Wyleczenie padaczki

następny post »
Data: 2004-08-02 11:32:46
Temat: Wyleczenie padaczki
Od: "WitekS" <w...@p...onet.pl>

W 1993 miałem wypadek w pracy z winy zakłady pracy (otwarty uraz
czaszkowo-mózgowy). Rok później była operacja (plastyka ubytku kostnego -
prawy płat czołowy). Od tego czasu zaczęły się ataki epilepsji z drgawkami i
utratą świadomości. Takie ataki miałem do 1997 roku. W tym czasie leczyłem
się w poradni neuro-chirurgicznej i brałem leki przeciwpadaczkowe. W 2000
roku nastąpiło pierwsze "wyłączenie" nie kojażylem tego z padaczką, która
była dla mnie przykrym doświadczeniem. Podobna sytuacja zdarzyła się rok
później nie pamiętam dokładnie jak to się zaczyna ani kończy najłatwiej jest
mi to zauważyć gdy oglądam telewizję i lepię się na tym że brakuje mi kilku
minut. Początkowo myślałem że przysnąłem jednak jak twierdzą świadkowie oczy
miałem otwarte i pozostawałem w tej samej pozycji. W 2002 roku nie chciałem
już udawać że wszystko jest OK i poszedłem do poradni neurologicznej i
lekarz wysył mnie na tomografię komputerową (wykazała bliznę płynową
31x27x50) zacząłem brać TEGRETOL. W roku 2003 zostałem zwolniony z pracy w
której pracowałem jako telemonter. Ponieważ mój wypadek był spowodowany
niewłaściwą technologią pracy więc zakład zgodził się na warunki
dopuszczenia mnie do pracy pod warunkiem, że nie będzie to praca na
wysokości i z urządzeniami w ruchu (czyli praca typowa dla mojego wyuczonego
zawodu). Po zwolnieniu mnie z pracy mój stan zdrowia znacznie się pogorszył,
zawroty i bóle głowy nasiliły się mam także problemy z koncentracją. Okazało
się że o podjęciu pracy raczej nie mam mowy ponieważ praca w moim zawodzie
z padaczką jest niemożliwa a nawet w innym zawodzie każdy boi się ludzi z
padaczką.
Od roku toczy się sprawa w sądzie w sprawie przyznania mi renty wypadkowej
mam już opinie dwóch składów biegłych lekarzy sądowych: 1-szy neurolog,
neurochirurg, psychiatra, internista, 2-gi neurolog, neurochirurg,
psychiatra, internista, okulista, które są jednoznaczne - należy mi się
renta. Coraz gorzej widzę na prawe oko jest to spowodowane zwyrodnieniami w
siatkówce które mogą być następstwem wypadku.
Obecnie czekam na opinię biegłych czy mój obecny stan zdrowia jest wynikiem
wypadku przy pracy.
Na temat ZUS i kompetencji lekarzy orzeczników szkoda słów.

Mam takie oto pytania:
Czy można mówić o wyleczeniu z padaczki?
Czy makulopatia oka prawego może być spowodowana wypadkiem?
Czy postępujące problemy z koncentracją są wynikiem przyjmowania TEGRETOL-u
1-1-2 CR-200?
Czy blizna płynowa na mózgu może się powiększyć?

Bardzo będę wdzięczny za każdą informację.
Z góry dziękuję Witek