Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.

51. Data: 2012-06-20 22:50:28

Temat: Re: Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2012 22:04, Ikselka pisze:

> Kiedyś kupowałam sporo sera i mleka od jednej kobiety u nas na wsi - nic a
> nic nie zajeżdżało. No ale tam u niej wszędzie było tak czysto, że czasem
> aż bałam się wejść, nawet na podwórko. A krowy to az błyszczały. No i miały
> myte wymiona przed każdym dojeniem, sama widziałam, z zaskocsenia zresztą,
> więc nie było to na pokaz.

Dawno temu, na wsi, krowa mojej babki też była czysta, też miała myte
wymiona przed każdym dojeniem (jak i wszystkie inne znane mi krowy :D) a
jednak mleko "prosto od krowy", jeszcze ciepłe, zajeżdżało krową i tyle.
Zapach ten znikał po nocy spędzonej w studni kiedy mleko było już zimne.

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

52. Data: 2012-06-21 05:07:51

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anai" <a...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> jednak mleko "prosto od krowy", jeszcze ciepłe, zajeżdżało krową i tyle.
> Zapach ten znikał po nocy spędzonej w studni kiedy mleko było już zimne.

A co ty się znasz, X-lka wie lepiej i już. Twoja Babcia była fleja i mleko
było wymieszane z gnojówką.

53. Data: 2012-06-21 05:09:11

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> schrieb im Newsbeitrag

> Dzień Don Kichota może był :]

Wy jeszcze naprawdę wierzycie, że ten babiszon jest w stanie przyznać się,
że czegoś nie wie lepiej i odpuści? Ona by nawet wiatrak elektryczny
atakowała.

54. Data: 2012-06-21 05:48:25

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 22:20, Paulinka pisze:

> ... Kobieto znaj umiar. Tylko o tyle proszę.

Paulinko, nie przejmuj się tymi insynuacjami, zdarzają się ludzie,
którzy jeśli czego nie znają/nie lubią, to to dyskredytują, ale to nie
Twój problem :)
Świeże mleko, jeszcze ciepłe wprost od krowy ma specyficzny smak i
zapach, który nie wszystkim odpowiada, ale to wcale nie znaczy, że
"krowa była brudna".
--
B.

55. Data: 2012-06-21 07:46:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 21:53, Ikselka pisze:

> Widocznie krowa była brudna.

Nie wiem, bo takie rzeczy - jeśli już - to kupowałam od tzw. baby
ewentualnie bezpośrednio od rolnika (nigdy nie miałam nikogo z rodziny
na wsi), więc nie miałam możliwości sprawdzić, w jakim stanie były te
krowy. Jednakże nie sądzę, żeby to była wina brudnej krowy. Krowa ma po
prostu krowi zapach, cóż w tym dziwnego. W procesie przemysłowym może
ten zapach jakoś jest choć trochę neutralizowany.

Ewa

56. Data: 2012-06-21 07:51:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 22:19, Ikselka pisze:

> Możesz sobie przekazywać co chcesz i pultać się ile chcesz, a tego nie
> przeskoczysz: mleko śmierdzi tylko wtedy, kiedy krowa jest brudna. I
> finito.

Pogodzę Was ;) - kiedy krowa jest brudna, mleko śmierdzi gnojówką, a
zajeżdża _krową_, bez względu na poziom czystości krowy. :)

Ewa

57. Data: 2012-06-21 09:16:42

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednakże nie sądzę, żeby to była wina brudnej krowy. Krowa ma po prostu
> krowi zapach, cóż w tym dziwnego. W procesie przemysłowym może ten zapach
dawno temu, w latach 1958-63 z powodów zdrowotnych musieliśmy pić mleko "no
prawie prosto od krowy" Rano taka babka z Cholerzyna przywoziła nam (i nie
tylko nam) 3 litry normalnego, nieodciąganego mleka. Pamiętam, że jego
zapach i smak zależał od pory roku, w zimie miało inny smak ze względu na
skarmianie sianem i burakami.
Po latach taki obrazek widziany u mojej teściowej - wieczorem, 12 wnuków i
wnuczek, każde z pajdą chleba i garnuszkiem, czeka pod oborą na mleko prosto
od krowy, ledwo babcia miała czas przecedzić dla tej czeredy miejskiej...
pozdr
Stefan

58. Data: 2012-06-21 09:54:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 09:51:18 +0200, medea napisał(a):

> Pogodzę Was ;) - kiedy krowa jest brudna, mleko śmierdzi gnojówką, a
> zajeżdża _krową_, bez względu na poziom czystości krowy. :)

Niech i tak będzie.

--
XL

59. Data: 2012-06-21 13:14:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie odwiedzasz czasami jakiegoś większego supermarketu? W Realu mają, w
> kubkach po 350g. Chyba od niedawna, bo sama odkryłam ją niedawno
> (Mlekowita Kościan).

No co Ty, do większego supermarketu to ja mam 60 km. Ale za to mam mleko od
"brudnej krowy", na którym zdarza się czasem i szklanka śmietany bez mączek,
pektyn i zagęstników :-).

J.

www.kontestacja.com

60. Data: 2012-06-21 15:06:57

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 18:20, yapann pisze:
> "Animka"<t...@w...pl> wrote in message
>

> nie ma takich.
>
> Jak raz odkryto, że można fake'ować produkty - to jest już tylko kwestia
> wyścigu na sposoby.
> Żyjemy w kraju/świecie, w którym trucie jest legalne.
> Wszystkie produkty przemysłowo wytwarzane czeka ten los (i większość już
> doczekał).
>
> Co to w ogóle jest za wynalazek: "śmietana do zupy"!? Nie chcę żadnej
> "śmietany do *upy" - chcę śmietanę do jedzenia.

No tak, masz rację. JA TEŻ CHCĘ!

--
animka

Truskawki - błyskawiczny sorbet lub lody.
cd . słonina
Kruche i słone.
przepis na zawsze żółty naturalny rosół
Jabłka ze skórką?