WEDZARKI

11. Data: 2007-12-07 11:40:41

Temat: Re: WEDZARKI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:fjbbp8$9o7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Ha - żaden problem, ktoś musiałby dokładać do paleniska - oderwawszy się
> od laptopa...

Zapomniałem o piecu chlebowym...

12. Data: 2007-12-07 11:44:29

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 12:40:41 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Zapomniałem o piecu chlebowym...

Owszem, miałam go w planach, ale się nie zmieścił w mojej kuchni :-(
Poza tym i tak w takim piecu to się dużo chleba piecze, jak sie go już
zdoła nagrzać. A ja wolę co drugi dzień upiec świeży - pięknie się piecze w
piekarniku kaflowej kuchni. dwie duże formy jednorazowo i wystarczy, nawet
czasem zamrażam nadmiar.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

13. Data: 2007-12-07 12:25:05

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te imprezy towarzyszące to czasem nawet większa atrakcja niż samo wędzenie
:) Nawet jeśli wędzenie pójdzie nie dokońca tak jak trzeba to impreza
zawsze jest fajna
--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

14. Data: 2007-12-07 12:28:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 13:25:05 +0100, Szymuś napisał(a):

> Te imprezy towarzyszące to czasem nawet większa atrakcja niż samo wędzenie
> :) Nawet jeśli wędzenie pójdzie nie dokońca tak jak trzeba to impreza
> zawsze jest fajna

Tiaaaa, już raz było - przy wędzeniu ryb. Zarówno panowie, jak i ryby,
głosu zbyt wiele nie mieli pospołu... a my, baby, musiałyśmy wszystkich do
należytej formy (ryby też) doprowadzać ;-DDD

15. Data: 2007-12-07 15:08:20

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Brawa dla tej grupy!
Teraz to sami sobie odpisuja, chociaz przez skype ze soba rozmawiaja hehehe
Jacy oni sa pierdolnieci.
Tak trzymac Grupo, olewac tych trolli, to sie szybciej wyniosa.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)
TEŻ TAK MACIE ?
Superwędlina na chleb
potrawy na chanuka...
[allegro] przyprawy Kamis Specialite i mlynki