Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

201. Data: 2011-11-15 18:38:07

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 16:18, Ikselka pisze:

Dnia Tue, 15 Nov 2011 09:56:40 +0100, medea napisał(a):

W dniu 2011-11-14 23:03, Ikselka pisze:

Relacje ze mną masz tak okrojone, a przy tym zaburzone Twym
intencjonalnym odbiorem...

I zupełnie bez Twego udziału, wyłącznie urojone. :)

A to to podobnie jak ja względem Ciebie.

No to przynajmniej jesteśmy kwita.

Ewa

202. Data: 2011-11-15 18:47:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> w przedszkolu?), to zachodzi uzasadniona nadzieją, że dzieci zostaną
> wychowane w duchu religii katolickiej, więc księża nie powinni odmówić
> chrztu. No ale to tylko kwestia załatwienia formalności, a te zawsze da
> się jakoś załatwić. Inną sprawą jest natomiast faktyczne wychowanie
> dzieci w duchu religii - bo jeżeli Twój stosunek do Kościoła będzie
> bardzo negatywny, a z drugiej strony będziesz posyłała ich na religię,
> do kościoła itd., to zafundujesz im niezły dysonans. Warto by było jakoś
> ujednolicić swoje stanowisko, bo przed dziećmi takiego rozdźwięku nie da

Słuszne uwagi.
Jetem osobą wierzącą, nie jestem ateistką, nie jestem również
antyklerykalna. Wartości chrześcijańskie są mi bliskie i tak wychowuję
dzieci, więc nie powinno być problemu.

--

Paulinka

203. Data: 2011-11-15 18:53:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:

> hehe, a dzie tam, te golodupce pewnie nawet na tace nie maja.
> I dobrze, ze dziadow bez szkoly nie chca przyjac do naszej kongregacji.
> Miejsce takich jak oni to pod kosciolem.
> Na kolanach i ze spuszczonym lbem.

Jak się pięknie wpisujesz w moje wątpliwości co do WASZEJ kongregacji :D

--

Paulinka - czytaj XL, czytaj

204. Data: 2011-11-15 19:25:33

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 19:53, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Jak się pięknie wpisujesz w moje wątpliwości co do WASZEJ kongregacji :D

Odkad pamietam, jeszcze dziadkowie moi mawiali, ze Bog nie potrzebuje
niczych pieniedzy, ale kosciol zyje z laski wiernych, ktorym sluzy.
Jesli masz dac i rozliczac go z tego lub jego kaplanow, to lepiej nie dawaj.
Ale jesli dasz na swoj kosciol od serca, to nic nie bojaj, bo Bozia ci
te peniadze w zyciu zwroci.
I mi oraz moim bliskim jak dotad zawsze sie to sprawdzalo.
Jesli zas ci skapo, to i wam kopsniemy na jakis talez zupy, jak pod nim
klekniesz, gdzie najwyrazniej twoje miejsce i twoich dzieci ;)

205. Data: 2011-11-15 19:39:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> [...]
> Jesli zas ci skapo, to i wam kopsniemy na jakis talez zupy, jak pod nim
> klekniesz, gdzie najwyrazniej twoje miejsce i twoich dzieci ;)

Oj aż ci się dalej rączki trzęsą, po tym jak pokazałeś po raz kolejny
swoje paskudne oblicze i musiałeś się na biegu wytłumaczyć koleżance XL.
Bycie w Kościele to dobrowolna sprawa każdego człowieka, datki są
również dobrowolne. Ty (a nie ja!) poruszając aspekt pieniędzy,
wskazujesz jednoznacznie, że jest to dla ciebie bardzo istotna sprawa.
Dodatkowo pisząc, że biedni, niewykształceni nie mogą należeć do naszej
(w domyśle twojej i XL) wspólnoty robisz kobiecie krecią robotę.
Pozostaje mi się tylko ze współczuciem uśmiechnąć nad twoim chyba już
niezbyt długim i niezbyt emocjonalnie i wartościowo udanym życiem.

--

Paulinka

206. Data: 2011-11-15 19:53:02

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 20:39, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> [...]
> Pozostaje mi się tylko ze współczuciem uśmiechnąć nad twoim chyba już
> niezbyt długim i niezbyt emocjonalnie i wartościowo udanym życiem.

Nie biedni, a dziady.
Zreszta reacjonalizuj to sobie jak chcesz, bo i tak nie zmieni to faktu,
ze jak nie przyjma twoich bachorow do rodziny dzieci Bozych, to tylko
przez ciebie.
Normalne matki nie maja z tym problemu i nie pala glupa, ze przez rok
probuja wkrecic na lewo swoje dzieci tam, gdzie porzadnych ludzi witaja
z otwartymi ramionami.

207. Data: 2011-11-15 20:07:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> [...]
> Normalne matki nie maja z tym problemu i nie pala glupa, ze przez rok
> probuja wkrecic na lewo swoje dzieci tam, gdzie porzadnych ludzi witaja

Bachor:
pogardliwie, z niechęcią o małym dziecku; dawniej: o zaniedbanym dziecku
chłopskim, także o dziecku żydowskim (przez pomieszanie z bachor II)
<gw. bachór brzuch, przen. o małym dziecku, jeszcze niezdolnym na
pastuszka, więc będącym "lw;darmozjadem"up;>

Dziad:
1. człowiek żebrzący; biedak;
2. stary mężczyzna, starzec;
3. mężczyzna o negatywnej opinii

Przygotuj się na kolejny pierwszy piątek miesiąca.
Przy okazji przypomnij spowiednikowi, ze żyjesz bez ślubu i zdradzasz
partnerkę moje ty Dziecko Boże :-)

--

Paulinka

208. Data: 2011-11-15 20:19:50

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 21:07, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Przygotuj się na kolejny pierwszy piątek miesiąca.

Mojemu spowiednikowi wystarczy, jak wyznam, ze niepochlebnie wyrazilem
sie o bliznim w obliczu glupoty jego, czesto niebezpiecznej lub przykrej
dla otoczenia lub jego bliskich.

> Przy okazji przypomnij spowiednikowi, ze żyjesz bez ślubu i zdradzasz
> partnerkę moje ty Dziecko Boże :-)

Nawet jesli borykam sie z drobnymi, przejsciowymi slabosciami ludzkimi,
to twoje dzieci moga jak narzie pomarzyc, zeby moc porozmawiac kiedys ze
spowiednikiem i ulzyc swojej duszy, o ile ja maja i wiedza co to takiego.

209. Data: 2011-11-15 20:21:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Jesteś tego pewna? Nie, żebym się czepiała, bo to są Twoje prywatne sprawy,
> ale wydaje mi się, że nie bardzo.
> Oczywiście pomijam to, że jak się chce, to wszystko da się załatwić. Np.
> mój
> mąż, niekatolik, jest chrzestnym córki swojego przyjaciela - katolika, ale
> nie pytaj mnie jaki w tym sens, bo ja nie widzę żadnego ;-) Chodzi mi tylko
> o to, że pewne formalności da się załatwić, ale nie znaczy to, że tak być
> powinno.

Tak między Bogiem a prawdą, to gdyby zapytać nawet tutaj ludzi, czy ich
dzieci są ochrzczone, a oni sami chodzą do Kościoła, to pewnie
odpowiedzi byłyby zaskakujące.

--

Paulinka

210. Data: 2011-11-15 20:27:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 19:36, medea pisze:

> Ci w Robin Hoodzie to chyba bernardyni

O masz, ale mi skrót myślowy wyszedł. ;)

E.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...