Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

291. Data: 2011-11-16 23:46:48

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> nie sekowalam Polski i Polakow??

Napisałaś w przystępnym języku, dlaczego Polacy uważają procesy w USA za
kuriozum i dlaczego nie mają racji.

--

Paulinka

292. Data: 2011-11-16 23:48:39

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podsumowując, więcej bierzesz z grup, niż dajesz. Od zawsze.

hahahhahahahhahahahahhahaha....

i.
ps szczerze powiedziawszy to nie wiem co o Tobie teraz myslec lol

293. Data: 2011-11-16 23:49:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałaś w przystępnym języku, dlaczego Polacy uważają procesy w USA za
> kuriozum i dlaczego nie mają racji.

aaa czyli jesli napisze w nieprzystepnym to sekuje. ;))))))

i.

294. Data: 2011-11-16 23:50:02

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1g3l$1ov$19@node2.news.atman.pl...

> A bo to wszystko pokrętne, a Maja śpi od 7 godzin, po badaniu oczu i nie
> wiem, czy dziecko budzić, czy czekać. Roztrzęsiona jestem.

Stres miala to odsypia.
Ile ona juz ma?

295. Data: 2011-11-16 23:50:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> hahahhahahahhahahahahhahaha....
>
> i.
> ps szczerze powiedziawszy to nie wiem co o Tobie teraz myslec lol

Jakoś mnie to szczególnie nie martwi.

--

Paulinka

296. Data: 2011-11-16 23:52:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś mnie to szczególnie nie martwi.

a tym to ja sie w ogole nie zajmuje.

i.

297. Data: 2011-11-16 23:53:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> aaa czyli jesli napisze w nieprzystepnym to sekuje. ;))))))

No to Iwonko wyczerpałaś moja cierpliwość :)
Pamiętliwa, uparta niestety nie jestem, ale lądujesz na półce z figurami
woskowymi obok XL.
--

Paulinka

298. Data: 2011-11-16 23:54:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja1g3l$1ov$19@node2.news.atman.pl...

> Stres miala to odsypia.
> Ile ona juz ma?

3 miechy.

--

Paulinka

299. Data: 2011-11-16 23:57:17

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to Iwonko wyczerpałaś moja cierpliwość :)

niemozliwe. Znasz to cnote?

> Pamiętliwa, uparta niestety nie jestem, ale lądujesz na półce z figurami
> woskowymi obok XL.

sie to nazywa oxymoron. Ale coz, jak sie ktos sam zapetla to lepi sobie
woskowe figurki. bye.

i.

300. Data: 2011-11-17 00:02:24

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1ig4$1ov$33@node2.news.atman.pl...

> 3 miechy.

E to spoko.
Moje potrafily cala noc przespac w tym wieku.
Ale to spiochy sa, jak ja.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...