Temat stary jak świat.

81. Data: 2010-03-07 20:25:28

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:z5zl1ic5tawx.15mnxrpsv6hlq.dlg@40tude.net...
> Chociaż znam takie zwierzęta, które mając żonę umierającą w męczarniach na
> raka w szpitalu, jesczze w dniu jej śmierci kopulowaly na imprezie.
Hmm ... Znów lądujemy jakby trochew pobliżu Twojego brata,
ale nawet jakby zdecydowanie dalej. Ale kierunek ten sam, nieprawdaż ?

82. Data: 2010-03-07 20:29:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Nie ma odstępstw od celibatu - ale ... ? Ktoś mi podpowie ?

Ale są gosposie na plebaniach, zakony żeńskie, panie organistki i młodzi
klerycy w seminariach. ;)

Ewa

83. Data: 2010-03-07 20:35:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O ponoszenie oczywistych konsekwencji w postaci dzieci.

No jakże tak?! Przecież seks pozamałżeński nawet do wierności nie
zobowiązuje, a co dopiero do ponoszenia konsekwencji w postaci dzieci.

Ewa

84. Data: 2010-03-07 20:46:58

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

--
KK nie ma pobłażania dla ludzkich omyłek, bo sam jest nieomylny.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

85. Data: 2010-03-07 20:53:11

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> też
> szansę na "trochę" przyjemności z życia płciowego. Rachunek jest prosty -
> kiedy się jest zdrową kobietą, to wie się, kiedy można zajść w ciążę, a
> kiedy nie. Kiedy są problemy ze zdrowiem, to się bierze lekarstwa
> hormonalne i seks nadal cieszy, tyle że bez koneczności liczenia dni
> płodnych.
> Między moimi dziećmi jest 7 lat różnicy wiekowej. Tak sobie
> zaplanowaliśmy.
> Miało być jeszcze jedno dziecko po nich, po dalszych 7 latach (ale nie

A jaka jest różnica pomiędzy niechceniem dzieci bez udziału
tabletek i niechceniem z udziałem tabletek ? :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

86. Data: 2010-03-07 20:56:41

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

--
"Duch Święty" to tylko słowo, może oznaczać różne rzeczy czyny.
Na ten przykład "Duch Św." z jednego z rozdziałów Nowego testamentu

moim zdaniem to faszyzm

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

87. Data: 2010-03-07 20:57:42

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Trzeba się najpierw dopasować, a potem konsumować.
> --
> Ikselka.

Żaden człowiek nie jest nieomylny, w tym i papież, wbrew temu, co nasz brat
bredzi.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

88. Data: 2010-03-07 20:59:09

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> dla Xlki dzieci. Ona za kazdym razem mysli, ze pocznie sie dziecko. Wtedy
> ma
> najwieksza przyjemnosc.
> i.
===
No, no..., może i coś w tym jest w rodzaju: jest ryzyko, jest zabawa :o)
Niektórzy na ten przykład lubią wspinaczke wysokogórską :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

89. Data: 2010-03-07 21:01:45

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Tak samo, jak niekoniecznie, to i prawdopodobnie.
> --
> Ikselka.

Co to niby ma znaczyć "prawdopodobnie", że człowiek nie może
być pewny dnia ani godziny i kochać się w stresie, bo kapłani tak sobie
życzą,
z których większośc to pedały ?
Zaraz, zaraz, ja protestuję panie Boże przeciw temu, zeby mi pedał
ustalał, co ja mam robić z dziewczyną w łóżku i kiedy.

:o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

90. Data: 2010-03-07 21:11:24

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

--
To całe życie to tylko ciało, nawet jeśli istnieje przyszłe,
śmierć ciał najlepszym dowodem.

1 Kor 7:3-4
3. Mąż niech oddaje powinność żonie, podobnie też żona mężowi.
4. żona nie rozporządza własnym ciałem, lecz jej mąż;
podobnie też i mąż nie rozporządza własnym ciałem, ale żona.
(BT)

No więc jak, ma prawo czy nie ?

--
Tak dla przykładu.
I sama głowa reaguje na bodźce seksualne.

--
Ale go nie musi usuwać, wszystko zalezy od potrzeb współmałżonków, tak ?

> Nie ma takiej opcji.
---
Jest taka opcja, to oczywiste, nie żyjesz sama na tym świecie,
a doktryna katolicka nie jest jedyną opcją dla świoadpomości człowieka.

--
Czyli wolno ?

> --
>
> Ikselka.

zdar
al_bakarah

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość