Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

231. Data: 2012-12-19 18:37:32

Temat: Re: :) odbilo ci?, zmien nick :)
Od: Bóg <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 19:32, V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> poprosi - w

> nikt
> sprawy
> materii.

> ducha.
> na
> nie
> za
> bo ty

> niedojrzalosc
> jednak

> sa dla
> do

> tego

> gdzie jest iX? co jej zrobiles? pisales o przemocy... :D

Ja nic biskupi i kościół wyją przeciwko ustawie przeciwko przemocy,
kościół który non stop poniża kobiety teraz już otwarcie przyzwolił na
przemoc do kobiet.

232. Data: 2012-12-19 18:38:00

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Dec 2012 09:09:20 -0800 (PST), Bóg napisał(a):

> No ale biskup kazał, cały kościół wyje przeciwko ustawie chroniącej
> kobiety przed przemocą, czyli może już gałązki przyszykuje na stos
> tobie Ikselcia. Czyli miłuj bliżniego w postaci pasa i stosu. Jeszcze
> trochę a ciebie skopcą.

PRZECZYTAŁEŚ?
--
XL

233. Data: 2012-12-19 18:42:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Dec 2012 19:32:30 +0100, V napisał(a):

> gdzie jest iX? co jej zrobiles? pisales o przemocy... :D

Nie czytam tego tsunami bełkotu globka, nie maM CZASU.
Ludzie, mam tyle roboty - dziś mąż wędził kiełbasy i szynki oraz schaby,
więc w ostatniej chwili paprykowałam słoninę soloną do wędzenia, teraz
smażone okonie octem zalewam, potem jeszcze maglowanie obrusów i pościeli
mnie czeka, na fajerkach smalec się topi z cebulką... Jutro sprzątanie,
pieczenie piernika, śledzie, dalej sprzątanie... A gdzie tam bym się
chciała wgłębiać w globkowe majaki :-)
--
XL

234. Data: 2012-12-19 18:48:20

Od: Bóg <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 19:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> mnie czeka, na fajerkach smalec się topi z cebulką... Jutro sprzątanie,
> pieczenie piernika, śledzie, dalej sprzątanie... A gdzie tam bym się

Od upadku komuny wieśniaro kobietą łamie się prawa i nie dziwi że
kościół swoją postawą poparł przemoc do kobiet. Słucham radio i baby
suchej nitki na klerze nie zostawiają i mają racje. Zwyrodnialcy wyją
o przemoc do kobiet co nie jest dziwne, przecież młot na czarownice to
jeszcze świeża historia ich nienawiści.

235. Data: 2012-12-19 19:11:20

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 19 Dec 2012 19:42:37 +0100 Ikselka wrote:

> [...]
> mnie czeka, na fajerkach smalec się topi z cebulką... Jutro sprzątanie,
> pieczenie piernika, śledzie, dalej sprzątanie... A gdzie tam bym się

ummmm, bajka :)

V.

236. Data: 2012-12-19 20:13:59

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 19 Dec 2012 10:37:32 -0800 Bóg wrote:

jest

> Ja nic biskupi i kościół wyją przeciwko ustawie przeciwko przemocy,
> kościół który non stop poniża kobiety teraz już otwarcie przyzwolił na
> przemoc do kobiet.

a ja mysle, ze iX jest biskupem, zobacz jakia uczte robi :)

237. Data: 2012-12-19 20:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Dec 2012 21:13:59 +0100, V napisał(a):

> a ja mysle, ze iX jest biskupem, zobacz jakia uczte robi :)

Kapłanką na pewno - mój dom moją świątynią, czyż nie? :-)
--
XL

238. Data: 2012-12-19 21:02:29

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 19 Dec 2012 21:43:01 +0100 Ikselka wrote:

> Kapłanką na pewno - mój dom moją świątynią, czyż nie? :-)
> --
> XL

nie mam zadnych watpliwosci, gratki :)

V.

239. Data: 2012-12-19 22:20:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Dec 2012 22:02:29 +0100, V napisał(a):

> nie mam zadnych watpliwosci, gratki :)

Dzięki, bo zasłużone, a co :-)
Padammmm, padammmmmm, padaammmmmm... - kiedy na nos prawie już padam
przedświątecznie, to sobie śpiewam tę piosnkę cudownej Edith i od razu mi
lepiej ;-D

http://www.tekstowo.pl/piosenka,edith_piaf,padam__pa
dam_.html
--
XL dobranoc :-)

240. Data: 2012-12-19 22:35:38

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 19 Dec 2012 23:20:44 +0100 Ikselka wrote:

> [...]
> Padammmm, padammmmmm, padaammmmmm... - kiedy na nos prawie już padam
> przedświątecznie, to sobie śpiewam tę piosnkę cudownej Edith i od razu

:D ...o tak, genialna Edith :)
Dobranoc iX, karaluchy... :))
V.

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D