WIEDZA a "wiedza"

1. Data: 2005-01-20 15:14:54

Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message
news:3597faF4irp56U1@individual.net...
> gdy siła wytrąci z równowagi martwy przedmiot
> to przedmiot się WYWALI.

Bzdura.

> gdy siła (np. wiatr) będzie oddziaływać na stojącą na jednej
> nodze "żywą" czaplę to czapla się NIE_WYWALI bo jest "żywa"
> (posiada orientację przestrzenną i możliwość utrzymywania
> się w pionie - z czego korzysta)

Nie dlatego się "nie wywali" że jest żywa, bo drzewo też
jest żywe a jednak wichura przewraca drzewa z korzeniami...
Nie przewróci się dlatego, że ma w mózgu algorytm utrzymywania
równowagi. Dodatkowo, można skonstruować bardzo prosty automat
mechaniczny który nie jest żywy a będzie reagował na odchylenia
od pionu dokładnie tak samo jak czapla i się "nie wywali".

Twoje "myślenie" ma tyle dziur co szwajcarski ser... :-)))

1. Data: 2005-01-20 15:30:22

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

REdaktor "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> w artykule:
> pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.matematyka,pl.
sci.psychologia

> "wiedza" oparta na założeniach -- JEST FIKCJĄ
> WIEDZA oparta na PEWNIKACH i konkretach -- JEST NAUKĄ
> dziękuję
> REdaktor Edward Robak
> PS. Achilles dogonił żółwia a więc pokonał nieskończoność. :)

WNIOSKI
Burzliwa dyskusja na 4-ech polskich grupach newsowych SCI -
wykazała, iż PEWNIK jakim jest samoświadomość własnego JA
nie dla wszystkich JEST pewnikiem a więc zaprzeczają własnego
istnienia choć wypowiadają się na grupach.
Pytania:
czym są przedmioty wysyłające posty a nieświadome SIEBIE, ?
czym są zagraniczne trolle które spamują polskie pl.sci* ?
dlaczego oddaje się polską przestrzeń wirtualną - oszołomstwu ?
w tym wątku nie będą rozstrzygane.
wątek zostaje zamknięty

1. Data: 2005-01-20 15:36:13

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:
> Jedynym Modelem Świat jest sam Świat a każdy opis
> to tylko ODWZOROWANIE.

I już sobie nazywasz. Model to coś idealnego, świat to coś prawdziwego.

1. Data: 2005-01-20 15:45:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pytania:
> czym są przedmioty wysyłające posty a nieświadome SIEBIE, ?
> czym są zagraniczne trolle które spamują polskie pl.sci* ?
> dlaczego oddaje się polską przestrzeń wirtualną - oszołomstwu ?

Napisz do prywatnego *właściciela* tej "przestrzeni wirtualnej"
którym to właścicielem jest pan Tomasz Surmacz. Jego adres i dalsze
informacje na temat usenetu znajdziesz w linkach które podawałem:
Usenet w Polsce: http://www.usenet.pl/
Usenet na świecie: http://www.usenet.org/
Mini Netykieta: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Usenet FAQ: http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html

> w tym wątku nie będą rozstrzygane.
> wątek zostaje zamknięty

Przez kogo ? Wątek pozostaje otwarty tak długo jak tylko
uczesnicy grupy dyskusyjnej mają ochotę w nim zabierać głos
i Tobie nic do tego... Ja wiem, że wygodniej dla Ciebie
byłoby gdyby ten wątek nie istniał, bo skompromitowałeś się
setnie, no ale taki już jesteś że nam tu dostarczasz rozrywki :-)
I nic na to nie możesz poradzić...

1. Data: 2005-01-20 17:42:05

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

automat "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
> REdaktor "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> w artykule:
m...
sci.psychologia

> Bzdura.
> [Pszemol]

Zdanie artykułowane przez automat -- nie liczy się. Brak myśli.
\|/ re:

1. Data: 2005-01-20 17:42:10

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" napisał:
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> I już sobie nazywasz. Model to coś idealnego, świat to coś
> prawdziwego.
> [Jesus]

Model jest tak samo idealny jak modelka na wybiegu.
Im dokładniej ją zbadasz tym więcej wiesz.
Czy to Świat dąży do ideału czy opis Świata dąży do doskonałości?
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 17:42:12

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> byłoby gdyby ten wątek nie istniał, bo skompromitowałeś się
> setnie, no ale taki już jesteś że nam tu dostarczasz rozrywki :-)

Wątek został zamknięty przeze mnie bowiem było dość CZASU
by każdy zainteresowany mógł się wypowiedzieć w temacie.
Automaty typu Pszemol nie rozumieją tematu więc tego owo
się nie dotyczy WIEDZA (z definicji automatom niedostępna).
Zapytaj Pana Surmacza czym są niemoderowane grupy dyskusyjne
chierarchi pl.* i dlaczego są periodyczną gazetą a także kto ponosi
odpowiedzialność za zamieszczane artykuły (Prawo Prasowe).
Możesz też zapytać Pana Surmacza czy wycinanie podpisów
jest naruszeniem prawa polskiego oraz czy MiniNetykieta
jest aktem prawnym czy wyłącznie sugestią.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 17:49:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zdanie artykułowane przez automat -- nie liczy się. Brak myśli.

Nie masz racji:

1. Data: 2005-01-20 17:53:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wątek został zamknięty przeze mnie bowiem było dość CZASU
> by każdy zainteresowany mógł się wypowiedzieć w temacie.

Czemu sam piszesz w wątku, który rzekomo "zamknąłeś"?
De fakto czynisz go ponownie otwartym....

> Zapytaj Pana Surmacza czym są niemoderowane grupy dyskusyjne
> chierarchi pl.* i dlaczego są periodyczną gazetą

Grupy dyskusyjne nie są periodyczną gazetą.
Coś Ty sobie ubzdurał??? Sam się zapytaj jak nie wierzysz.

> a także kto ponosi
> odpowiedzialność za zamieszczane artykuły (Prawo Prasowe).

Każdy uczestnik dyskusji odpowiada za swoje słowa.
Ty za swoje, ja za swoje...

> Możesz też zapytać Pana Surmacza czy wycinanie podpisów
> jest naruszeniem prawa polskiego

Tak się składa, że nie ma zastosowanie prawo polskie
do tego typu przesyłek - zastanów się dlaczego a może
wymyślisz...

> oraz czy MiniNetykieta
> jest aktem prawnym czy wyłącznie sugestią.

Zakaz bekania i pierdzenia przy stole u Twojej mamy
też nie jest aktem prawnym, jest wyłącznie sugestią
którą jak sądzę przestrzegasz...

1. Data: 2005-01-20 18:01:03

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> REdaktor "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> w artykule
> [...]

jaaaasne bo rację przyznają cenzorzy i automaty na usługach
oszołomstwa.
REdaktor Edward Robak
PS. dlaczego spamujesz polskie grupy dyskusyjne?

zywy-martwy kot w pudle
a jak wiele daja 'emotikonki' ;]
komunikowanie sie w grupie
Psycholog w poznaniu.