Uczciwość małżeńska

81. Data: 2010-02-08 21:55:25

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hkq0ub$om8$1@news.onet.pl...

> A ty od tego, żeby kogoś głupio oceniać i nastawiać innych wrogo.
> Zaproponowałem ci tylko rozwiązanie adekwatne do twojej szkodliwości i
> ograniczenia.
> ENder

nie rozśmieszaj mnie
pajacu ;)
jak jest koń każdy widzi

nie interesują mnie Twoje propozycje
bo jeszcze nic ciekawego nie zaproponowałeś

kiwiko

82. Data: 2010-02-08 22:00:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 21:33:10 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Chcę, chcę, chcę !!! Wiedzieć !!!
> W zamian mogę zdradzić
> jak się odkurza
> w razie odmowy ostrzegam
> zdradzę jak się wyciera kurze !
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Qrze???
--

Ikselka.

83. Data: 2010-02-08 22:02:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Bez obrazy, ale na zewnątrz, w moich przykładach gram trochę w innej
> lidze, stąd różnice w podejściu.
> Chyba nikt tu nie jest aż tak mało samokrytyczny, aby się porównywać z
> doktorem nauk medycznych lub ludźmi podobnego pokroju, prawda?
> Owszem, liczę tutaj na niektórych, zwłaszcza bardziej na empatię niż na
> mónia i wolałbym nie zakłócać ew. spojrzenia na problem niepotrzebną
> sympatią do mnie. Może przez to z ich motywacją jest troszkę kiepsko,
> ale i tak nie ma tu żadnych gwarancji.
> I pisałem już o tym przecież kilka razy.
> [...]

Czegoś nie rozumiem w powyższym.
Inną ligę w realu postawioną w kontekście wykształcenia pani doktor
rozumiem jako życie na jakimś wyższym poziomie intelektualnym niż tu
panuje. Dobrze kombinuję ?
Dalej piszesz, że liczysz tu na empatię nie na mónia. W domyśle
rozumiem, że mónia masz na codzień w realu.
OK. Dotąd się zagadza.
Ale skoro liczysz na empatię, to przecież wiąże się to z odbiorem
empocjonalnym.
I jako takiego, odbioru emocjonalnego masz ci tu dostatek.
A ty im od idiotów - co najmniej jak byś się spodziewał iż rozmawiasz z
doktorami nauk, którzy okazali się niedoukami ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

84. Data: 2010-02-08 22:05:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 22:10:59 +0100, Paulinka napisał(a):

> To tak samo jak z flirtowaniem. Większość z nas flirtuje, ale jakoś
> specjalnie o tym nie opowiada partnerowi, bo i po co?

Zaraz, mów za siebie: ja flirtuję tylko w obecności MŚK, więc nawet
opowiadać nie muszę :-)
On nie flirtuje nigdy, to JA mam zawsze fory :-)

> Jeżeli partnerowi się ufa, to nie trzeba sobie opowiadać o fantazjach na
> temat romansu, bo na fantazjach się sprawa kończy. Człowiek to seksualne
> zwierzę.

Romans to nie to samo, co flirt.

--

Ikselka.

85. Data: 2010-02-08 22:07:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 22:26:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> Fantazje można realizować w związku. Nudzą się ponoć nudni ludzie.

Paulina, bingo!
:-)
--

Ikselka.

86. Data: 2010-02-08 22:08:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 22:36:51 +0100, Ender napisał(a):

> ok. można, prawie wszystkie ;-)
> ENder

A naqwet dokładnie wszystkie.
--

Ikselka.

87. Data: 2010-02-08 22:11:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 22:55:21 +0100, Paulinka napisał(a):

> Kobiety to jednak ładniejsza płeć :)

No nie wiem, mnie się jakoś nie podobają - oko zawieszam na setkach
mężczyzn, jakoś nie odczuwam niedostatku obiektów ;-)
--

Ikselka.

88. Data: 2010-02-08 22:15:16

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 22:01, Ender <e...@n...net> wrote:

> Dobra, przepraszam za te stwierdzenie.
> Jednak naprawdę zastanawia mnie, czy ktoś z małżonków
> zastanawiał się w ogóle, co oznaczają słowa jego przysięgi:
> 'na złe i w chorobie'
> i do jakich doszedł wtedy wniosków?
> Czy potem życie jakoś je zweryfikowało?
> ENder

''bez obrazy" ''przepraszam za stwierdzenie'' fąfą
enderciu-senderciu od kiedy ty taki kulturalny się uczyniłeś?
raptem tak zacząłeś cienko piszczeć?!
a moze powiedz audytorium czego tu szukasz, tak naprawdę, miedzy
głupotkami
ograniczonkami, złosliwościami idiotkami itede
skoro w realu jestes niedoścignionym w każdym
aspekcie życia i bycia bosem.
jedyne co tu dla mnie zaprezentowałeś dydaktycznego, to to, ze ludzi
można na dzień dobry potraktowac "z buta" zmieszac z blotem a potem
umiejętnie
przekabacić ich (sposób postrzegania a na dodatek ciągle sie domagać
deklaracji sympatii dla tego typu zachowań na swoja korzyść) jak
głupie owce do których
i je niestety sie zaliczałam. fajne doświadczonko, na ile można sie
posunąć w chamstwie łodzianym w elokwencje póki ktoś nie wygarnie ci z
pod wątroby w stylu ''brudnej zośki" hę?

89. Data: 2010-02-08 22:16:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Zaraz, mów za siebie: ja flirtuję tylko w obecności MŚK, więc nawet
> opowiadać nie muszę :-)
> On nie flirtuje nigdy, to JA mam zawsze fory :-)

Czemu nie flirtuje? To taka naturalna zabawa dorosłych ludzi.
A może flirtuje, jak Cię nie ma?

Nigdy nie twierdziłam inaczej.

--

Paulinka

90. Data: 2010-02-08 22:18:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:16:03 +0100, Ender napisał(a):

> A gdzie jest granica?

Tam, gdzie niewinny flirt z kimś ze wspólnego!!! towarzystwa przestaje być
podnietą dla obojga w związku.
--

Ikselka.

Żydochamówa