Temat stary jak świat.

181. Data: 2010-03-08 17:07:06

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 09:34:48 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nieprawda.

A chcesz?

--

Ikselka.

182. Data: 2010-03-08 17:10:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 10:59:51 +0100, medea napisał(a):

> że jedna dama tutaj postanowiła
> nawet porównać twojego kuzyna do króla. ;)

Nie wiem, gdzie widzisz porównanie. Przeciwstawienie to nie porównanie.
--

Ikselka.

183. Data: 2010-03-08 17:12:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 11:04:24 +0100, medea napisał(a):

> No widzisz, a ja nie skreślam ludzi tylko dlatego, że są niedoskonali,
> czy że coś im się w życiu nie udało. Zwłaszcza jeśli znam takie osoby
> bardzo długo.
>
> Ewa

A ja skreślam. Ponieważ nie mam już czasu ani siły, ani ochoty na to, aby
równie długo jeszcze znosić ich niedoskonałości, jak długo je znosiłam
dotychczas. Kiedy bedziesz mieć lat 50, to zrozumiesz, o co chodzi.
--

Ikselka.

184. Data: 2010-03-08 17:16:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 11:06:51 +0100, medea napisał(a):

> I jeszcze jedno - wiele osób ma skłonność do zwierzania się, pomimo
> braku głębszej zażyłości.

W opisanym przypadku była to dosyć głęboka zażyłość dalszorodzinna oraz
towarzyska. Jedno i drugie nie jest jednak JUŻ w stanie zmusić mnie do
przytakiwania osobie, która chce mnie zmusić do niesłusznej deprecjacji
moich życiowych podstawowych wartości i pogladów w imię polepszenia jej
samopoczucia.

--

Ikselka.

185. Data: 2010-03-08 17:25:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:14:48 +0100, Druch napisał(a):

> A co tak naprawde siedzi w tych tolerancjuszach,
> czy rzeczywiscie ta tolerancja o ktorej tak mówią - watpie w to.
> Zreszta o tym w tekscie.

Nie tylko - także i w tym wątku. Czekam na odpowiedź Qry, czy CHCE. Bo na
razie odpisała na poje pytanie "A przede wszystkim NIE CHCĘ, prawda?" że
nieprawda. No to pytam, czy CHCE - wobec tego.

--

Ikselka.

186. Data: 2010-03-08 17:27:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 12:19:58 +0100, medea napisał(a):

> A ile jako chrzestny poświęciłeś jej czasu np. na zabawę, spacery itd?

Rola/idea chrzestnych rodziców nie polega na zastępowaniu niańki, ale na
deklaracji przejęcia wychowania dziecka w wierze na wypadek
smierci/niemożności jego rodziców rodzonych.
--

Ikselka.

187. Data: 2010-03-08 17:30:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:46:26 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Ależ Ewo, chrzestny nie ma się bawić. Chrzestny ma ewangelizować.

Wychowywać w wierze, gdyby zabrakło rodziców.

--

Ikselka.

188. Data: 2010-03-08 17:45:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 13:24:40 +0100, Vilar napisał(a):

> Standardowy facet zawsze wie lepiej, co czuje kobieta, nie zauważyłaś?

A niestandardowy - nawet czuje za nią :-)
--

Ikselka.

189. Data: 2010-03-08 17:47:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 18:07, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

A skąd wiesz, że nie mam?

Qra

190. Data: 2010-03-08 18:01:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:10:23 +0100, medea napisał(a):

> Tnę wszystko i przenoszę rozmowę na inny termin, ponieważ nie chcę się
> dziś kłócić. ;)
>
> Ewa

A czemu akurat dziś?
;-PPP
--

Ikselka.

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość