W jakiej temp. i ile czasy piec bezy...

1. Data: 2005-04-10 11:00:45

Temat: W jakiej temp. i ile czasy piec bezy...
Od: Achio <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:D
Nigdy ale to nigdy nie udało mi sie upiec bez, zawsze byly gumiaste,
albo rozlewaly sie do postaci plackow albo sie spalily... dlatego prosze
o wskazowki:D Tzn. ile czasu i w jakiej temp piec badz "suszyc" bezy.
Z gory dziekuje Achio.

1. Data: 2005-04-10 11:21:04

Temat: Re: W jakiej temp. i ile czasy piec bezy...
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Achio" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo rozlewaly sie do postaci plackow albo sie spalily... dlatego
> prosze o wskazowki:D Tzn. ile czasu i w jakiej temp piec badz

W niskiej temperaturze (ja piekłam 135 stC) i dłuuuuugo, bardzo długo.
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-04-10 11:26:32

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2005 13:00:45 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Achio*, w
wiadomości news:<news:d3b22c$cvu$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> albo rozlewaly sie do postaci plackow albo sie spalily... dlatego prosze
> o wskazowki:D Tzn. ile czasu i w jakiej temp piec badz "suszyc" bezy.

W zależności od swojego piekarnika musisz to wyczuć. Ja zaczynam od 150
stopni (piekarnik elektryczny, termoobieg), bo po włożeniu bezów i tak mi
się ochładza. Po jakiejś pół godzinie skręcam do 125 stopni i tak potrafią
siedzieć nawet jeszcze 2h, sprawdzam od czasu do czasu jak się mają. Moje
bezy muszą mieć zupełnie suchy środek, stąd tyle to trwa.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-10 14:36:35

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo rozlewaly sie do postaci plackow albo sie spalily... dlatego prosze
> o wskazowki:D Tzn. ile czasu i w jakiej temp piec badz "suszyc" bezy.

Ja suszę w 100 stopniach na termoobiegu... godzinami :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-04-12 17:36:12

Temat: Najlepsze bezy Magdaleny Bassett.
Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Achio" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam:D
> Nigdy ale to nigdy nie udało mi sie upiec bez,

Najlepsze bezy wychodzą według przepisu Magdaleny Bassett. Robiłam je
wiele razy i zawsze wychodzą WSPANIAŁE!!! Jeśli ktoś ma kłopoty z
upieczeniem bez, to ten przepis bardzo polecam.

1. Data: 2005-04-12 17:43:16

Temat: Re: Najlepsze bezy Magdaleny Bassett.
Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiele razy i zawsze wychodzą WSPANIAŁE!!! Jeśli ktoś ma kłopoty z
> upieczeniem bez, to ten przepis bardzo polecam.

Oczywiście!
Najlepszą beziom jest upieczona sama Madzia.
Wszelkie skojarzenia z pewną znaną bajką są tu nie na miejscu.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 18:14:21

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toto dżdżownic" <t...@t...pl>
> Oczywiście!
> Najlepszą beziom jest upieczona sama Madzia.
> Wszelkie skojarzenia z pewną znaną bajką są tu nie na miejscu.
>
> toto dżdżownica

Możesz to nam niewiedzącym przybliżyć?
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
Użytkownik "dzdzownica" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
"Jestem wychowana w kulturze polskiej i do osób starszych jestem
nauczona odnosić się z naleznym szacunkiem."

1. Data: 2005-04-12 18:21:27

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "toto dżdżownic" <t...@t...pl>

> Możesz to nam niewiedzącym przybliżyć?
Nie jest moim przeznaczeniem kompensować ci braku opowiadania lub czytania
bajek na dobranoc przez twoich sprawców zapłodnienia jaja (był tu gdzieś
watęk o śmierdzacym jaju chińskim), które teraz nosi twe imię.
Masz braki - uzupełniaj je sam.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 18:27:46

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdzieś
> watęk o śmierdzacym jaju chińskim), które teraz nosi twe imię.

???
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2005-04-12 18:33:29

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> ???

Ot widać ten Niemiec,co wam chowa okulary się znów ułaktyfnił

toto dżdżownica

pssssssssssss
przestań sapać

ryba wędzona
[niekoniecznie OT] Waldemarze, czemu Waldemar mi ciagle toto z KFa wyciaga?
olej a masło....
Torcik bezowy
Schabowy chrupki i miekki