Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

11. Data: 2012-12-12 10:41:00

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 01:03:32 +0100, Chiron napisał(a):

> No akurat on odnosi się z szacunkiem do ludzi.

Brejvik z szacunkiem do ludzi? A do których? Tych zabijanych może?

Chirku, równie dobrze możesz tak powiedzieć o Hitlerze czy doktorze
Mengele... więc chyba makiawelicznie zażartowałeś, bo inaczej nie sposób
sobie tłumaczyć cytowanego zdania.
(by XL)

12. Data: 2012-12-12 10:46:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 21:06:02 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wszystko z tym teatrem to bzdety na bzdetach, ale poza wszystkim bardzo
> rozśmieszyło mnie zdanko: "(...)Ale jeśli Kościół miesza się w moje życie,
> mówi, kiedy mogę, a kiedy nie mogę przyjmować komunii(...)".
> Dawno nie słyszałam równie bezrozumnego skierowania pretensji.
> No bo przecież w sumie można analogicznie powiedzieć: "Ale jeśli sąsiad
> miesza się w moje życie, mówi, kiedy mogę, a kiedy nie mogę s..ć na jego
> wycieraczkę" albo "(...)Ale jeśli społeczeństwo miesza się w moje
> życie, mówi, kiedy mogę, a kiedy nie mogę wziąć sobie na własność dziennego
> [...]

Najlepiej jeśli podam przykład bliższy autorowi: jeśli ktoś przyjdzie do
niego brudny i głodny oraz zmęczony i poprosi o strawę i nocleg, to o ile
mu ich udzieli, BĘDZIE STAWIAŁ WARUNKI - przynajmniej umycia się i
zachowania zgodnego z przyjętymi w jego domu normami... A jeżeli przybysz
odmówi, zarzucając gospodarzowi zbyt ostrą ingerencję w jego życie, to
zaiste, gospodarz ma prawo go nie przyjąć i serdecznie sie uśmieje z
pretensji...
(by XL)

13. Data: 2012-12-12 11:41:56

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 11:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Przecież Chiron to solidaryzuje się z tym odpadem, no bo katol zawsze
wytarza się w padlinie.

14. Data: 2012-12-12 11:44:44

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 11:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Kościół to system totalitarny, nawet komunizm był w stosunku do kk
miękki i właził w życie prywatne z buciorami, kościół włazi nawet do
majtek, z buciorami.

15. Data: 2012-12-12 11:46:03

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odmówi, zarzucając gospodarzowi zbyt ostrą ingerencję w jego życie, to
> zaiste, gospodarz ma prawo go nie przyjąć i serdecznie sie uśmieje z

I będzie się śmiał jeszcze długo po tym, jak następnego dnia przy jego
furtce służby odnajdą zwłoki zamarzniętego wędrowca. Ot katolickie
podejście.

Agnieszka

16. Data: 2012-12-12 14:24:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 03:44:44 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Kościół to system totalitarny, nawet komunizm był w stosunku do kk
> miękki i właził w życie prywatne z buciorami, kościół włazi nawet do
> majtek, z buciorami.

Do twoich nie włazi, więc nie gadaj głupot.
(by XL)

17. Data: 2012-12-12 14:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 12:46:03 +0100, Agnieszka napisał(a):

> I będzie się śmiał jeszcze długo po tym, jak następnego dnia przy jego
> furtce służby odnajdą zwłoki zamarzniętego wędrowca. Ot katolickie
> podejście.

Głupia jesteś.
(by XL)

18. Data: 2012-12-12 14:36:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupia jesteś.

Za to ty tryskasz mądrością, elokwencją i kulturą. Jak zwykle.

Agnieszka

19. Data: 2012-12-12 15:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 15:36:48 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Za to ty tryskasz mądrością, elokwencją i kulturą. Jak zwykle.

Mądrość, elokwencja i kultura nie polegają na eufemistycznym podejściu do
ludzi takich jak Ty - polegają także na tym, aby takiemu jak Ty głupiątku
mówić wprost że jest głupie, dla jego dobra.

(by XL)

20. Data: 2012-12-12 15:20:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądrość, elokwencja i kultura nie polegają

Dobrą zasadą w stosunkach międzyludzkich jest NAJPIERW dowiedzieć się
znaczenia słów, a POTEM o nich pisać/mówić/rozprawiać. W usenecie też. I
dopóki nie nauczysz się tej jednej z podstawowych zasad, będziesz wyglądać
właśnie tak, jak widać. Jak zwykle.

Agnieszka

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D