Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

41. Data: 2011-11-11 23:01:13

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 23:50, Aicha pisze:

> Widzę, że mnie sporo ominęło...

Kochana, najlepsze lata to tutaj (tzn. na dzieciach) już były ;-)

N.

42. Data: 2011-11-11 23:01:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:50:17 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja mówię. Nie jestem katolikiem =nie ochrzcimy dziecka.

"Dotrzymam słowa, choćbym sie miała skichać i obskoczyć wszystkie parafie"
to właśnie znaczy?
:-/

43. Data: 2011-11-11 23:02:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 22:18, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Siwa przypadkiem nie odsiewa oszołomów na forach GW?

Kiedyś odsiewała. Może i nadal odsiewa.

> Jest szansa, że kiedyś wszyscy spotkamy się w tym samym zakładzie :)

Wcześniej zaliczmy tutejszą geriatrię.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

44. Data: 2011-11-11 23:02:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:50:19 +0100, medea napisał(a):

> Ale chyba franciszkanie na Kasprowicza nie robią żadnych problemów?

Skąd wiesz?

45. Data: 2011-11-11 23:04:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> "Dotrzymam słowa, choćbym sie miała skichać i obskoczyć wszystkie parafie"
> to właśnie znaczy?
> :-/

Dokładnie te. NIE JESTEM KATOLIKIEM.

--

Paulinka

46. Data: 2011-11-11 23:06:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-12 00:01, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Kochana, najlepsze lata to tutaj (tzn. na dzieciach) już były ;-)

Prawdziwe matki się już wyrozmnażały. Feministki, jak już się
rozmnożyły, to teraz wstyd im się do tego przyznać.
No i tak same resztki się ostały liche...

Qra

47. Data: 2011-11-11 23:06:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:02:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-11 22:18, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Kiedyś odsiewała. Może i nadal odsiewa.

> Wcześniej zaliczmy tutejszą geriatrię.
>
> Qra

Wszystkie już dostałyscie te zaproszenia???
:-PPP

48. Data: 2011-11-11 23:07:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 00:01, Nixe pisze:

> Kochana, najlepsze lata to tutaj (tzn. na dzieciach) już były ;-)

Nie tylko na dzieciach. Grupa, na której debiutowałam, już zarośnięta
lasem karbońskim :) Na drugiej grasuje jakiś kreacjonista i niemal nic
więcej się nie dzieje.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

49. Data: 2011-11-11 23:09:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:04:47 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dokładnie te. NIE JESTEM KATOLIKIEM.

Kręcisz, ale nie będę Cię już do muru przypierać, bo koń jaki jest, każdy
widzi. Tyle Ci powiem, że jestem coraz bliższa stwierdzenia, ze zły obraz
katolików u Ciebie bierze się po większej części z Twej własnej obłudy w
traktowaniu tej wiary - pora sobie to uświadomić...

50. Data: 2011-11-11 23:10:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:06:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> Feministki, jak już się
> rozmnożyły, to teraz wstyd im się do tego przyznać.

Do feminizmu.
:->

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...