,,Upadek" wiary w Polsce.

31. Data: 2018-07-22 14:00:50

Temat: Re: ,,Upadek" wiary w Polsce.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/07/2018 o 00:18, XL pisze:

> I ,,można dalej" ?

> J.w.

to w sumie niezmiernie interesujece, zwierzac sie i przyznawac obcemu
czlowiekowi, nie przyznasz sie bliskiej, ale tak cie uksztaltowano, ze
wazniejsze jest cos innego niz ta osoba, podziel sie tutaj, ile masz
dzieci, gdzie sa, co robia, gdzie jest twoj TZ, ja cie moge rozgrzeszyc,
a nawet udzielic slubu i pare innych rzeczy, ochrzczono mnie wbrew mojej
woli to teraz moge, nawet ochrzcic

--
gazebo

32. Data: 2018-07-22 14:05:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/07/2018 o 09:46, Kviat pisze:

> Przynajmniej nie grzeszy, tak jak wy.

> Nie mam traumy, bo ja żadnych dzieci do tego nie zmuszam.
> Nie odpowiedziałaś, dlaczego wy tak nienawidzicie dzieci i je zmuszacie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

ja codziennie mam traume, a tylko raz zlamalem noge, w kostce, przez kota

--
gazebo

33. Data: 2018-07-23 00:13:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przynajmniej nie grzeszy, tak jak wy.

> Nie mam traumy, bo ja żadnych dzieci do tego nie zmuszam.

Ale ciebie zmuszano widać. Ewenement taki. Stąd ci się na makówkę rzuciła
trauma i zostałeś lewakiem.

> Nie odpowiedziałaś, dlaczego wy tak nienawidzicie dzieci i je zmuszacie.

Nie mogę na to pytanie odpowiedzieć - to pytanie do twoich rodziców.
Ale mogę ci odpowiedzieć, skąd się biorą lewacy... A właściwie to sam na to
odpowiedziałeś.

--
XL koniec audiencji

34. Data: 2018-07-23 07:18:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-23 o 00:13, XL pisze:

> Ale ciebie zmuszano widać. Ewenement taki. Stąd ci się na makówkę rzuciła
> trauma i zostałeś lewakiem.

Czyli uważasz, że zmuszanie dzieci do spowiedzi powoduje, że stają się
lewakami...
To ciekawe.
Teraz już wiem dlaczego prowadzacie dzieci do spowiedzi.

> Nie mogę na to pytanie odpowiedzieć - to pytanie do twoich rodziców.
> Ale mogę ci odpowiedzieć, skąd się biorą lewacy... A właściwie to sam na to
> odpowiedziałeś.

Czyli nienawidzicie dzieci, tak samo jak lewaków.
To bardzo ciekawe. Sami, celowo i z premedytacją produkujecie lewaków,
żeby mieć kogo nienawidzić, gdy dzieciaki wyrosną.
Czyli jesteście niebezpieczni (szczególnie dla dzieci, bo dorosłe lewaki
bez problemu sobie z wami radzą) i powinno się wasz kościół zdelegalizować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-07-28 14:03:17

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Coś w tym jest że prawiczki karmią się nienawiścią.
Do nieba zabrać chcą i zbawić tych, którzy w to niebo nie wierzą.
I to wyprowadza ich z równowagi.

I znów księżniczka Anna spadła z konia!
A o takiego!
Polski Złoty gwarancją niezależności.