TVN Style

1. Data: 2004-08-03 16:02:51

Temat: Re: TVN Style
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości
news:cem73a$6g0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Raczej oklepanymi i walkowanymi do znudzenia.....
> No prosze ja was: ile mozna? Przeciez one wszystkie co chwile na okladkach
> tych tantetnych pisemek wystepuja.....

no ale powiedz mi prosze, ile jeszcze gwiazd jest w polsce - cienko z tym u
nas, wiec i babeczki sie powtarzaja

1. Data: 2004-08-03 16:04:29

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ruua, ja też mam astera. I też nie mogę znaleźć.

tak mi przyszlo do glowy - napisz do nich maila, ze czemu nie ma tego
programu, bo jak sie uzbiera glosow, to wlacza:)

1. Data: 2004-08-03 16:21:48

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:ceocv9$c58$1@mamut.aster.pl...
> nas, wiec i babeczki sie powtarzaja

A ja mam wrazenie, zo do stuia zapraszane sa znajome prowadzacych . Nie
widze w tym nic zlego. Na poczatek zawsze lepiej rozmawiac z kims , z kim
sie jest oswojonym. Fajnie w kazdym razie te rozmowy wychodza.
=====
annaM

1. Data: 2004-08-03 16:43:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-03 18:02,Użytkownik Ruua ziewnął szeroko i rzekł:

> no ale powiedz mi prosze, ile jeszcze gwiazd jest w polsce - cienko z tym u
> nas, wiec i babeczki sie powtarzaja

Ja sobie myślę, że to jest sprzężenie zwrotne. Jedne babeczki są
promowane (bo tak akurat układa się ich sytuacja zawodowo-prywatna, że
warto o nich mówić) i stają się gwiazdami, przez co nie są promowane
inne, a potem siłą rzeczy promuje się te wypromowane i "sprawdzone" :),
bo innych nie ma, a nie ma, bo nie one były promowane i kółko się zamyka :)

Krusz.
otkryfczo

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-03 19:06:11

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote in message

> no ale powiedz mi prosze, ile jeszcze gwiazd jest w polsce - cienko z tym
> nas, wiec i babeczki sie powtarzaja

To teraz Ty mi powiedz: po cholere do szczescia nam gwiazdy? Czy te
wszystkie osoby z tzw. showbiznesu mysla ze my sie chcemy na nich gapic i o
nich wszystko wiedziec??????? Ja mam np. gleboko w dupie te ich bale,
przyjecia i spotkania w Miedzyzdrojach, bo z nich wszystkich to moze promil
prawdziwych artystow, a sie obnosza jakby w Cannes przynajmniej byli....
Mniej pokazywania sie a wiecej pokazywania soba - nie plycizna a
sztuka.........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-04 14:31:26

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Kruszyzna, a któżby!) wyklepał:

> Dnia 2004-08-03 16:11,Użytkownik Mo ziewnął szeroko i rzekł:

> Eeeee, 200 zł? A nie 2000 zł? albo 1200 zł?
> Coś mi się to 200 za tanie wydaje, no bo te wyniki do Włoch...

W sumie jak się tak zastanowić to owszem coś jest nie tak, może mnie
oczy tak od razu zabezpieczyły, żebym zbytniego szoku nie doznała? Bo
już przy tych 200 stwierdziłam, że zwariowali... Firmy nie pamiętam, ale
jak ktoś czyta Glamour (albo chce mieć "porozmawiaj z nią" na DVD :-)),
to może sprawdzić (bo moja juz w koszu..)

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-08-04 14:36:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-04 16:31,Użytkownik Mo ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> jak ktoś czyta Glamour (albo chce mieć "porozmawiaj z nią" na DVD :-)),
> to może sprawdzić (bo moja juz w koszu..)

A, no to pozostanę z niedosytem. "Porozmawiaj z nią" widziałam :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-04 15:35:07

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
promil
> prawdziwych artystow, a sie obnosza jakby w Cannes przynajmniej byli....

calkiem latwo omijac takie gazetki i programy, ktore o tym mowia. i ty
jestes szczesliwa i te, ktore to lubia i ogladaja:)

1. Data: 2004-08-04 20:07:12

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> calkiem latwo omijac takie gazetki i programy, ktore o tym mowia. i ty
> jestes szczesliwa i te, ktore to lubia i ogladaja:)

Masz racje - jestem szczesliwa.......
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-09 06:43:53

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wg. glamour usługa ta będzie dostepna u nas pod koniec sierpnia. cały
artykuł jest napisany na podstawie wypowiedzi dr Andrzeja Ignaciuka
(podyplomowa szkoła medycyny estetycznej polskiego stowarzyszenia lekarzy).
ceny podawane to faktycznie 200-350 zł ("to nowatorskie podejście do
pielęgnacji nie jest wcale przerazajaco drogie. oszczędza się tu na
wytworzonych opakowaniach, skupia na zawartości. choć cena jest uzależniona
od składników, jest porównywalna do cen markowych kosmetyków:200-350zł").
czas oczekiwania na krem to 2 tygodnie. nie jest napisane, gdzie można sobie
zamówić taki krem, ale wg mnie należałoby się wybrać do gabinetów
istniejących od niedawna przy tej podyplomowej szkole medycyny estetycznej

Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Rozstępy
kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha