WIEDZA a "wiedza"

1. Data: 2005-01-20 12:51:04

Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "Stru`s" <s...@n...widze.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak"

> PS. cieszę się, że zrozumiałeś czym jest własne JA. :-) *[2]

Jak to zrozumiałem, kiedy ja nadal tego nie rozumiem ?

(* ^.^
^v^ ^v^
--
Dzień = noc ?

-`@'- Struś

1. Data: 2005-01-20 12:59:39

Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stru`s wrote:

> "ksRobak"

> Jak to zrozumiałem, kiedy ja nadal tego nie rozumiem ?

> [...]

ty chyba nie struś jestes a klon -KsRobak...

Usun z laski swojej matematyke s tej pseudodyskusji..

Boguslaw

1. Data: 2005-01-20 13:13:30

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Strus^o>" <s...@n...widze.pl>
> "bo" <a...@a...edu.pl>

> A gdzie to się usuwa ?
> I czy tylko na tematy matematyczne dyskusja
> nie jest pseudodyskusją ?
>
> -`@'- Struś

Znów nie zrozumiałeś. Przedmówca wyraźnie Ci zaznaczył
że rozmowa na tematy matematyczne na polskiej grupie
pl.sci.matematyka jest "pseudodyskusją"
bo tak sobie oszołomstwo zagraniczne wymyśliło
dążąc do opanowania polskiej przestrzeni usenetowej.
Teraz rozumiesz?
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 13:25:10

Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Strus^o>" <s...@n...widze.pl>
[...]

Jak wysylasz, spojrz na pole adresowe grzie wysylasz i gdzie wysylasz
kopie..

Nie dyskutujesz na tematy matematycznie.
Odpowadasz na listy "symulatora generatora spamu".
On z twych odpowiedzi nowy spam robi..

Wg mnie to jest pseudodyskusja.
Wiekszosc ludzi na matematyce ma KsRobaka gleboko w ...
KF (kill File) i automatycznie go filtruje.

Takie listy jak twoj poprostu "wyciagaja go z KF",
Rozwiazaniemjest dodac i Ciebie do KF ale...

czesc jednak nie stosuje filtracji..

A poza tym sa nowi i niezbyt dobrze byloby, gdyby
90% postow na grupie gto byly glupawe pseudodyskusje
z pseudoteroiami KsRobaka.

Jakims roziwazaniem jest moderacja grupy ale...
mnie sie moderowanie nie podoba..
Wiesze w rozsadek ludzi (nie wszystkich ale jednak..)

Po ogromnych klopotach z KsRobakiem jakos
sobie grupa matematyka radzi ale on ciaglio kogos
naiwnego do glupawej gadki sprowokuje, a jakmusie nie udaje,
tworzy klona...

Boguslaw

1. Data: 2005-01-20 13:36:42

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

troll "bo" <a...@a...edu.pl>

> Odpowadasz na listy "symulatora generatora spamu".
> Boguslaw

Dzięki, że się przyznałeś trollu czym jesteś.
Czy zagraniczne trolle takie ja to coś co się podpisuje "bo"
poza manipulacją personalną i oszołomstwem
potrafi odpowiedzieć na pytanie matematyczne?
pytanie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeśli na każdej pozycji nieskończonego zapisu dziesiętnego
w postaci 0,(9) znajduje się cyfra
to na której pozycji pojawia się liczba 10 która przenoszona
na miejsca poprzedzające uzupełni ten zapis do jedności?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
proponowane odpowiedzi merytoryczne
a. polska grupa pl.sci.matematyka opanowana przez zagranicznych
trolli nie zajmuje się matematyką
b. ksRobak jest głupi
c. gówno
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 13:51:54

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strus^o>"
> Użytkownik "ksRobak"

> No ale on chyba napisał po polsku...
>
> -`@'- Struś

<<Usun z laski swojej matematyke s tej pseudodyskusji..>>
[Boguslaw]

to jest po polsku? SCI? polskie czy oszołomskie?
\|/ re:

1. Data: 2005-01-20 13:59:34

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Woźniak" <m...@g...ruch.com.pl> napisał w
wiadomości
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Wszyscy sprawdzali. I wszyscy wiedzą.

> A co mnie to obchodzi? Sprawdź sobie, pajacu.
> [Maciek Woźniak]

Bardzo ZŁA odpowiedź. W twojej przestrzeni zdarzeń jest tylko
FIKCJA skoro nie potrafisz rozdzielić JA od NIE_JA.
JA+NIE_JA=WSZYSTKO <== to PEWNIK dla ludzi myślących
ty odpadasz
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 14:10:01

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

sci.psychologia

> Pewnik dla człowieka to to że coś czuje. To jest jedyny rozsądny
> pewnik - odczuwam świat. Drugi to opis jak odczuwa.
> Pewnik więc też rozciąga się na jego pomiary świata.
> Pewnikiem może być - wiem, że zobaczyłem na wskaźniku pamiar.
>
> Natomiast interpretacja pomiarów, połączenie go w logiczną teorię
> skąd się taki pomiar wział to jest już filozofia. Jeśli ta filozofia daje
> nam zależności abstrakcyjnych zmiennych, które oddają w przybliżeniu
> zaobserwowane zależności naszych pomiarów to jest to MODEL.
> I tak wygląda tworzenie nauki.
> [Jesus]

FILOZOFIA
~~~~~~~~~
to zdolność świadomego podmiotu do nadawania NAZW
i wyciągania uzasadnionych wniosków.
Jedynym Modelem Świat jest sam Świat a każdy opis
to tylko ODWZOROWANIE.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 14:38:57

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"logos" <loqek@[wytnij]op.pl>

> "Nie ma nic pewnego.
> Wariata, ktory jest przekonany, ze jest gotowanym jajkiem, mozna
> krytykowac tylko na tej podstawie, ze jest w mniejszosci" (Hume).
> [logos]

Dla ludzi obdarzonych rozumem pewne jest rozdzielenie
świadomości samego siebie JA od wszystkiego pozostałego.
Ludzie obdarzeni rozumem piszą
JA + NIE_JA = WSZYSTKO.
Dla ludzi bez rozumu "Nie ma nic pewnego"
To smutne - na szczęście dla siebie a na nieszczęście dla innych
wariaci nie zdają sobie sprawy ze swojej ułomności.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 15:00:10

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek Woźniak" <m...@g...ruch.com.pl> obnażył
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Muszę powiedzieć, że cytat powyższy nie dość, że obciąłeś, to
> jeszcze sfałszowałeś. To dobrze. Dzięki temu widzę, że Cię
> trafiło tam, gdzie Cię miało trafić.
> [Maciek Woźniak]

Dla ignoranta dla którego wszystko jest FIKCJĄ
używanie słów:
<<Wszyscy sprawdzali. I wszyscy wiedzą. [Maciek Woźniak]>>
jest bez wątpienia trafianiem tam gdzie miało trafić
a więc we własną głupotę.
Jeśli nie potrafisz rodzielić JA czyli własnej samoświadomości
od NIE_JA -- to jesteś przedmiotem a przedmiot nic nie może
zrobić Człowiekowi bowiem nie jest świadomy.
Człeki nieświadome są u_b_e_z_w_ł_a_s_n_o_w_o_l_n_i_o_n_e.
REdaktor Edward Robak

zywy-martwy kot w pudle
a jak wiele daja 'emotikonki' ;]
komunikowanie sie w grupie