Temat stary jak świat.

171. Data: 2010-03-08 11:19:58

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Być może mój opis był zbyt oszczędny.
> Dziewczyna faktycznie zrobiła dziecko mojemu kuzynowi.

> I co, teraz lepiej, czy znowu przesadziłem z manipulacją?

Właściwie cały ten opis mogłeś sobie darować, chociaż cenię to, że
zechciałeś spojrzeć na problem szerzej. Czy nadal uważasz, że całej
sytuacji "winna" jest dziewczyna? Kuzynowi na siłę do łóżka weszła?
Chyba widziały gały, co brały? Chodzi mi tylko o to, że odpowiedzialność
za sytuację spoczywa na nich obojgu, a NIE - jak ty to przedstawiasz -
wyłącznie na kobiecie.

> I gdzie porównałem kuzyna do króla, by chyba coś ci się źle przeczytało ;-P

Tobie się źle przeczytało. Pisałam, że jedna dama - nie ty - postanowiła
porównać go do króla. Chyba że sam nią jesteś, czego nie wykluczam. ;-P

> PS a dopiszę jeszcze, jak już manipulować to na całego.
> Ja jestem chrzestnym małej za całą kasę, którą dałem na jej 'rajstopki',
> mogłaby chyba dziś maluchem jeździć.

No i to ci się chwali. Dziecko nie jest winne całej sytuacji.
BTW A ile jako chrzestny poświęciłeś jej czasu np. na zabawę, spacery itd?

Ewa

172. Data: 2010-03-08 11:46:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> No i to ci się chwali. Dziecko nie jest winne całej sytuacji.
> BTW A ile jako chrzestny poświęciłeś jej czasu np. na zabawę, spacery itd?

Ależ Ewo, chrzestny nie ma się bawić. Chrzestny ma ewangelizować. A że dał
na rajstopki to dodatkowy plus dla niego.

Qra

173. Data: 2010-03-08 11:46:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Ludzie sa teraz mocno zakreceni
> na punkcie wlasnego, politycznie poprawnego wizerunku.
>
> Modna jest tolerancja wiec sa tolerancyjni.
> Powiedziano im ze na Tuska glosuja "wyksztalceni z miasta",
> wiec glosuja, zeby porawic sobie wizerunek. itd. itd.
>
> Samodzielnosc w pogladach jest dla niektorych niebezpieczna
> bo to niebezpieczny nonkonformizm.
>
> A co tak naprawde siedzi w tych tolerancjuszach,
> czy rzeczywiscie ta tolerancja o ktorej tak m�wi� - watpie w to.
> [...]
Nie kochany uganda_ polska, w tym się hujki usprawiedliwiacie,
większość społeczeństwa nie jest takimi chorymi i spranymi oszołomani
jak obrzydliwy dół społeczny buraczany, w nasranyą przez kk
politpoprawną fobią oszołomów........ale to nie jest dziwne, bo ci z
prowincji z otchłannego komleksu niższości zawsze byli zagorzalymi
albo stalinowskimi mordercami, albo katolickimi oprawcami, najbardziej
dostosowanymi do chorego systemu, niestety homofobiczna pizda ikselki
nie jest całą polską, jest wyłącznie jej chorą pizdą i paru jeszcze
wściekłych nie szczepionych psów.......a artykuł jest jedynie
pokazaniem, jak trudno poradzić sobie w nowej sytułacji, w nowych
rzeczach, jeszcze na nieprzetartym szlaku...........to wy jesteście
chorym gównem ,a nie reszta społeczenstwa.

przez kk

174. Data: 2010-03-08 12:22:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A wcale że prawda:-)

BTW cieszę się, że wiesz na mój temat to samo co wiem ja. Ba, nawet więcej!

Qra

175. Data: 2010-03-08 12:24:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:
>
> BTW cieszę się, że wiesz na mój temat to samo co wiem ja. Ba, nawet
> więcej!
>
> Qra
Standardowy facet zawsze wie lepiej, co czuje kobieta, nie zauważyłaś?
Nauczyłam się po prostu to omijać, bo to walka z wiatrakami.

