Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

41. Data: 2009-05-16 15:27:42

Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Bo wszystko jest w Polsce z importu i to ze strefy euro ;-)

Wystarczy, że paliwo jest ze strefy euro. Drozeje transport, drożeje
wszystko.

> A zeszłoroczny spadek ceny euro? Na łeb - na szyję? Wpłynął na
> obniżenie cen w sklepach? W takim razie - ceny powinny tylko wrócić do
> poziomu sprzed roku, a nie iść w górę.

Jaki spadek euro, to było umocnienie złotówki:-).
Z cenami to jest tak: Jak w górę, to idą, spadać raczej nie chcą. I nawet
podejrzewam, dlaczego tak się dzieje na podstawie wahań w mojej branży.

> Mnóstwo /zwłaszcza artykułów spożywczych/ bardzo tu potaniało.

A u nas żywność nie tanieje.

> Efekt? Moje koleżanki z pracy - Irlandki - rok temu jadały produkty z
> Tesco czy M&S - teraz zachwycają się zwłaszcza Aldim. A naród to
> nieufny i nie lubiący zmian ;-)

Jak mają mniej kasy, to muszą zacząć oszczędzać. Ja jadam 90% żywności nie
z supermarketów, tylko z targu, i tez nie lubie zmian;-)

Justyna

42. Data: 2009-05-16 15:43:52

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 16:27, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Jak mają mniej kasy, to muszą  zacząć oszczędzać.

W tym sęk, że nie mają mniej. W naszej firmie obniżek pensji nie było.

> Ja jadam 90% żywności nie
> z supermarketów, tylko z targu, i tez nie lubie zmian;-)

Tu na targu możesz kupić to samo, co w sklepie, toteż po targach
biegać mi się nie chce.

Ania

43. Data: 2009-05-16 15:53:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 08:43:52 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Tu na targu możesz kupić to samo, co w sklepie, toteż po targach
> biegać mi się nie chce.

Mnie też, bo w Polsce już nie ma w miastach prawdziwych targów, dokąd
rolnik przywozi przez siebie samego wyhodowane zbiory - mięso, owoce i
warzywa sprzedają pośrednicy, a art. przemysłowe pochodzą od tych samych
dostawców, co w hipemarketach, podobnie jak art. spożywcze paczkowane
(czasem nawet wprost z hipermarketów).

44. Data: 2009-05-16 16:40:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> W tym sęk, że nie mają mniej. W naszej firmie obniżek pensji nie było.

Ale jak kryzys dyszy za plecami, to się oszczędza. I napędza kryzys.

> Tu na targu możesz kupić to samo, co w sklepie, toteż po targach
> biegać mi się nie chce.

A mi się chce. Na targu kupuję taka na przykład cebulke ze szczypiorem, czy
sałatę świeżutką, w sklepie mam taką, jakby z libacji wróciła nad ranem;-)
Justyna

45. Data: 2009-05-16 16:42:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mnie też, bo w Polsce już nie ma w miastach prawdziwych targów, dokąd
> rolnik przywozi przez siebie samego wyhodowane zbiory

Jak się ze wsi do miasta jeździ, to pewnie tak. W miasteczkach targi mają
się nieźle. I rolnicy swoje zbiory sprzedają.
Justyna

46. Data: 2009-05-17 21:52:18

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 14:27:12 +0200, Miroo napisał(a):

> I niesie w jednej torbie domestosa, proszek do prania i marchewkę dla
> dziecka.

Traktujesz hermetycznie zamknięte butelki jak bomby biologiczne, że każda
musi być w osobnym woreczku?

Proszek do prania to się bierze w łapę, bo poniżej 3kg nie ma sensu
kupować.

> Widzę, że ty też lubisz marchewkę z domestosem :)

Jak często kupujesz chemię gospodarczą?
Bo tę "agresywną" to kupuję zbiorczo, raz na kilka miesięcy.

Pastę do zębów czy szampon ładuję bez żenady ze wszystkim do plecaka.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

47. Data: 2009-05-18 09:18:12

Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wierzę, to nie kwestia płacenia albo nie, tylko świadomości. Ja
> reklamówki wykorzystuję wielokrotnie, choć sa darmowe

Ty. Ale nie wszyscy sa tacy jak Ty i postepuja jak Ty.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

48. Data: 2009-05-18 09:21:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemarrr wrote:

> Ty. Ale nie wszyscy sa tacy jak Ty i postepuja jak Ty.

Co nijak nie oznacza, że płacenie za rekalmówki spowoduje pięciokrotne
obniżenie zużycia tychże.
Justyna

49. Data: 2009-05-18 11:07:30

Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> ... które wcześniej dostałeś za darmo.
>
> Uwierz mi, gdybyś musiał za nie zapłacić, wykorzystywałbyś je co
> najmniej czterokrotnie, a kupował 20 % tego, co obecnie dostajesz
> darmo.

Nie - bo te male sie do tego nie nadaja. Wielokrotnie za to wykorzystuje
duza torbe z Auchana - za ktora zaplacilem (a raczej 2 takie same).

> A właściciel sklepu musiał za nie zapłacić, bo klientom tak trudno
> zapamiętać, że wybierając się na zakupy należy zabrać ze sobą coś, w
> czym się je ze sklepu wyniesie...

Zgadzam sie z tym. I jako klient koncowy za to zaplace. Ale i tak
wybieram sklep, ktory mi pasuje, reklamowki sa dodatkiem (ale z tego
powodu np Carefour odpada u mnie - bo zdzieraja za reklamowki jak za zboze)

--
Regards,
Maverick

50. Data: 2009-05-18 13:50:02

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 10:21, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Co nijak nie oznacza, że płacenie za rekalmówki spowoduje pięciokrotne
> obniżenie zużycia tychże.

Oznacza. Popracuj w handlu albo postój pół godziny przy kasie
obserwując klientów - i przekonasz się.

Ania

Co robicie względem paranoi z żarówkami?
jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych