Wątek patriotyczny.

161. Data: 2014-12-03 18:46:13

Temat: Re: Wątek patriotyczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2014 11:04:13 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> "i się zmianiał..." naczy powinien się zmieniał

W tym w tym wypadku jak najbardziej forma bezosobowa czasownika. Durniu,
powinienieś się douczyĆ i się opamiętaĆ.

162. Data: 2014-12-03 19:56:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-03 18:42, obywatel XL uprzejmie donosi:

Powiadają, że Czech.

163. Data: 2014-12-03 20:43:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

>W tym w tym wypadku jak najbardziej forma bezosobowa czasownika. Durniu,
>powinienieś się douczyĆ i się opamiętaĆ.

buahahahahaahahaha chrumciu, dawno nikt mnie tak ubawil

164. Data: 2014-12-03 21:46:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

net...

> Mówił mąż, więc ŻONA pracowała.

No ok. Facet zobaczył, że pani jego serca tyra- więc się zawstydził i kazał
jej odpoczywać- samemu biorąc się do roboty. Dziś pewno na odwrót:-)

--

Chiron

---
Avast.

165. Data: 2014-12-03 21:47:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2014-12-03 15:57, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

net...

> A masz jakieś przesłanki, że potem bruszył?

No wiesz, wtedy nie mielono ozorem po próżnicy:-)

--

Chiron

---
Avast.

166. Data: 2014-12-03 22:04:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 21:46, Chiron pisze:

net...

> No ok. Facet zobaczył, że pani jego serca tyra- więc się zawstydził i
> kazał jej odpoczywać- samemu biorąc się do roboty.

Hm... skąd znasz ciąg dalszy?

Ewa

167. Data: 2014-12-04 07:16:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

net...

> Hm... skąd znasz ciąg dalszy?

Jak pisałem Qrce- wtedy nikt nie gadał po próżnicy:-) Jak mówił, że teraz
się bierze do roboty- to się brał:-)

--

Chiron

---
Avast.

168. Data: 2014-12-04 17:30:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-04 07:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
net...

> Jak pisałem Qrce- wtedy nikt nie gadał po próżnicy:-) Jak mówił, że
> teraz się bierze do roboty- to się brał:-)

Masz bardzo dawną pamięć, ach.

169. Data: 2014-12-04 17:31:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-03 21:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Nie wiem, nie byłam wtedy.

170. Data: 2014-12-04 18:47:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-03 21:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
net...

> Nie wiem, nie byłam wtedy.

A to przepraszam, pomyliłem się
:-))))~