MK

176. Data: 2010-03-08 12:46:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Standardowy facet zawsze wie lepiej, co czuje kobieta, nie zauważyłaś?
> Nauczyłam się po prostu to omijać, bo to walka z wiatrakami.

Dziś nie jestem kobietą. Czy standardowy facet wie też lepiej, czym jest, co
myśli i czuje w ogóle inny człowiek?
Ewentualnie jak to ominąć poradź.

Qr(a)

177. Data: 2010-03-08 12:50:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Dziś nie jestem kobietą. Czy standardowy facet wie też lepiej, czym jest,
> [...]

Droga Redakcjo,
........... :-)

MK

PS. To sobie możesz wybierać, co Ci pasuje w zależności od humoru?

PS 2. Raczej w odniesieniu do kobiet.
Zresztą my też potrafimy objawiać tę "niezwykle przydatną" właściwość wobec
obiektów, które nas aktualnie interesują.

178. Data: 2010-03-08 13:10:23

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> hmm... zresztą o co ja pytam, przecież to pewne, że byłaś zawsze super.

Tnę wszystko i przenoszę rozmowę na inny termin, ponieważ nie chcę się
dziś kłócić. ;)

Ewa

179. Data: 2010-03-08 14:42:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich#, zauważyliście że artykuł mówi o tym, jakie stanowi
problemy wejście w nieznane, jak ci ludzie nie są homofobami, tylko
nie potrafia poradzić sobie z nową sytułacją? Zauważyliście że Ikselka
swoją homofobią sfałszowała wnioski z tekstu, jak jej się dokonała
projekcja na społeczeństwo własnej homofobii, ona myśli że będąc
homofobką inni też tacy są i tylko udają innych i dochodzi do takiego
paradoksu na psychologii, że Ikselka próbuje normalnych ludzi leczyć z
normalności, bo wszyscy przecież muszą być tacy jak
ona.......przepraszam za tą chwilę przerwy, ale musiałem
zwymiotować...... taka jest właśnie buraczana dama. Ja na własnej
skórze poczułem będą prześladowany, że coś ze mną jest nie tak, bo nie
jestem taki jak oni i wątpie aby tu wam też przyświecało pragnienie
aby stoczyć się w taką patologię i upodobnić się do
Ikselki.......przepraszam za chwilę przerwy, ale musiałem
zwymiotować..... Homofobia jest lękiem przed każdą innością, gdybyście
trafili na taką wiochę prymitywów jak Ikselka, to za to że jesteście
osobami kultury, czyli nie wykrzywiali się w imię buraczanej
nienawiści, bylibyście prześladowani. I tak się zastanawiam, kiedy ta
krowa dostanie pięknym za nadobne,.? Ta prowincja to taka sprawa, że
ich goni kompleks niższości, więc do każdego oprawcy będą starali się
dostosować jak najlepiej, zaślepieni stalinizmem i katolicyzmem,
dlatego zrobią najgorsze świństwo, tak w imię dogmatu Ikselka i
Dzierżyński nie widzieli ludzi, Stalin zresztą też, ta prowincja w
historii to produkt najgorszych śmieci ludzkich, tak zwanych
niewyskrobańców i z wielka przykrością muszę stwierdzić, że na tej
grupie to świnstwo też sie przewija.

180. Data: 2010-03-08 14:58:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
> U�ytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Jest inne wyjscie:
> Twoja wiedza w temacie "pietnowanie seksu przez kk"
> jest totalnie niezgodna z rzeczywistoscia. Lub moze inaczej -
> nie masz tej wiedzy.

> Widzisz to, co chcesz widziec, a przez to stajesz sie niewolnikiem
> iluzji i autosugestii.
>
> Pozdrawiam,
> F.

No chłopak ci wkleił jak kk potępiał kobietę i seks i czego mu
wmawiasz, że mu się coś uroiło albo jest zmanipulowany, przecież to
jest oczywiste pytanie, co nie podoba ci się podstawowy fakt ,to
zaczynasz faceta prześladować wmawiając mu zaburzenia? Tak po
katolicku, co?

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość