Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

191. Data: 2011-11-15 17:45:48

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-15 16:59, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:
> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> i owszem. Ale imo gdyby pazerny nie byl to by koperty nie wzial.

Ksiądz też człowiek. Rodzinę musi nakarmić.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

192. Data: 2011-11-15 17:54:02

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9u49o$3hh$1@node2.news.atman.pl...

> To rodzice chrzestni obiecają, a nie ja.

A tu się mylisz.

193. Data: 2011-11-15 17:55:39

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2011-11-15 16:59, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Ksiądz też człowiek. Rodzinę musi nakarmić.

rodzine Boza, ma sie rozumiec ...;)

i.

194. Data: 2011-11-15 17:58:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j9u49o$3hh$1@node2.news.atman.pl...

> A tu się mylisz.

Poczekam aż mnie ksiądz w najbliższy czwartek, oświeci w tej materii.

--

Paulinka

195. Data: 2011-11-15 17:58:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 16:11, Ikselka pisze:

> Rozliczasz i przeliczasz, weryfikujesz i sprawdzasz - mnie, ciągle.

A weź się cofnij kilka postów wstecz, może zobaczysz kto kogo zaczął
_podsumowywać_.

Twoja chęć robienia z siebie ofiary, podczas kiedy często jesteś
napastnikiem, jest naprawdę zastanawiająca.

Ewa

196. Data: 2011-11-15 18:04:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Poczekam aż mnie ksiądz w najbliższy czwartek, oświeci w tej materii.

e tam. Walnij koperta o stol i po klopocie ;)

i.

197. Data: 2011-11-15 18:07:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> e tam. Walnij koperta o stol i po klopocie ;)

A potem kamery, kajdanki i kościelne CBA ;-)

--

Paulinka

198. Data: 2011-11-15 18:13:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem kamery, kajdanki i kościelne CBA ;-)

a w zyciu!!!! cos takiego nie istnieje nawet w formie aniolka.

i.

199. Data: 2011-11-15 18:25:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 19:13, było cicho i spokojnie, aż tu Iwon(K)a jak
pierdolnie:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a w zyciu!!!! cos takiego nie istnieje nawet w formie aniolka.
>
> i.

hehe, a dzie tam, te golodupce pewnie nawet na tace nie maja.
I dobrze, ze dziadow bez szkoly nie chca przyjac do naszej kongregacji.
Miejsce takich jak oni to pod kosciolem.
Na kolanach i ze spuszczonym lbem.

200. Data: 2011-11-15 18:36:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 17:45, Paulinka pisze:

> Mam nadzieję, że wszyscy potraktowali z przymrużeniem oka określenie
> tych zakonników jako Robin Hoodów (mają podobne habity jak brat Tuc
> ;-) ). Nie mam pojęcia jaki to dokładnie zakon jest zakon (bernardyni?).

Ci w Robin Hoodzie to chyba bernardyni, ale nie jestem pewna.

A do rzeczy - myślę, że dobry argument dla księdza podsunął Ci Lebowski
- skoro Twój syn uczęszcza na lekcje religii w szkole (może młodszy też
w przedszkolu?), to zachodzi uzasadniona nadzieją, że dzieci zostaną
wychowane w duchu religii katolickiej, więc księża nie powinni odmówić
chrztu. No ale to tylko kwestia załatwienia formalności, a te zawsze da
się jakoś załatwić. Inną sprawą jest natomiast faktyczne wychowanie
dzieci w duchu religii - bo jeżeli Twój stosunek do Kościoła będzie
bardzo negatywny, a z drugiej strony będziesz posyłała ich na religię,
do kościoła itd., to zafundujesz im niezły dysonans. Warto by było jakoś
ujednolicić swoje stanowisko, bo przed dziećmi takiego rozdźwięku nie da
się ukryć.

Ewa

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...