Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

31. Data: 2012-12-12 16:10:48

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1htyxaqoy1xyr.1ra45btqu3l1s$.dlg@40tude.net...

> No przecież własnie pozwalam - pytam przecież, czy się zgadzasz.

Zgadzam się, podaj namiar.

Agnieszka

32. Data: 2012-12-12 16:19:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Brejvik z szacunkiem do ludzi? A do których? Tych zabijanych może?
>
> Chirku, równie dobrze możesz tak powiedzieć o Hitlerze czy doktorze
> Mengele... więc chyba makiawelicznie zażartowałeś, bo inaczej nie sposób
> sobie tłumaczyć cytowanego zdania.

Dobrze- to byli mordercy. Popełniali zbrodnie. Jednak nie należy "rzeźbić" w
przeszłości. Dlaczego komuś, kto jest zbrodniarzem- mieli byśmy przypisywać
różne negatywne zachowania, których nie wykazywał? Mengele np był
człowiekiem o nienagannych manierach. Zbrodniarz, pozbawiony elementarnych,
ludzkich odruchów potwór- ale maniery miał nienaganne.
No a nasz wspomniany Brejvik? Napisałem o szacunku- wiedząc, ze wkładam kij
w mrowisko. Jednakże on miał szacunek do ludzi- i wydaje mi się, że nawet do
tych, których zabijał. W swoim umyśle on te ofiary szanował- podobnie jak
żołnierz strzelający do wroga. Sam tak mówił- i obojętnie, co my o tym
myślimy- trudno mu zarzucić brak szacunku do ludzi.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

33. Data: 2012-12-12 16:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 17:10:48 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Zgadzam się, podaj namiar.
>
> Agnieszka

PUNKT POMOCY POSTPENITENCJARNEJ MONAR
ul. Wenedów 2, 00-223 Warszawa Śródmieście
tel. 635 15 62
pon.- pt. w godz. 9-16
Pomoc dla więźniów i byłych więźniów, dla osób, które nie mają gdzie wrócić
po odbyciu kary - bezdomnych, zagrożonych bezdomnością.

(by XL)

34. Data: 2012-12-12 16:30:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 17:19:39 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> w mrowisko. Jednakże on miał szacunek do ludzi- i wydaje mi się, że nawet do

Oni tego nie potwierdzą, ponieważ... nie żyją. A on sam jest kiepskim
świadkiem we własnej sprawie...

> W swoim umyśle on te ofiary szanował- podobnie jak
> żołnierz strzelający do wroga. Sam tak mówił- i obojętnie, co my o tym
> myślimy- trudno mu zarzucić brak szacunku do ludzi.

"Szacunek w swoim umyśle" może, owszem, polegać na zadawaniu swym ofiarom
śmierci i cierpienia - ale właśnie dlatego istnieją ogólnoludzkie normy,
żeby tego typu dewianctwo piętnować.
(by XL)

35. Data: 2012-12-12 16:30:49

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrócić
> po odbyciu kary - bezdomnych, zagrożonych bezdomnością.

"Połączenie nie może być zrealizowane".
Następnym razem jak będziesz na chybcika czegoś szukać w googlach, to
przynajmniej sprawdź, czy dane są aktualne. Tak, sama się domyśliłam, że
przed numerem trzeba dodać 22. Nadal nie działa.

Agnieszka

36. Data: 2012-12-12 18:22:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 17:30:49 +0100, Agnieszka napisał(a):

> [...]
> przynajmniej sprawdź, czy dane są aktualne. Tak, sama się domyśliłam, że
> przed numerem trzeba dodać 22. Nadal nie działa.

Wiesz, co znaczy "pon.- pt. w godz. 9-16"?
(by XL)

37. Data: 2012-12-12 18:24:37

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.net...

> Wiesz, co znaczy "pon.- pt. w godz. 9-16"?

Wiesz czym się różni sygnał "nikogo nie ma w domu" od komunikatu "połączenie
nie może być zrealizowane"?

Agnieszka

38. Data: 2012-12-12 22:42:53

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 15:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Każdemu włazi, mnie ostatnio wyzwano od zboczeńca w aptece, bo
katolickie apteki celowo nieznaczone.
Teraz jeszcze niedługo znowu wybuchnie afera z dziećmi, na zachodzie
już wyją że kościół handluje dziećmi, w Polsce też jest tzw otwarte
okno, gdzie niechciane dzieci są oddawane zakonnicą i tylko to kwestia
czasu, jak tu też zacznie się że sprzedają dzieci do innych krajów. W
Australi nawet samotne matki zmuszali do oddania noworodka.
Caritas też nie pomaga tylko robi interes na biednych bo jedzenie
dostarczają piekarnie, sklepy, które nie sprzedały chleba czy bułek i
sam widziałem jak to jest, że po prostu podjeżdża samochód z piekarni
i na korytarzu stawia jedzenie, pozostałości, a mówi się że to kościół
karmi, a karmią przedsiębiorcy , nie muszą wyrzucać pozostałości.
Świeczki caritasu po 6 zł, jak w sklepie świeczka po 1 zł i to jeden
złotych idzie do biednych a 5 zł to zarobek, ludzie kupują bo chcą
pomóc a kasę bierze kler z dziesięciokrotnym przebiciem. Na
nieszczęściu zarabiają więc nie zmieniają nic, bo są im potrzebni
nieszczęśnicy by na nich zarabiać.

39. Data: 2012-12-12 23:03:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 14:42:53 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Każdemu włazi, mnie ostatnio wyzwano od zboczeńca w aptece, bo
> katolickie apteki celowo nieznaczone.

A co to ma do rzeczy? Księża stali za ladą?
:-]
(by XL)

40. Data: 2012-12-12 23:35:29

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 00:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Wpierdalanie się kleru w medycynę stało za ladą, medycyna ma
funckcjonować pod ideologie, czyli jak za komuny udawano się, że nie
ma problemu z narkomanią, gdzie na zachodzie budowano ośrodki do
terapi, teraz kler robi dokładnie to samo i znikają środki
antykoncepcyjne, by ludzie rodzili dzieci wbrew swojej woli.
Tak narkomana w polsce nie można było leczyć, tak obecnie nie można
się zabezpieczyć przed chorobami czy ciążą, a katolickie apteki celowo
nie są znaczone, bo do znaczonej nikt by nie poszedł i tak się ludzie
nasłuchają głupot i aptekarz katolicki decyduje co masz mieć w
majtkach.

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D