Tabu kazirodztwa.

21. Data: 2006-04-11 23:14:02

Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" napisał:

> Niestety, niespecjalnie byly one gole... ;-)

A maila dostałeś?;)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

22. Data: 2006-04-12 03:39:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e1h5k3$49n$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Czym w takim razie byłby seks? Li tylko (wulgaryzując) zrzuceniem z
> krzyża?

Seks rozumiany jako stosunek tak. Seks, ze względu na siłę
"podświadomości" [hormonów, "nagrody"], które podczas niego się
pojawiają jest zdeterminowany [prymat fizjologii nad rozumem]. Różnice
tkwią w zachowaniach "przedseksualnych" ["grze wstępnej" rozumianej jako
zespół zachowań a nie pieszczot ;)]. W zależności od osobnika i sytuacji
to mogą być np. [katalog "na szybko"]:

- przyzwyczajenie;
- upodabnianie do obowiązujących zachowań społecznych;
- czyste "poszukiwanie nagrody";
- spełnienie pragnień partnera/lęk przed ich niespełnieniem [;))];
- "chwilowy" mechanizm obronny;
- pożądanie [de facto to "poszukiwanie nagrody"];

Można jeszcze to też opisać na zasadzie konsekwencji, które wywołał seks
[np. poczucie bliskości, zmęczenie, ukojenie], jak i na zasadzie
przesłanek, które umożliwiły jego zaistnienie [np. zaufanie, dobry
nastrój, zmęczenie, zdenerwowanie]. Cały katalog. ;))

Flyer
--
gg: 9708346

23. Data: 2006-04-12 04:01:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e1hspp$39k$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> - "chwilowy" mechanizm obronny;
> - pożądanie [de facto to "poszukiwanie nagrody"];

Dla jasności - bywa, że i u kobiet i u mężczyzn "gra wstępna" trwa cały
czas, a czysty seks sprowadza się do wytrysku/orgazmu.

Flyer
--
gg: 9708346

24. Data: 2006-04-12 05:01:22

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Wiesz, czym się kończy robienie wyjątków?

nie spotkalem sie aby cos funkcjonowalo bez wyjatkow, np. jako martwe
prawo albo jako znikoma szkodliwosc spoleczna

--
careful with that axe Eugene!

25. Data: 2006-04-12 05:04:22

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> To tak jeszcze przy okazji, tylko pozornie nie w temacie - odnośnie
> tego, co pisałam o dopuszczaniu wyjątków. Do przemyślenia niektórym...
> http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,3273973.html

nie widze tu wyjatku tylko oszustwo

--
careful with that axe Eugene!

26. Data: 2006-04-12 09:08:25

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aicha; <e1gpcp$jf4$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> To ostatnie jest zastanawiające. ;))) To po ilu latach mąż i żona
> nabierają podświadomego przeświadczenia o "nieodpowiedniości" zapachu
> współmałżonka, który "pachnie" ich zapachem? ;)

To kobieta nabiera takiego przekonania. A kiedy? wtedy kiedy dzieci sa juz
odchowane i nie potrzebuje pomocy meza w ich fizycznym utrzymaniu. No bo jak
wyrzuci meza to babski sad i tak przyzna jej alimenty na utrzymanie dzieci.
A jezeli kobieta jeszcze naopowiada jak to duzo zarabia jej maz to alimenty
przyznane przez sad beda na tyle wysokie, ze i kobitka sie z tych
dzieciecych alimentow utrzyma. I nie licza sie zadne zastrzezenia mezczyzny:
sad wie lepiej co moze ojciec.:)
LeoTar
------------
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

27. Data: 2006-04-12 09:08:26

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> A maila dostałeś?;)

Moment... Juz sprawdzam.
A tak - widze, dostalem. Zaraz przeczytam i jeszcze dzisiaj postaram sie
odpowiedziec.

pzdr
q-b

28. Data: 2006-04-12 09:10:34

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> nie spotkalem sie aby cos funkcjonowalo bez wyjatkow, np.
> jako martwe prawo albo jako znikoma szkodliwosc spoleczna

W tym przypadku chodzi o to, że jeśli ktoś zostanie dopuszczony do
"tajemnicy", to zaraz odezwą się następni, którzy bedą krzyczeć, że to
dyskryminacja i że oni też żadają! I tak do... ogólnej rui i
poróbstwa.

Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2006-04-12 09:12:21

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> nie widze tu wyjatku tylko oszustwo

Podobnie jak w przypadku innych fałszywych "teorii", któe powtarzane
po tysiąckroć mogą stać się prawdą.

Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2006-04-12 09:26:15

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS" <m...@p...przed.wyslaniem>
napisał w wiadomości news:1l04kd38jow70.dlg@summum.bonum...
> LeoTar @ 11.04.2006, 22:11:

> I oczywiście jesteś reprezentatywną grupą całego społeczeństwa.

Jezeli ktos jest slepy i tego nie dostrzega to trudno. Ale takniestety
wychowuja nas matki - abysmy tego nie dostrzegali. W ten sposob z pokolenia
na pokolenbie przekazuja sobie kobiety paleczke wladzy nad emocjami i
uczuciami mezczyzn.
LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

Aicho, Slawku, (Leo Tarze)
aukcja dla komentarza!!!
NLP - czy to działa czy tez jest tylko zwyklym przekretem
zwierzece pochodzenie grzechu
Marzenia dziecka