
:))

Hot Bird-13E; 11.408V (SR=27500, FEC=3/4, PID V=521, PID A=740).

1. Data: 2004-08-03 13:10:41

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania i Darek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> Ja dzis u siebie poszukalam i mam :) fajny nawet ale one chyba tak gledza
> przez caly dzien i po godzinie stwierdzilam ze caly dzien moze tak zleciec
> przed tym TV :)

Codziennie dwie godziny swiata kobiet a pozostale dwie to magazyny, ktore
chyba ciagle powtarzaja:) Jenifer i Claryssa znow goruja ryby i skorupiaki:)
=====
annaM

1. Data: 2004-08-03 14:11:30

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (AnnaM, a któżby!) wyklepał:

> ja dobieram zwykla satka , jest emisja probna:) Podobal mi sie mini reportaz
> o szminkach robionych na zamowienie dla indywidualnych klientek. Koszt
> takiego cudenka to 1200 euro. Ech, chanel okazala sie byc tania firma z
> dolnej polki:)

O, a o kremach nie było? Bo ja w gazecie czytałam, że kremy indywidualne
też mają robić, najpierw najróżniejsze pomiary, potem wyniki do Włoch,
skąd maja przysłać próbkę i można się decydować. Miałoby kosztować
200PLN, w porównaniu do szminki taniocha, tym bardziej, że produkt to
bardziej podstawowy, ale nie wiem za jaką ilość. A dobierają nie tylko
odpowiednie składniki odżywcze, ale też wymarzony zapach i
konsystencję... Bajera, tylko kasę mieć :-)

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-08-03 15:19:28

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mo" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> O, a o kremach nie było? Bo ja w gazecie czytałam, że kremy indywidualne
> też mają robić, najpierw najróżniejsze pomiary, potem wyniki do Włoch,

O kremach nie mowili nic. Reporterka sobie tylko (tylko hehe) szminke i
fluid zazyczyla. Ta firma to By Terry. Ta od kremow tez?
=====
annaM

1. Data: 2004-08-03 15:57:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-03 16:11,Użytkownik Mo ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> też mają robić, najpierw najróżniejsze pomiary, potem wyniki do Włoch,
> skąd maja przysłać próbkę i można się decydować. Miałoby kosztować

Eeeee, 200 zł? A nie 2000 zł? albo 1200 zł?
Coś mi się to 200 za tanie wydaje, no bo te wyniki do Włoch...

Krusz.
nieufnie

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-03 15:58:56

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claygirl" <c...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Ruua, ja też mam astera. I też nie mogę znaleźć. A powiedz mi, czy Tobie
> też koszmarnie odbiera TVN Pogoda?

tvn pogoda odbiera idealnie. tvn style nie ma - dzwonilam juz do acn -
patrza, jakie jest zainteresowanie i dopiero wtedy wlacza.

1. Data: 2004-08-03 15:59:27

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Coś mi się to 200 za tanie wydaje, no bo te wyniki do Włoch...

Moze wszystkim, niezaleznie od wynikow, przysylaja ten sam krem ? :)

Dunia

Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Rozstępy
kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha