Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

181. Data: 2011-11-15 16:38:34

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dwie rozne sytuacje.

No tak, bo jedna w kościele a druga w autobusie ;-P

Sylwia

182. Data: 2011-11-15 16:45:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Teraz dopiero doczytałam, na czym polega problem.

Mam nadzieję, że wszyscy potraktowali z przymrużeniem oka określenie
tych zakonników jako Robin Hoodów (mają podobne habity jak brat Tuc ;-)
). Nie mam pojęcia jaki to dokładnie zakon jest zakon (bernardyni?).

--

Paulinka

183. Data: 2011-11-15 16:46:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Sorry, Bóg ma też swoje wymagania.

Bóg czy Kościół?

--

Paulinka

184. Data: 2011-11-15 16:52:44

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> No tak, bo jedna w kościele a druga w autobusie ;-P

i jeden byl pazerny "na chama" drugi na "biedaka: :)

i.

185. Data: 2011-11-15 16:52:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

/mniej/

miej

--

Paulinka

186. Data: 2011-11-15 16:53:22

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9u51c$3hh$11@node2.news.atman.pl...

<...>

> Bóg czy Kościół?

http://t.co/auT4Tcsm :)

Sz.

187. Data: 2011-11-15 17:06:03

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> i jeden byl pazerny "na chama" drugi na "biedaka: :)

No to widocznie 'na biedaka' mnie bardziej wzrusza ;-)

Sylwia

188. Data: 2011-11-15 17:10:53

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A ja raz kiedyś nawet dotknęłam kotwicy. Liczy się?

na jakiej głębokości?

kiwiko

189. Data: 2011-11-15 17:32:35

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to widocznie 'na biedaka' mnie bardziej wzrusza ;-)

najwidoczniej :))

i.

190. Data: 2011-11-15 17:43:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-15 18:10, niebożę kiwiko wylazło do ludzi i marudzi:

> na jakiej głębokości?

Dna jeszcze nie dosięgła.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...